ik heb even wat geknutseld met de lege bier flesje van gister en van middag (heb alleen de heineken en chang flesjes gebruikt
http://iidastudents.files.wordpress.com/2008/11/temple-interior.jpg?w=410&h=273
ik heb even wat geknutseld met de lege bier flesje van gister en van middag (heb alleen de heineken en chang flesjes gebruikt
http://iidastudents.files.wordpress.com/2008/11/temple-interior.jpg?w=410&h=273
Hallo, niemand thuis nee , de toog ligt er vuil bij de plant geen water gekregen en binnen 30 minuten komt jelle de bar doen oké ik kuis effen op maar eerst een rood wijntje " a ja voor wat …"
Het is weekend en ze zijn allemaal weg en de meid blijft achter, godverd geef mij nog eentje hahaaahahh 55555
Allé voortmaken , waar liggen die hapjes mmmmm
lol2lol2lol2lol2die moppen! Met dat Franstalige ding ben ik halverwege maar gestopt, kan een beetje Frans maar met zo’n ellenlang verhaal dan ben ik al gauw de draad kwijt.
Een hele goede vriendin van me is met een Fransman getrouwd en woont in Frankrijk, zodoende dat ik het wel ietsies begrijp. Maar op school heb ik er niets van opgestokenlol2
En ja hoor, van mij mag er gerookt worden!
Liu, wat voor zaak heb je? En damn je dochter al 20! Dat klinkt voor mij ver weg zeg!
Zijn er trouwens nog meer die er hier kinderen hebben? Ik heb er 2, een jongen van 4 en een meisje van 1.
Vanwege privacy, tja t is toch openbaar…houd ik liever hun namen geheim. Maar voor wie de Thaise taal machtig is, op mijn profiel bij foto’s daar staat mijn tatoeage. En dat zijn hun namen. Al kan ik begrijpen dat het een beetje lastig te lezen is, het is in Chinese stijl geschreven.
Dus de “middelste” NL letter van de eerste naam is een i en geen e wat sommigen dachten.
Zo weer ff een muntje in de jukebox…
[ame=“- YouTube”]YouTube- Poifhai Man Tong Thon[/ame]
Ja hoor ben alleen vergeten bij wie allemaal.lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
lol2
Dear Esther,
Hou je vast , ik ( wij ) hebben een bloemen , planten en decoratiezaak .
Onze dochter doet rechten en onze droom was ooit eens naar LOS te gaan maar ik vooral voel mij steeds "come back here to Thailand " …
Maar ik zal er nooit gaan wonen, wel voor een maand of drie en dan to spain voor x aantal tijd . Ho boer dat ik ben " wat wil je drinken vodka redbull like last night "!
Wij hebben een prachtjob maar na zoveel jaren begin je het beu te … zoals iedereen zijn beroep .
Maar dit forum brengt zon in mijn leven ‘alhoewel ik zon genoeg heb met mijn twee latinos lady’s’ 555555
Gelukkig hebben we " aan den toog " lol2lol2lol2lol2lol2
nee daarvoor ben ik zelf nog te veel kind
Dat zei ik vroeger ook maaaaaaaaaar juist niks 555555555lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2 he Jean ( das frans voor jan hahahah )
Goed antwoord !!!
ga ik nu door voor de koelkast?
Zo zet maar eens even de karaoke set aan cheercheercheer
[ame=“- YouTube”]YouTube- Bird Thongchai & Jintara - Saum Dai[/ame]
Ah oui oui monsieur je compris petit peu aber nicht zo schnel maar dat komt nog wel.
Nee sorry , je bent eerlijk en geen bluffer !!!
Haha hier is nog werk aan de winkel ,kwa taal natuurlijk !!!
Ik moet nog leren wennen aan de nedelandse taal alhoewel ik veel nederlandstalige ( hollanders ) klanten heb .
Geef je zeker dingen gratis weg of je bent heel goedkoop in je prijzen lol2lol2lol2lol2lol2
wel als je mij frans wil gaan leren is er zelfs nog veel werk aan de winkel ik spreek geen woord frans behalve de franse woorden die ook in het nederlands gebruikt worden
Nee , we zijn duur maar geven kwaliteit met de glimlach
En de bloemen en planten komen merendeels van Aalsmeer ??? Mijn land mooi land !!!