http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/04/08/1207664296-229.gif
:mad: Mond houden! Iedereen is het eens, George!!! :mad:
In Myanmar en Laos ben ik geen touts tegengekomen.
:kus:
Na de hele 4 pagina’ s gelezen te hebben ( met wijdgesperde ogen haha) , dat gaat over een lachende bevolking of niet, zou ik zeggen begin eens zelf met lachen. " een beter begin, begin bij jezelf".
Ik, vrouw alleen op pad, heb zo n lol gehad met thai mensen!! Hilarisch! Leer ze kennen en stel je open op.
Wijs niet meteen naar anderen maar bedenk hoe je zelf bent over gekomen, en probeer je aan te passen.
Smillllleeeeee!!!
Xx
Je moet ook in rekening houden dat in meeste aziatische landen emoties niet worden geuit zoals in onze westerse landen.
Zo zie je ook geen verliefde koppeltjes elkaar kusjes en dergerlijke geven, zien elkaar drm dan ni graag? neen! da is gwn een deel van die cultuur
tis ni omda gy het gevoel had had da ze niet oprecht lachten naar u, dat da drm ook zo was
en voor het sekstoerisme in Thailand… ja daar ergerde ik mij soms ook wel een beetje aan, maar nogmaals je weet dat dit voorkomt, dus kijk er gwn om heen, zeker in de toeristische delen
grtz
grtz
Laat deze topic aub rusten,er is indertijd al genoeg over gezeverd,met in de hoofdrol onze goede vriendin Rosa!
Sorry had niet op de datum gelet…
grtz
Geen probleem,het is maar dat er in de tijd nogal veel met modder is gegooid naar elkaar,en het zou iemand op het idee brengen om het zaakje weeral in gang te steken.(vuur aan de lont)![]()
groertjes:georges.
RosaArbil, denk dat de felle reacties op jouw berichten vooral komen door de manier waarop je dingen uitdrukt en de manier van hoofdletter gebruik e.d.
Daardoor lijkt het alsof je constant wil aanvallen en verdedigen. Wat niet nodig is op een reisforum… lijkt me… ![]()
Verder vind ik het inderdaad dat iedereen een menig mag hebben… maar ik ga binnenkort naar Thailand en dan is zo’n kort bericht over dat ‘iedereen’ chagrijnig is niet echt een opbeurende melding. Maarrrrr… Ik ga het lekker zelf ervaren hoe het is. En aangezien ik snel het mooie van een land en van mensen inzie, moet dat vast goedkomen! ![]()
Dit is een oud draadje, gewoon laten rusten. De meeste mensen hebben het prima naar hun zin in Thailand, zeker wanneer je zelf ook vriendelijk tegen de mensen om je heen bent!
zou het misschien kunnen dat jij niet kan lachen.
ik denk dat je gewoon als een prinses behandelld wil worden
ben je ooit bij hun thuis in de kampong geweest leer je hoe het is als een Thai te leven