Dit is een korte en leuke test om te bepalen welk land het beste bij jou past.
Klopte bij mij als een bus moet ik zeggen! (Nieuw-Zeeland)
Dit is een korte en leuke test om te bepalen welk land het beste bij jou past.
Klopte bij mij als een bus moet ik zeggen! (Nieuw-Zeeland)
Welke opties zijn er, Laurens?
Ik heb de test zojuist via Twitter gedaan. Bij mij kwam er India uit. Grappig, want daar ben ik nog nooit geweest.
Klinkt wel als een mooie bestemming voor een volgende reis Jenny
Ik weet eerlijk gezegd niet welke opties er allemaal zijn (ik heb de de test niet zelf gemaakt). Maar de uitkomsten zijn voor veel mensen wel goed lees ik. Frankrijk, India, Brazilië, Dubai en Nieuw-Zeeland (vrij vaak) heb ik voor bij zien komen!
Als ik moet kiezen zou ik denk ik voor India zijn gegaan. In dat opzicht klopt het
M’n volgende bestemming wordt Papua. Ik heb nog geen plannen voor na de zomer, al staan Albanië, Kenia en Finland op de bucketlist.
Toch grappig…
Maar gaaf Papua. En mooie plannen!
Frankrijk.
You are a romantic who enjoys strolling through cobblestone streets and markets. You are inspired by art and architecture, and thrive being surrounded by other artists and intellectuals. You enjoy the bustle of a city, but also love spending time in the warm countryside, sitting at a cafe, and having a glass of wine or coffee. Your soul is nourished by being in nature, and by having deep meaningful conversation about love, art, and the meaning of life.
Bovenstaande klopt ook wel. Parijs was toevallig ook mijn eerste bestemmingen samen met mijn vriend. :wub:
Ik moet naar Nieuw-Zeeland…ze zijn alleen vergeten te vragen hoe lang ik bereid ben in een vliegtuig te gaan zitten >>>
Voor mij ook Nieuw Zeeland, maar ik denk toch dat ik voor de zesde keer naar India ga.
Grappig ! Nieuw-Zeeland, voor mij ook al …
Staat wel op mijn reisverlanglijstje. Maar als het ver moet, dan wil ik eerst naar enkele andere bestemmingen, waaronder Australië, Canada, Japan …
Of, wellicht wordt het toch weer Latijns-Amerika of Afrika.
Nou ik heb de test gedaan en ik kom uit op India,ben er al eens geweest tijdens een tussenstop richting Bangkok.
Mooi land met vriendelijke mensen,maar om daar op vakantie te gaan…nee geef mij maar Thailand.
HEY… is er nog plek op de bus naar Nieuw Zeeland? Yep, volgens de enquete moet ook ik naar daar.
Toegegeven, er is een prachtige natuurbelevenis op dat eiland, het volk daar zou ook erg gastvrij en sympathiek zijn etc, etc, etc…
Maar het weinige dat ik ken er van ken zijn de beelden van de “Lord of the Rings” trilogie en die van die babbel met Josh -the Lizard- Coppins in Lommel…
Natuurlijk het betreft hier een typische “standaard-vraag-en-antwoord-poll”, ja toegegeven, Nieuw Zeeland lijkt me best wel boeiend en ongelooflijk mooi… maar toch…
Ik geloof niet dat de enqueteurs een profiel hebben opgesteld voor iemand die graag naar Laos gaat…
Waarom gaat iemand liever naar Vietnam? Liever als naar Laos, Cambodja, Thailand of Myanmar? Had er iemand al Bolivië als antwoord? Of Luxemburg? Togo?
Best lollig om aan mee te doen, zo’n vragenronde, maar niet meer dan dat.
Ik vraag me af hoeveel bestemmingen de test heeft, want ik ga met jullie mee naar Nieuw-Zeeland
Bij mij werd het India. Dat heb ik ook al meerdere keren overwogen, dus klopt vast wel aardig. Morgen vliegen we echter naar Thailand
Goh, bij mij is het ook Nieuw-Zeeland…
Speciaal bijeengesprokkeld voor alle Nieuw-Zeeland ‘aspirant’ reizigers >>>
Indrukwekkende ‘timelapse’ beelden :
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=176209&p=1035013#post1035013
Ook weer Nieuw-Zeeland. Ik ga toch liever naar NW-USA of Canada, maar dat staat er zeker niet tussen.
Via Wereldwijzer app
Zoals mijn alias al aangeeft, ben ik een gemotiveerd videofilmer. Maar elke keer, dat ik weer zo’n Timelapse te zien krijg, bekruipt mij het gevoel, dat ik dat nu wel gezien heb, dat veredelde plaatjes kijken van de natuur, die versneld wordt afgespeeld.
Eentonig of niet: Ik sluit me bij de Nieuw-Zeeland club aan.
Fantastisch land. Ik heb er ooit vijf weken rond gezworven en dat was nog te kort…
Ook ik moet naar Nieuw Zeeland. Ik heb het er vorig jaar enorm naar mijn zin gehad, maar ik hou het toch nog even bij zuid-oost Azië :biggrin: