Even (opnieuw) voorstellen

Hoi,

Aangezien ik zo suf was om m’n inlog gegevens te vergeten en Hotmail niet werkt, moest ik een nieuw account aanmaken. Geen probleem, zo gedaan. Alleen het voorstelrondje is altijd tandenknarsen, want wat ze je in zo’n stukje tekst…?

Hier gaat het om: vanwege een veranderde werksituatie kan en wil ik graag vanaf half september richting Indonesië of Sri Lanka (Japan of Nepal is ook prima). Verschillende landen die allemaal nog op mijn lijstje staan. Andere voorstellen zijn dan ook welkom. De overige continenten heb ik al bezocht, maar Azië blijft hopeloos achter. Alleen kan ik wel, maar wil ik niet. Misschien omdat ik een quote uit ‘Info the Wild’ altijd in het achterhoofd heb.

Ik ben een sportieve vrouw van 44. Heb het niet zo op massa-toerisme, dus een groot hotel laat ik graag links liggen. Sta open voor nieuwe ontdekkingen/ avonturen. Qua slaapplaats weinig eisen, maar een bed zonder ‘bugs’ is wel fijn. Reizen per trein/bus/fiets/motor/ets is allemaal prima. Koffer of back pack maakt ook niet uit (laatste is wel vaak makkelijker).

Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouwelijke reisgenote, leeftijd onbelangrijk als je maar goed ter been bent, niet afwachtend en om kan gaan met een vegetariër! Eet je zelf geen dieren, dan is het helemaal makkelijk.

Hoi Moira, welkom terug op Wereldwijzer! Ik neem aan dat ik je niet hoef uit te leggen hoe het hier werkt, er is namelijk niets veranderd.

Zat jij niet in Nieuw Zeeland?

Nieuw Zeeland is al weer zo’n anderhalf jaar geleden. Inmiddels al weer wat nieuwe landen ontdekt :slight_smile: Nu is Azië aan de beurt… Ben benieuwd!

Succes met je nieuwe plannen.