Test: Welk land past het beste bij jou?

ik heb de test 2x gedaan.
eerste x naar mijn eigen keuzes en,… jawel het binnenkort overbevolkte New Zealand
2de x wat aangeklikt en,… he een nieuwe Dubai!

Het gaat druk worden in Nieuw Zeeland :smiley:

Jammer jongens, ik ga niet met jullie mee naar Nieuw Zeeland. Ik mag naar Brazilië :zon02:

Bizar maar deze Turk mag ook naar Nieuw Zeeland

Leuk Jaap , ik moet je gezelschap houden in Nieuw Zeeland , meer smaken zijn er zeker niet >>>

Ook ik moet naar Nieuw-Zeeland. Past toch helemaal niet in mijn zelf opgezette lijstje…

En ik heb echt mijn best gedaan om n Turkije terecht te komen :frowning:

Het is er wel mooi, maar veel regen , zag ik gisteren bij 3 op reis.
Wij zullen ons best vermaken daar Jaap , voor jou een lange reis , voor mij ietsie korter. :paard:

India! Als ik ergens niet heen wil, is het wel India!

Gewoon naar Nieuw Zeeland , daar zijn we allemaal zowat :vissen:

Is die test niet gemaakt door een ‘Visit New Zealand’-achtige organisatie? :stuck_out_tongue:

Nou je het zegt , begin het wel verdacht te vinden :idea:

De omschrijving klopt wel, maar ik had daar zelf geen Brazilië bij verwacht! Tijd voor een tripje Brazil dan maar :slight_smile:

You are an adventure enthusiast, who likes to party, and enjoy a wild night out. You appreciate a culture with a vivacious lifestyle. You are drawn to warm climates, and love being near the water. Sitting at home is not your style. You’d rather be doing something active or walk around the city with friends. You are fed by good conversation and have a strong personality. Your motto in life is, “Life is for living” and in Brazil you are surrounded by others who share your passion.

Het vliegtuig is al bijna vol! Ik mag ook mee naar Nieuw Zeeland.
Ik zou er graag heen willen, maar die vlucht is zo lang! Voorlopig dus nog niet bovenaan mijn lijstje.

Ijsland.
Ik herkende mij niet helemaal in de beschrijving van mijn persoonlijkheid, maar met de uiteindelijke uitkomst (Ijsland) kan ik instemmen. Ik ben er in 2011 geweest. Het was prachtig.

Engeland

Hahaha heb ook Nieuw Zeeland… wat leuk zeg. Komen we iedereen een keer tegen daar. Zullen we daar een meeting houden daar ? :smiley:

Check, word gezellig daar.

Ook NZ voor mij…

Helemaal mee eens fisherking! :thumbsup:
(Alleen: met de bus naar Nieuw Zeeland? :nadenken: )

Nou succ6 nog met je lange verblijf in Nieuw Zeeland !

mijn postings wat opkrikken…