Wizard,
je nieuwe website ziet er goed uit, mijn complimenten; ik ga je belevenissen lezen en je foto’s bekijken.
Ik zag al veel auto’s … :slywink:
vr.gr. Ton
Wizard,
je nieuwe website ziet er goed uit, mijn complimenten; ik ga je belevenissen lezen en je foto’s bekijken.
Ik zag al veel auto’s … :slywink:
vr.gr. Ton
It’s done, Kanazawa is geannuleerd. Morgen Nikko, vrijdag nog een dagje restposten in Tokyo, en dan cold turky afkicken in Nara. Daar is dan 's avonds een festival, dat wil ik zeker niet missen, dus een nog langer verblijf in Tokyo zit er dan echt niet meer in…
Die nieuwe site is trouwens vooral om wat makkelijker snel iets bij te houden, en geheel afgestemd op reizen. Die andere site wil ik wel blijven gebruiken voor de uiteindelijke verslagen met veel meer foto’s, maar voor dit soort gebruik leent die zich minder.
Vandaag trouwens naar Ikebukuro geweest, dat wordt vaak gezien als het mindere broertje van Shinjuku, maar persoonlijk zou ik het eerder andersom zien. Veel leukere winkels (food-afdeling van Seibu!), een observation deck met mooier uitzicht (al moet je daar dan wel voor betalen), en een uitgaanswijk waar je als blanke single nog rond kan lopen zonder dat opdringerige Afrikanen je onafgebroken aan betaald vrouwelijk gezelschap willen helpen. Wat mij betreft een door reisgidsen en websites sterk ondergewaardeerd gebied.
Hoi,
ik ben van plan binnenkort een vergelijkbare reis te maken (eerst 11 dagen Japan, daarna door naar Taiwan), maar heb nog geen gunstig vliegticket kunnen vinden. Weet je nog met wie je toen hebt geboekt?
Groet!
Simone
Mijn oorspronkelijke vlucht zou met China Airlines zijn geweest (met tussenlanding in Bangkok), en kostte toen €899.
Ik moet daar trouwens wel aan toevoegen dat ik dat alleen voor elkaar kreeg door eerst naar Taiwan en daarna pas naar Japan te gaan, en met de vluchtdata kwam het sowieso vrij nauw. Er hoefde niet veel geschoven te worden om de prijs alsnog compleet door het dak te laten gaan.
Maar ik zag zojuist dat begin december de Tokyo Motor Show is, nu zit er stiekem toch aan te denken alsnog die kant op te gaan, als het kan in combinatie met Taiwan. En dat terwijl ik in januari nog in Japan ben geweest. Het is toch verslavend :biggrin:
(helaas hebben mijn eerste pogingen een leuk geprijsde vlucht te vinden nog geen succes…)