Ik begrijp het ! Ik had de website ook al bekeken. Leuk initiatief in ieder geval. Mocht ik zelf eens gevallen tegenkomen waar ik niets mee kan, zal ik ook aan jullie denken om door te verwijzen :-).
Ja, sorry ik wou niemand beledigen door te vaak mijn organisatie te promoten. Het is gewoon dat ik er goede ervaringen mee heb. Ik zal het niet meer (zo veel) doen, het verschil is alleen wel dat ik dan niemand meer kan aanbevelen omdat dit de enige reisorganisatie is geweest met wie ik een Spaanse cursus heb gevolg. Maar als sommige reis organisaties zich dan minder bedreigt voelen dan wil ik me best aanpassen. :mad:
Laura, zolang het geen Spam is, je niet alleen maar altijd je eigen organisatie verkoopt en vooral als je aangeeft dat je niet alleen ervaring met deze organistatie hebt maar er ook voor werkt, is er niets aan de hand en kun je gewoon blijven reageren.
Pelle138 en Dutchgirl reageerden beiden op jouw “verkapte” reclame en de manier van “verkoop”.
Hoi Allemaal,
Ik zit te twijfelen om begin juli te gaan naar La Herradura of Vejer de la Frontera van Studytravel wie heeft hier ervaring mee?En was een gastgezin aan te raden of is het beter een apartement te nemen.
Ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen:smile:
Ik heb er erg veel zin in,maar toch is het moeilijk om een keuze te maken,ik ben nl. nog nooit alleen op vakantie gegaan!
Ik ben dan 36 maar ik vind het leuk om weer andere mensen te ontmoeten en jong of oud dat maakt mij niet zoveel uit!
Alvast bedankt voor de reacties! Linda
lees eerdere berichten op deze site
Studytravel en Tricolore zijn prima taalreisorganisaties en belangrijk allebei lid van sgr. Ik zelf zou nooit iets boeken zonder sgr garantie
Maar waarom niet ? 1 van de eisen om lid te mogen zijn van ANVR en/of SGR is een jaarlijkse omzet van minimaal 500.000 euro. Als kleine onderneming kun je daar nooit zomaar aan voldoen. Als iedereen die insteek zou hebben die jij hebt zullen slechts enkele bureaus overblijven, wat dus inhoudt dat je maar een beperkte keuze zult hebben. De kleinschaligheid bij mijn bedrijfje wordt weer gewaardeerd door de klanten, je bent geen nummertje, je bent echt een persoon waarmee ik actief aan de slag ga om je op een ideale school cq. bestemming te plaatsen … Je mag er niet zomaar vanuit gaan dat geen lidmaatschap meteen inhoudt dat de tegenpartij niet te vertrouwen is. Vertrouwen kweek je door net dat stapje meer te zetten voor jou als klant, niet door een logootje op je website
…
Sorry, dat is mijn bescheiden mening hierover
…
Stulango, Moving Cultures - Marvin van Dongen
Volgens mij betekent een lidmaatschap van de SGR gewoon dat het financieel gezond is en dat dat door een onafhankelijke organisatie gecontroleerd is. Het heeft niets te maken of het bedrijf groot of klein is. Toen ik op taalreis ging heb ik wel op SGR gelet hoor. Maar natuurlijk moet de informatie, het advies en de organisatie ook goed zijn. En dat was bij Studytravel prima.
kijk eens op www.plustaalreizen.nl :wereld:
Hoi Linda,
ik zal proberen mijn mening over La Herradura en Vejer te geven, aangezien dat je vraag is volgens mij :zon02:
La Herradura ligt schitterend in een baai, erg mooi strand, best wel wat Spaans toerisme, ideale bestemming als je van watersport houdt, leuke restaurantjes en combinatie van een taal leren en strand. Verwacht alleen geen bruisend uitgaansleven, de bus naar Malaga (grootste stad in omgeving) doet er ca. anderhalf uur over, Nerja ligt wat dichterbij. Wil je een relaxte vakantie prima, verwacht alleen geen cultuur, shoppen of goed uitgaan.
Vejer ben ik zelf nooit geweest, dus kan je niet heel veel over vertellen. Ik ben ongeveer jouw leeftijd en zou misschien ook wel Cadiz overwegen. Ook een mooie stad aan het strand, maar wel met iets meer mogelijkheden qua winkelen, uitgaan etc. Hoewel La herradura wel echt mooie natuur heeft.
Hoop je wat verder te hebben geholpen,
Succes,
Erika
Hoi Erika,
Beetje late reactie ,maar bedankt voor de tip!Mijn keuze is gevallen op Cadiz.
Heb je daar zelf ook ervaring mee en met welke organisatie ben jij toen geweest.
Zijn er nog meer mensen die mij wat over Cadiz kunnen vertellen?!
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring in Cadiz. Ik neem aan dat je naar CLIC gaat?? Ik ga daar eind september voor een bezoek aan de school naartoe, maar ik ben ook heel benieuwd hoe jouw ervaring is…dus als je terug bent, zou het fijn zijn om dat van je te horen!!
Heleen Pelle
www.bureaubuitenland.nl:wereld:
Hola Linda,
leuk dat je voor Cadiz hebt gekozen! Ik ben er niet eerder geweest, maar wel positieve verhalen van een vriendin gehoord.
Zij is bij Clic geweest in Cadiz, geboekt via StudyTravel. Ben ook benieuwd naar je verhalen, dus als je geweest bent?
Veel plezier!
Saludos,
Erika
Hoi Erika en Heleen,
Ik ga met Studytravel en ik heb er heel veel zin in!
Ook wel erg spannend voor het eerst alleen,maar dat is bijna iedereen daar!
Ik laat jullie zeker weten wat mijn ervaring was!
Groetjes Linda
Super leuk, veel plezier!
Erika
Hola!
Ik ben op zoek naar mensen die willen bijdragen aan mijn scriptieonderzoek, dat gaat over ‘taaltoerisme’.
Mijn naam is Tessa Getrouw en ik ben vierdejaarsstudente International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV in Breda.
Zelf ben ik altijd al geinteresseerd geweest in het leren van andere talen en om deze reden ben ik 6 jaar geleden Spaans gaan leren in verschillende Spaanssprekende landen. Vorig jaar, tijdens mijn stage bij een taalinstituut in Honduras, heb ik veel geleerd over taaltoerisme en besloot daarom mijn afstudeerscriptie hierover te doen. Ik doe research naar de factoren die van invloed zijn op de besluitvorming van studenten die Spaans willen leren.
Dus voor een korte enquete heb ik mensen nodig die Spaans willen leren/ hebben geleerd in Spanje. Invullen zal ongeveer 5-10 min duren. Er zijn veel respondenten nodig, dus als je nog anderen weet, graag doorsturen! Muchisimas gracias! Tessa
Link: http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=15878&lang=nl
Hola,
Ik ga in juli een talencursus volgen in Cadiz,Ik ben van plan om vanaf de luchthaven van Malaga met de bus naar Cadiz te gaan.Heeft iemand hier ervaring mee of misschien wat tips?!!
Hoi,
Ik zag je oproep staan en zie dat je ook interesse hebt om de Spaanse taal te leren in Spanje. Heb jij al een idee waar je naartoe wilt? En al reisgezelschap gevonden?
Groetjes
Sam
Hoi Lindah,
Heb je mijn mail ontvangen. Ik ben nieuw op het forum en vraag me af of ik het wel goed heb gedaan.
Groetjes
Sam
Ik ben ook van plan om naar Spanje te gaan en daar een cursus te volgen, mensen nog goeie tips of ideeen voor plaarsen ofzo?
Gr sam