Ik wil al een tijd naar Andalusië en deze zomer gaat het er dan eindelijk van komen. Ik wil er een taalcursus gaan doen. Weet alleen nog niet waar! Ik wil het liefst dichtbij het strand zitten, op een plek waar ik om het maar even cliche te zeggen ‘me nog kan onderdompelen in de Spaanse cultuur’. Weet iemand waar dit kan in Zuid-Spanje? Wil graag ook wat van de cultuur zien, excursies maken naar Sevilla of Marokko. Op de plek zelf moet het niet heel toeristisch zijn, maar wel een gezellig centrum bv. Heb leuke dingen gehoord over El puerto de Santa Maria en la Herradura maar wil graag meningen horen van mensen die er geweest zijn! Tips over organisaties of taalscholen zijn ook welkom. Alvast bedankt
Waarom maak je niet eens een vrijblijvende afspraak met Bureau Buitenland (www.bureaubuitenland.nl). Wij zijn nergens aan gebonden, maar beschikken wel over veen informatie over de verschillende mogelijkheden. Heb je bv. ook al eens aan Cadiz gedacht??
Ik loop op dit moment stage bij taalschool Babel Idiomas in Malaga. Dit is een leuke persoonlijke kleine taalschool waar de prijs-kwaliteit verhouding goed ligt. Het kantoor ligt midden in het centrum van de stad met de winkels en restaurantjes naast de deur! Ik persoonlijk vind Malaga echt een hele leuke stad waar altijd wel wat te beleven valt EN het ligt natuurlijk aan het strand!! Dus wie weet is het precies wat je zoekt
Malaga schijnt het leukste te zijn en is dan ook veruit het popolairst. Ik ga van de zomer een maand naar Malaga via Plus Taalreizen. Heb er erg veel zin in!
Maar Sevilla ligt niet aan het strand Ik ga zeker wel een keer een bezoek brengen aan Sevilla als ik in Malaga ben hoor, heb ook gehoord dat het een super mooie stad is.
Ik ga in juni spaans leren in Granada, bij Mester. Mooie stad en een gezellig schooltje volgens mijn vriendin, dus ik heb haar advies maar opgevolgd
Bovendien kan ik vanuit daar makkelijk een weekendje strand doen en andere steden bezoeken!
Ik ga in juni spaans leren in Granada, bij Mester. Mooie stad en een gezellig schooltje volgens mijn vriendin, dus ik heb haar advies maar opgevolgd
Bovendien kan ik vanuit daar makkelijk een weekendje strand doen en andere steden bezoeken!
Ik ben vorig jaar in Granada geweest en het is idd een mooie stad! Er zijn ook goede verbindingen met andere steden, ik ben zelf naar Cordoba geweest en via een reisorganisatie een weekend naar Marokko. Je gaat wel een in goede periode, ik was er vorig jaar eind juli, begin augustus en toen was het overdag zo rond de 44 graden. Erg warm :). Daarnaast kan je ook goed stappen in Granada
Ik heb alleen niet bij mester een taalcursus gehad maar bij een andere taalschool.
ik ben bij don quijote geweest, mooie school, kleine klassen en er werd naar mijn mening goed les gegeven. Ik vind wel dat je eigen motivatie voor een groot deel bepalend is hoeveel je Spaans leert.
hoi, ik wil ook graag in malaga zomerwerk gaan doen, maar moet natuurlijk ook de taal kennen…
ik ben pas 17 jaar, dus ik weet niet hoe het allemaal in elkaar zit (kosten, verblijf etc.)
kan iemand mij hier meer over vertellen, tips, informatie ?
groetjes
Een hele geschikte talenschool voor jou lijkt mij Babel Idiomas. Als je meer wilt weten, kan je vrijblijvend een keer langs komen bij Bureau Buitenland in Arnhem.
Hooi Fresh a!
Ik loop op dit moment stage bij Babel Idiomas in Malaga, de taalschool waar Pelle138 het over heeft. Het is een kleine en daardoor heel persoonlijke taalschool. Het kantoor ligt midden in het centrum van de stad met de winkels en restaurantjes naast de deur!
Ook zijn zij bereid je te helpen met de voorbereidingen naar het zoeken van werk (CV, sollicitaties etc). Er zijn heel veel baantjes te vinden in Malaga, helemaal in de toeristische sector en de horeca, dus dat zal geen probleem worden.
Ik ben van plan om maart-mei naar Cadiz te gaan voor een taalcursus, iemand ervaring met goede scholen daar? Ben nu SIC en K2 internacionál tegengekomen. En weet iemand of het makkelijk is om vanaf een Cadiz een weekje naar Marokko te gaan?
bedankt!
Bijna zeker weten dat de school een excursie, meestal in het weekend, organiseert naar marokko. in het algemeen is het af te rden dit op eigen houtje te doen. ook zijn er bij reisbureau’s wel groepsreizen te boeken.
Ik zou de vragen aan het secretariaat van de scholen die je hier noemt stellen.