Instituto Andalusi Malaga

Hallo,
ik vroeg me af of er iemand in het begin van july naar Instituto Andalusi in Malaga gaat. Zelf ben ik dan 16 jaar.
Ook als je er geweest bent zou ik graag willen weten hoe het was en of er ook veel jongeren waren.

Alvast bedankt!:biggrin:

Hooi aniek!
Ik loop op dit moment stage bij Babel Idiomas, een taalschool midden in het centrum van Malaga.

De stad is heel mooi, veel monumenten, restaurantjes en historische gebouwen. Maar ook het uitgaansleven is erg leuk, want Malaga blijft een studenten stad. En natuurlijk is het weer in juli helemaal geweldig!! Ik weet zeker dat je je gaat vermaken in Malaga!!
Veel plezier alvast:)

Groetjes Chianne Horsten

Hallo Aniek,

Ik heb twee maanden( Oktober-November 2007) in Instituto Andalusi gezeten. Goeie keuze, leuke school, leuke leerkrachten en Malaga is echt een toffe stad om de zomer door te brengen.

In juli zullen er zeker veel jonge mensen zijn. Mss ontmoeten we elkaar wel in Malaga want ben van plan vanaf juni terug enkele maanden in malaga door te brengen

groeten

bram

Hoi Aniek, ik ben zelf ook van plan om samen met een vriendin naar instituto andalusí te gaan… We weten het nog niet zeker, omdat het gewoon echt heel duur is. Maar als we gaan, gaan we wss eind juli… wij zijn ook 16. Dus hopelijk zien we je daar! Via welke organisatie ga je? En doe je dan de jongerencursus of de algemene cursus (die een stuk goedkoper is)? Ga je in een gastgezin? Ik hoor het wel…

Groetjes Kirsten

Hoi Aniek,

Ik ben ook van plan om in juli naar Instituto Andalusi Malaga te gaan voor een maand. (14 juli) Het lijkt me echt super leuk om te doen. Ik ben van plan om alleen te gaan, jij ook? Lijkt me wel een beetje eng maar toch ook weer leuk!
Ik wil ook graag weten of mensen ervaring hebben met dit instituut.
Ik ga denk ik in een appartement, jij ook?

Groetjes Paola

Hallo!

Zijn er ook mensen die in de zomer van 2009 in augustus een taalcursus gaan volgen bij Instituto Andalusi in Malaga? Ik zie namelijk alleen maar reacties uit 2008 of eerder, ben gewoon benieuwd. Wij gaan namelijk met vijf meiden en ik vroeg me af of iemand (recente) ervaringen heeft met deze school en/of dus deze zomer ook gaat!

Lara