Malaga 15/9 - 22-11

Hallo allemaal,

Vanaf maandag 15 september tot 21 november ga ik Spaanse les volgen in Malaga via Study Travel. Nu ben ik benieuwd of er nog meer mensen deze periode in Malaga zijn, eventueel met Study Travel. Ook zijn al jullie ervaringen welkom!

Ik verblijf in een schoolresidentie. Misschien is één van jullie daar ook geweest, ik vraag me namelijk af hoe groot die is en wat de ervaringen daar zijn!

Groetjes Marloes

Ik was in Malaga in Instituto Andalusi via Study Travel, van 15-27 juni jl… De school was echt heel erg goed! Zeer goede prof:thumbsup:esores, kleine klassen, zeer goed onderricht. Woonde daar bij een Spaanse mevrouw met inwonende dochter, bij de school om de hoek. De school is in een villawijk. De gastfamilie is mij niet zo goed bevallen. Je kunt echter altijd van woonverblijf veranderen. Ook van de schoolresidentie wordt regelmatig gewisseld. Mail mij voor meer inlichtingen, ik kan je mijn ervaringen vertellen. Nogmaals de school zeer goed! Mooie excursies, 10 min. van strand, (wel terug naar school(residentie) een heuvel op). Leuk allerlei nationaliteiten in een klas, er wordt veel gelachen. Nogmaals pm mij, als je nog vragen hebt. Vriendelijke groeten, Julia.

Hoi! Ik ga van 4 oktober tot en met 11 oktober een spoedcursus spaans doen aan het Alhambra instituto! Misschien kunnen we in die week eens afspreken, aangezien jij er dan al even zit en de leuke plekken van malaga kent :slight_smile: als je het leuk lijkt, mail me even op am_verhoeven@hotmail.com

Groetjes Anne-Martine