Wie heeft er ooit in Malaga Spaans gestudeerd?

Wie is er net terug, of heeft ooit een taalcursus in Malaga gedaan?? Ik ben erg benieuwd naar je verhalen…Alvast bedankt

Groetjes

Ik ben in juli 3 weken naar Malaga geweest om Spaans te leren. Ik ben met Plus Taalreizen geweest en het was super!! De lessen waren erg leuk. Ik had een intensieve cursus, dus dat betekent 30 lesuren per week. ik had 3 lesuren gramatica en 3 lesuren conversatie!! Ik wist helemaal geen spaans en nu heb ik in ieder geval de basis en in NL ga ik er nu mee verder!!
Maar Malaga is een super stad… Winkelen was super, strand was ook wel oke!! Ik ben net begonnen met een nieuwe studie… Over 2 jaar ben ik klaar, wil ik daar heen voor 5 a 6 maanden!! Vond 3 weken veel te kort!! hahaha
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Hey,

ik heb niet in Malaga gestudeerd, maar wel in Madrid. Ik ben wel in Malaga geweest, dus weet wat het verschil is. Als ik jou was zou ik naar Madrid gaan. Madrid is echt een topstad. Zelf heb ik daar een talencursus gedaan bij AIL Madrid, en ook dat was top. Je hebt daar kleine groepjes, wat goed is voor je Spaans en de leraren waren erg prettig. Verder kan je in Madrid echt elke avond uitgaan, dus ik heb me vermaakt. Als ik jou was zou ik nog wisselen…

Philip

Hallo,
Ben zelf 3 maanden in Málaga geweest dit jaar, via Studytravel. De school, Instituto Andalusí, is een kleine, gezellige school me een hele persoonlijke sfeer. Je kunt 20, 25 of 30 uur per week les krijgen. Ook erg goed te doen als je totaal geen Spaans spreekt. En inderdaad erg leuke stad en dichtbij het strand. Echte aanrader dus! Als je meer wil weten, mail dan gerust of laat nog een berichtje achter.
Mikkey

Hoi,

Ik heb vorig jaar bij Babel Idiomas in Malaga gestudeerd, en ben nu weer terug! En dat is niet voor niets. Hele fijne school. Klein, kleine klassen, veel persoonlijke aandacht en daarom leer je veel meer dan op een grote school waar je met soms wel 8 in de klas zit. Hier ligt het gemiddelde meestal op 4 of 5 studenten per klas.

Het is een serieuze school dus als je liever lanterfant dan moet je naar een grote school gaan. Het voordeel is wel dat alle studenten supergemotiveerd zijn en het beste uit hun cursus willen halen.

De website van de school kun je vinden onderin dit bericht. Mocht je vragen hebben kun je me ook een mailtje sturen.

Hoi Jochem,

Ik ben ook zeer geinteresseerd om op jouw school les te komen volgen. Wordt er ook voor overnachting gezorgd op jouw school? Zit dat in de prijs? ik zou missch voor 4 weken willen komen…

Mijn plannen erna zijn: werk vinden in Spanje in e toerisme of horeca…is dit gemakkelijk om werk te vinden? Ik zou tegen februari 2007 dan vertrekken…

grtjs renilde ( 27)

Hoi Renilde,

Ik heb net een reactie gegeven op jouw topic dat je geopend hebt.

Deze school heeft een eigen appartement in het centrum, dat je deelt met anderen. De prijzen staan allemaal op de website www.spanishcoursesandcultureinspain.com/nl

In de toeristische sector en de horeca is altijd wel werk te vinden.

Grt. Jochem