Wie heeft er ooit in Malaga Spaans gestudeerd?

Wie is er net terug, of heeft ooit een taalcursus in Malaga gedaan?? Ik ben erg benieuwd naar je verhalen…Alvast bedankt

Groetjes

Ik ben in juli 3 weken naar Malaga geweest om Spaans te leren. Ik ben met Plus Taalreizen geweest en het was super!! De lessen waren erg leuk. Ik had een intensieve cursus, dus dat betekent 30 lesuren per week. ik had 3 lesuren gramatica en 3 lesuren conversatie!! Ik wist helemaal geen spaans en nu heb ik in ieder geval de basis en in NL ga ik er nu mee verder!!
Maar Malaga is een super stad… Winkelen was super, strand was ook wel oke!! Ik ben net begonnen met een nieuwe studie… Over 2 jaar ben ik klaar, wil ik daar heen voor 5 a 6 maanden!! Vond 3 weken veel te kort!! hahaha
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Hey,

ik heb niet in Malaga gestudeerd, maar wel in Madrid. Ik ben wel in Malaga geweest, dus weet wat het verschil is. Als ik jou was zou ik naar Madrid gaan. Madrid is echt een topstad. Zelf heb ik daar een talencursus gedaan bij AIL Madrid, en ook dat was top. Je hebt daar kleine groepjes, wat goed is voor je Spaans en de leraren waren erg prettig. Verder kan je in Madrid echt elke avond uitgaan, dus ik heb me vermaakt. Als ik jou was zou ik nog wisselen…

Philip

Hallo,
Ben zelf 3 maanden in Málaga geweest dit jaar, via Studytravel. De school, Instituto Andalusí, is een kleine, gezellige school me een hele persoonlijke sfeer. Je kunt 20, 25 of 30 uur per week les krijgen. Ook erg goed te doen als je totaal geen Spaans spreekt. En inderdaad erg leuke stad en dichtbij het strand. Echte aanrader dus! Als je meer wil weten, mail dan gerust of laat nog een berichtje achter.
Mikkey

Hoi,