Taalcursus Malaga

hey allemaal!!!
ik ga in september voor 4 maanden naar malaga om een talencursus te volgen. Erg spannend natuurlijk allemaal, maar wel echt super veel zin in. Maar ik vraag me eigenlijk af of daar niet alleen maar oudere mensen zitten. zo nee wat zijn leuke barretjes discotheken om uit te gaan, heb je daar misschien ook sites van. En hoe is het allemaal bevallen. Ik hoor het graag allemaal en reageer maar op deze topic of stuur ff een mailtje naar mij, karienjoosten@hotmail.com
xxx karien

Hey Karien,

Waarschijnlijk ga ik ook naar Malaga in September voor 5 maanden, om daar te studeren, maar het kan ook Madrid zijn. Misschien kunnen we het samen wel bekijken. Als het goed is, dan hoor ik het deze week!!!

Zal het je dan wel effe laten weten, maareh…ik weet zelf ook niet echt veel over Malaga, maar gezien de Spanjaarden valt er zeker wel te feesten.

Groetjes Ard

Ik wil ook in het najaar naar Malaga om spaans te leren, maar niet een paar maanden. Malaga vind ik een leuke stad, goede temperatuur, mooie gebouwen en leuke winkeltjes.
Als je er langer verblijft kan je nog de mooie steden Granada, Cordoba en Sevilla bezoeken.
Ook handig dat het vliegveld in Malaga is en je kan de trein of bus naar de stad nemen.

Groetjes,
Caroline

Wie kan mij vertellen over verschillende accomadatie types. In november wil in naar Malaga voor 4 maanden. Maar ik weet nog niet of ik eerst bij een gezin wil zitten en daarna naar een appartement. Is er in de winter wel wat te beleven daar?
Graag positieve en negatieve verhalen!!! joazzy@hotmail.com
Groeten Astrid

Misschien dat de open dag van Lexton Taalreizen jullie verder kan helpen.
Ik heb begrepen dat je je moet aanmelden
Dat kan op www.lexton.nl
Ik heb zelf goede ervaringen met ze.

Ik ga eind augustus voor 2 weken naar Malaga. Ik ben benieuwd hoe het daar zal zijn. Met welke organisatie gaan jullie??

hoi allemaal
gewoon doen! waanzinnige ervaring!
ben 5 jaar geleden in malag een cursus gaan volgen van oktober tot en met december, prima tijd, leuke ervaring! enne het is erg goed bevallen want ik zit er nog steeds!

Dag mensen,

Ik ben vanaf 1 september in Málaga, moet dan nog wel effe een kamer zien te regelen, maar zal eerst op een camping staan in Torremolinos. Ik begin met 4 weken Spaanse cursus, dagelijks van 15:30 uur tot 19:30 uur. Deze doe ik via de Universiteit van Malaga. Ikzelf blijf tot half februari in Malaga. Wie weet komen we elkaar nog tegen?

Jullie veel succes,

groetjes Ard

Hallo Malaga-gangers,

wat heeft jullie ertoe bewogen voor Malaga te kiezen?
Ik twijfel namelijk nog heel erg, zou wel in Andalusie willen zitten en bij voorkeur aan het strand, maar er zijn zoveel opties…
Tips??

Ik ben vorig jaar van februari t/m april in Malaga geweest. Ik heb hier geboekt http://www.malagaplus.com/ . Uitstekende ervaring. De school zit 5 min. van het strand en er is zelfs een cafe van de school aan het strand gelegen. Er zijn ongeveer zo’n 80 studenten op die school. Geweldige ervaring!!

Ik ben vorig jaar met Adelante Taalreizen weggeweest naar een supermooie school in Malaga. Deze school had een zwembad, eigen restaurant en een residentie.
Ik zag dat Adelante Taalreizen nu ook betaald hotelwerk aanbiedt in Andalusië. Ze hebben 23 april een open dag en daar ga ik naartoe.
Hun website weet ik niet precies. Ik denk www.adelante.com of www.adelante.nl

Groetjes,

Ilse

Noi ik ben vorig jaar naar Malaga geweest en het was super!!
Iets te warm om de hele dag aan het strand te liggen, maar als je siesta houd heb je nog tijd genoeg om op het strand te liggen met je schoolgenoten.
De school is van malagaplus en die hoort bij plustaalreizen.
Ik had een perfect app met nog 3 anderen. allemaal anderstaligen. Dat was erg leuk. Ook mijn engels heb ik behoorlijk opgekrikt.
malaga zelf is ook een stad waar je je prima kan vermaken. een erg leuk centum om te winkelen en grote winkelcentra waar je rustig een halve dag kan rondstruinen…

Echt een ongelooflijke tijd gehad daar!

HOLA A TODOS
Fantastisch dat zoveel mensen geinteresseerd zijn in Malaga. Onze stad is de laatste jaren helemaal opgeknapt. De stranden zijn verbeterd, het centrum is nu een voetgangersdomein, we hebben een prachtig Picasso museum, grandioos nachtleven (zo´n 40.000 studenten op de universiteit), lekker eten en bijna altijd goed weer. Ik heb zelf, samen met mijn spaanse vrouw, sinds 2 jaar een kleine taalschool in het centrum van Malaga. Pal op Calle Larios (de hoofdstraat). Kleine klasjes, goede docente, gezellige sfeer en direct kontakt met spaanse universitaire studenten die bij ons engels of duits leren op avondcursus.
Wil je meer weten, kijk dan even op www.babelidiomas.com of stuur mij een mailtje naar [email=boelo@babelidiomas.com]boelo@babelidiomas.com.
SUERTE Y HASTA PRONTO EN MALAGA
Boelo

Oh, mocht je het je afvragen, het is nu 23ºc in Malaga bij een strak blauwe hemel.

Hallo,

Grappig, ik ben afgelopen weken een paar keer bij Babel geweest, en deze school is een aanbeveling waard. Persoonlijke aandacht en volop kans om met andere spanjaarden in kontakt te komen, en dat is bij andere scholen nog wel eens probleem. Zoek je dus ook een intercambio-mogelijkheid, dan is dit je school bij uitstek.

Groet, en veel (studie)plezier in Málaga,

piet meijers

Hoi!

Komende zomer wil ik (student, 22 jr, afstuderende) (vanaf ong 10 aug) voor 2 weken naar Spanje, om daar een korte talencursus te doen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Zijn er mensen die ook rond die tijd (voor ong 2 weken) willen gaan? Lijkt me leuk om wat van je te horen…misschien kunnen we samen reizen?

Groetjes, Luc