Taalcursus Spaans in Malaga

Vanaf 6 juli ga ik(22 jaar) voor vijf weken een beginnerscursus Spaans volgen in Malaga. Een weekje later gaat mijn vriendin me achterna. Ben jij al er eens geweest? Vertel maar…ik hoor graag wat anekdotes. Mocht je toevallig ook in juli naar Malaga gaan op taalreis…laat wat van je horen…
email: s.vanessen@fontys.nl

Hey Bas! Ik ga 17 juli naar Malaga om spaans te leren! Ik ga alleen 12 weken, naar welke plaats ga jij? En via welke organisatie heb je geboekt? Ik ga via Plus Taalreizen en ik zit in het dorpje Pedragalejo. Misschien zie ik je daar wel…

P.S. Als je wilt reageren is dit mijn e-mail adres: lindavergouwe@hotmail.com

je bedoeld waarschijnlijk pedregalejo! dat hoort eigenlijk gewoon bij malaga. ik ben er al eerder geweest. Echt heerlijk is het daar.

Klopt, van Pedregalejo! Je maakt me nieuwsgierig. Wat vond je er zo ‘heerlijk’ aan?

pedregalejo is een hele leuke wijk, er wonen veel jonge studenten die talenstudies volgen en er hangt een gezellige internationale sfeer. leuke kleine baaitjes, leuke barretjes en gewoon een fantastische plek om je zomer door te brengen. veel plezier

klinkt goed. Ik begrijp uit een ander bericht dat je na jouw taalreis in malaga bent gaan wonen en werken. hoe ben je het laagseizoen doorgekomen?

in malaga natuurlijk…

ik ga zelf ook met Plus Taalreizen naar Malaga. 11 juli vertrek ik. ik zou ook graag willen weten wat ik allemaal kan verwachten, het lijkt me zo spannend. Ik ben namelijk helemaal alleen en vroeg me af of er veel mensen zijn die ook in hun uppie zijn.
ikzelf heb een appartement geboekt van categorie 3. dus de meest ‘luxe’, weet iemand wat ik hiervan kan verwachten? en hoe duur is het eigenlijk in Malaga (uitgaan, eten, supermarktjes etc.)?

Ik vertek 20 juni naar Malaga voor een taalcursus van 3 weken. :smiley: Ook via Plus Taalreizen…
Ben echt benieuwd hoe het daar is. Hoe is Malaga voor jongeren, kun je er leuk uitgaan enzo?
En zijn er nog mensen die ook eind juni in Malaga zitten?

Ik ga 29 augustus naar Malaga via plustaalreizen. Ik ben gewoon benieuwd naar alles wat daar is. Hoe ziet inderdaad het appartement categorie 3 eruit en hoe is de school en de omgeving.
Wie wil veel vertellen over Malaga??

Hallo!
ik ga deze zomer ook naar Malaga voor een spaans cursus van 4 weken van 18 juli tot en met 14 augustus. Ik ga met studytravel en ga ook alleen. Wie zijn er nog meer rond deze data in Malaga?

Hoi!

Ik ga samen met een vriendin van 29 juli tot 10 augustus een gevorderde cursus volgen in Malaga! Wij hopen vooral op uitstekende lessen!

maui

Hallo,

Ik ga ook in mijn eentje een taalcursus in Malaga doen. Ik vertrek op 9 september en blijf tot 7 oktober, via Study Travel, in de wijk Cerrado de Calderón. Ik vind het ook best spannend, zijn er nog meer Nederlandse mensen die dit gaan doen in deze periode?

Gr. Angelique

Ps. Mells22, ik zou het op prijs stellen als je me laat weten hoe het geweest is, aangezien jij ook met Studytravel gaat, heb jij ook een appartement geboekt? In ieder geval veel plezier!

Hallo!
Ik ben me ook aan het orienteren op een talenreis in Spanje (evt Malaga).
Ik zou dus graag jullie ervaringen horen!
Goede reis allemaal!
Ellen

Ik heb in de zomer van 2007 een talencursus gevolgd in Malaga. Nu loop ik stage in Salamanca bij een evenementenbureau!!! Ik heb veel aan de cursus gehad, want nu kan ik me prima redden… Ik heb het via internet geregeld, er zijn zo veel sites http://malaga.spaansecursus-in-spanje.com/ http://www.alhambra-instituto.org etc. etc. Ik heb het via de eerste gedaan en was prima geregeld. Me stage hebben hun trouwens ook gedaan !!!
adios

Ik ben ook via dit bedrijf aan me stage gekomen. Wat grappig!! Ik wist niet dat ze ook in Spanje zaten. Ik ben naar Frankrijk gegaan… ook leuk hor maja daar leer je geen spaans hehe

Wij (ik, vriendin en zoontje van 1 jaar) gaan per 1 oktober 2008 een jaar in (de buurt van ) Malaga wonen. Wij zijn allebei met Spaanse les bezig. Ik ben van plan een boek af te maken waar ik mee bezig ben en mijn vriendin wil gaan werken. Tips en trics zijn zeer welkom. Ik ken Malaga alleen van een paar vakanties.

Hoi,

Wellicht kun je je een beetje orienteren via mijn pagina www.spanjeservice.nl. Je treft daar links over verschillende onderwerpen aan, die verwijzen weer naar afzonderlijke sites over werken in spanje, spaanse taal, spaans oefenen, eigen bedrijf in spanje, vrouwen in spanje, en nog een vijtiental andere sites. Gratis informatie, in totaal zo’n 6000 links.
Succes met het zoeken en vinden van de informatie,
pietmeijers
www.spanjeservice.nl

Leuke site.
Bedankt voor de tip.

mark