Malaga talencursus 2007/2008

Gaat er dit jaar iemand naar malaga? een spaansetalencursus doen? En met wlke organisatie?! en voor hoelang?

Heeft er al iemand ervaring? tips? en kan je dan ook echt spaans spreken? vloeiend?

groetjes

30sep. vertrek ik voor 8weken naar Malaga via Study Travel. Ik volg spaanse les op Instituto Andalusi.

Hoi!
Mijn plan is ook om 30 sep naar Malaga te vertrekken en op Instituto Andalusi spaans te gaan leren, voor 4 weken. Ook via Studytravel.
Zal je dan wel tegenkomen Bram, haha…
Groetjes, Ellen

Ik ben via Tricolore 2 weken in Malaga geweest, goed geregeld (school Malaga La Brisa). Hoe goed je spaans spreekt ligt eraan hoe lang je gaat, en of je buiten de lessen om veel oefent. In een gastgezin leer je sneller spaans dan als je in een studentenhuis engels spreekt.
In een paar weken leer je de basis, zinnen en korte gesprekken. Ik heb na de cursus 5 maanden door Zuid-Amerika gereisd en kan inmiddels wat beter een gesprek voeren, maar vloeiend? Daar heb je nog meer tijd voor nodig.
Ik vind spaans een erg mooie taal, en leuk om te leren. Dus veel plezier met je cursus!
Ik heb tijdens m’n cursus wat geschreven op loesinspanje.punt.nl.

Groetjes Loes

Hai,

Ik ga 7 oktober voor 4 maanden naar Malaga.
Ik heb alles geregeld via Plustaalreizen en heb er ontzettend veel zin in.
Ben nu aan het kijken wat ik er allemaal wil gaan doen.

Misschien zie ik jullie nog.

Groetjes Ginger

Hoi :dag:, ik vertrek 23 september voor 4 weken naar malaga. Heb het via studytravel geregeld en ik zit in het Malaca Instituto.

Nog nooit eerder gedaan, dus ik ben benieuwd of het wat is…

hallo ik denk er ook aan om naar spanje te gaan rond september. gaan jullie alleen of met nog iemand en heo is het verblijf geregeld. Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe en wat ik ga doen Groetjess

Hooi Soenita,
Over je verblijf hoef je je geen zorgen te maken. Alle scholen bieden wel verschillende accommodatie mogelijkheden aan, meestal gastgezin en studentenappartementen. Het is leuk om deze twee te combineren, bijvoorbeel de eerste weken een gastgezin en dan overstappen naar een appartement. In een gastgezin leer je de spaanse taal namelijk veel sneller, omdat je de hele tijd spaans spreekt en in een appartement val je vaak terug op engels met je huisgenootjes.

Succes!!
Groetjes Chianne