Taalreizen, welke??

Ik was benieuwd welke taalreizen andere hebben gevolgd en wat jullie ervaring daarvan was.

Ik ben zelf van plan rond april/mei 4 weken na Spanje te gaan Malaga met plustaalreizen.

Ik ben 7 jaar met Study Travel uit Nijmegen naar spanje geweest voor de taalreizen. Deze reisorganisatie heeft uitstekende referenties. Heb zelf 4 jaar ook in Malaga les gehad op Instituto Andalusi. Dit is een kleine school met veel verschillende mogelijkheden van studeren. Dit kan je dus zelf regelen door het formulier van Study Travel in te vullen op internet via www.studytravel.nl

Gr. Patrick Melchers.

Hoi,

De vraag is natuurlijk welke eisen stelje. Drie tot vier maanden is een hele tijd.
Zoek je naast serieus les ook veel vertier en welke doelstellingen heb je. Je hebt scholen en scholen. Ik ken ze zowat allemaal hier in Málaga, en durf te stellen dat de keuze niet gemakkelijk is.

Dus als je wat meer gegevens hier zet, kunnen anderen wat meer gericht antwoorden.

Ik wil 4 weken cursus volgen , in malaga

Ik wil de taal goed leren

Vertier ja maar niet super veel ben niet zo een feestbeest:vak02:

Dag Tam,

Als je veel van de taal in die vier weken wil leren met serieus studeren, dan kan ik je Babel Idiomas aanbevelen. Daar wordt erg serieus, in kleine klassen gewerkt. En dat bij een prijsniveau dat zeer concurrerend is.

In de school die je noemde zul je ook spaans leren, echter de persoonlijke aandacht is er veel minder, en naar studenten mij vertelden hier in Málaga komt het voor dat de helft van de klas er niet is s’ochtends of ligt te slapen in de klas. Al met al niet motiverend als je daarbij zit. Immmers zij bepalen wel je voortgang.

Nu is dat een algemene klacht bij taalscholen waarbij veel erg jonge “studenten” zitten die soms minder gemotiveerd zijn of waarvan de cursus en verblijf door het thuisfront betaald wordt.

Daarnaast zijn er nog een twintigtal andere taalscholen, je vindt er een aantal nog vermeld staan op www.allesoverspaansleren.nl.
Malaca Instituto is verre superieur, maar ook kostbaar.
Je kunt ook eenskijken op de site van StudyTravel en DonQuijote. Deze scholen zijn ook iets groter.

Hardstikke bedankt voor je replay , heb nu al weer veel nieuws ondekt!:slight_smile:

Hoi,

Succes, je vraagt anders maar, of mail mij direct.