Cursus Spaans Malaga...iemand interesse??

Hallo allemaal,

Ik wil in september een studie spaans gaan volgen voor 3 maanden en ik vroeg me af of er ook nog andere mensen zijn die zo een cursus zouden willen gaan volgen in die tijd…?
Alle reacties zijn welkom!

Hooi Jeroen!
Ik loop op dit moment stage bij Babel Idiomas, een taalschool midden in het centrum van Malaga.

De stad is heel mooi, veel monumenten, restaurantjes en historische gebouwen. Maar ook het uitgaansleven is erg leuk, want Malaga blijft een studenten stad. Heel veel plezier alvast!

Groetjes Chianne Horsten

Hoi, ik wil ook een taalcursus gaan doen in Spanje, waar weet ik nog niet precies.
Heb wel zitten kijken voor Malaga.
Alleen wil ik dan 2 weken lessen volgen ivm vakantiedagen( kan er niet meer opnemen), en ik red het denk niet om al in september te gaan, aangezien ik in augustus pas terug kom van mn gewone zomervakantie…
Wel jammer, zou het liefste toch samen met iemand een cursus doen, helemaal alleen gaan vind ik toch n beetje eng :o

delete

Hooi!!
Ik snap dat het moeilijk is om te kiezen uit het grote aanbod van taalscholen in Malaga. Ik loop stage bij Babel Idiomas. Het is een leuke persoonlijke taalschool waar de prijs-kwalitiet verhouding goed ligt. Het kantoor ligt in het midden van het centrum van de stad, dus alle restaurantjes en monumenten liggen voor de deur!!

Kijk vooral heel goed rond tussen het aanbod. Mocht Malaga je interesseren kun je even kijken op http://www.spanishcoursesandcultureinspain.com/nl/.

Groetjes Chianne

Hey Ger,

Ja ik zit er ook sterk aan te denken om met Babel Idiomas te beginnen in september. Wat zijn jouw plannen allemaal?

delete

Ik zelf heb nog nooit een talencursus gevolgd Ger, maar ik wil dus naar Malaga omdat ik ook van plan ben om na me cursus daar te wonen en werken dus mijn keus ligt al vrij voor de hand dan.
Maar ik lees ook veel goede verhalen over Malaga, strand, uitgaansgelegenheden, bezienswaardigheden.

Ik ga in juli 4 weken naar Malaga, heb er zin in!

Ga je een cursus doen…? En zoja bij welke organisatie??

Ik ga een taalcursus doen ja, via Plus taalreizen

leuk hoor! Veel suc6 :wink:

Hallo allemaal,
Ik heb in 2003 een talenreis gedaan in Malaga via Plus Taalreizen, voor 3 weken! En ik kan het iedereen aanraden, ook om alleen te doen. Je ontmoet al snel veel nieuwe mensen (op school en in t appartement) en met verschillende nationaliteiten, wat het extra leuk maakt (vind ik tenminste). Ik heb er goede herinneringen aan. Ik had 4 uur per dag les, en elk weekend heb ik een excursie gedaan, die de talenschool organiseerde, naar de omliggende steden van Malaga. (Cordoba, Granada en Sevilla). Malaga is dus een goede uitvalsbasis! Er werden ook salsalessen gegeven, via de school. Ook erg leuk… nou ik kan er nog wel veel meer over vertellen, maar het zelf ervaren is natuurlijk nog leuker :slight_smile:

Er zijn zo ontzettend veel verschillende aanbieders van taalcursussen dat het moeilijk is om de keuze te maken die precies bij je past - daarom zou ik altijd aankloppen bij een soort adviesbureau, zoals Bureau Buitenland (www.bureaubuitenland.nl)

Hee Jeroen!

Ik ben me ook aan orienteren op een cursus spaans begin volgend seizoen. Ik heb al weg gezien dat Babel Idiomas vergeleken met andere scholen erg voordelig is. Als je 3 maanden wilt gaan kost dat slecht 1050 euro! Ik ben benieuwd naar je ideeen, groet, Frank

Hey! Ik heb gekozen voor Babel Idiomas vanaf 4 augustus voor 4 weken, is er iemand die diezelfde periode in Malaga zit?

Hey Pauline,

Ik ga ook naar Babel Idiomas alleen begin ik per 1 september voor 12 weken…
Achja we gaan wel een keer borrelen;) als er nog tijd over is:P

ik ben van plan om deze zomer te gaan tips graag voor malaga ik weet het echt niet meer door al die aanbieders:retard:

Maak anders eens vrijblijvend een afspraak met Bureau Buitenland (www.bureaubuitenland.nl)

dank je maar ik kan niet nog meer geld aan kwijt