Cursus Spaans Malaga...iemand interesse??

Hooi Bouchra!
Ik kan me voorstellen dat je het even allemaal niet meer weet door het grote aanbod. Kijk heel goed rond want de prijzen en de kwaliteit verschillen heel erg. Je moet goed bij jezelf nagaan of je liever een kleine of een grote school wilt.

Ik loop stage bij Babel Idiomas. Het is een leuke persoonlijke taalschool waar de prijs-kwalitiet verhouding goed ligt. Het kantoor ligt in het midden van het centrum van de stad, dus alle restaurantjes en monumenten liggen voor de deur!!

Kijk vooral heel goed rond tussen het aanbod. Je kunt altijd even kijken op: http://www.spanishcoursesandcultureinspain.com/nl/.

Groetjes Chianne

OK, op basis waarvan wil je dan je keuze maken??

Om welke talenschool in Valencia ging dat??

en (by the way) de eigenaar van Babel Idiomas in Malaga is toevallig ook een Nederlander, die erg goed voor zijn cursisten zorgt!!

het is zeker dat

4 uur per dag spaans te veel is

:). Ik had vorig jaar ook 4 uur per dag les, dat betekende of een ochtend of een middag. Of het veel is, tja, dat hangt van jezelf af, hoe gemotiveerd je bent. Ik kan je wel vertellen dat het best moeilijk is om 4 uur les te hebben als het buiten 40 graden is en je de avond ervoor nog een leuk feestje gehad hebt. De ogen willen dan nog wel eens moeite hebben om open te blijven :slight_smile:

ik wil ook in augustus/ september starten met een cursus spaans ik weet alleen nog niet precies waar en welke school, gaan jullie alleen of met iemand? ik zou er ook werk bij willen hebben maar ik ga nog verder zoeken Groetjesss

ik denk dat ik voor deze kies lekker in het centrum en heb waarschijnelijk een appartement gevonden daar in de buurt.

bedankt mensen:tongue:

Dan heb je een goede keuze gemaakt!

ik hoop het

weten jullie misschien of er ook taalcursussen zijn in ceuta?

Hoi,

Ik heb nog geen cursussen spaans in Ceuta kunnen vinden, in Melilla ook niet.

Blijf komende tijd zoeken.

www.pietmeijers.nl

Hallo Jeroen&Soenita,

Mij lijkt het ook erg leuk om een curcus spaans te volgen. Ik ben al bij Babel geweest eerder deze vakantie, maar toen was er geen docent. Een curcus van 3 maanden is niet niks, maar het lijkt mij heel gaaf! Waarschijnlijk reis ik vanaf Fuengirola… vanaf mijn huis, alleen lijkt het me wat minder leuk om daar helemaal in m’n eentje te zitten.

Weten jullie toevallig ook waar de inhoudelijke gegevens over de curcus staan?
Groetjes, monique:dag:

Hooi Monica!
Ik heb je even een prive mail gestuurd:)

Hallo,

Heeft iemand cursussen spaans in Ceuta of melilla kunnen ontdekken?

Ik houd mij aanbevolen.