Ik ben nu aan het afstuderen en verwacht rond februari 2009 klaar te zijn. Ik zit erover na te denken om daarna 2 ongeveer maand lekker op reis te gaan. Ik ben nog in dubio over een taalcursus engels of spaans, maar waarschijnlijk spaans. En dan wel in Zuid-Spanje (Malaga ofzo).
Ik wil graag beginnen met een maand een taalcursus om de taal een beetje te beheersen. Daarna zou ik graag rondreizen met andere gezellige mensen om zo wat meer van het land te zien (Sevilla, Granada, nog meer tips??)
Ik heb al wat informatie gezocht over taalscholen in Malaga. Heeft iemand toevallig ervaring met de taalschool Babel Idiomas? Ik hoor graag verhalen van ex-studenten! Of andere ervaringen met taalscholen?
Zijn er misschien nog gegadigden :hihi: die misschien ook aan een taalcursus denken in dezelfde periode? Ik hoor graag in ieder geval.
Hallo Iris, ik las jouw oproep… je bent natuurlijk al lang terug, maar ik wilde graag horen hoe het bevallen was, die taalcursus? Kun je nu een aardig woordje Spaans spreken?
Ik hoor het gauw!
Groetjes, Piepo
Wat leuk! Ik heb geen ervaring met Babel Idiomas, maar heb zelf een taalcursus gedaan in Barcelona bij Apple Languages, en ik had er de tijd van mijn leven! Dit is hun site: www.applelanguages.nl
Ook kan ik net als Charlotte boven mij absoluut Estudio Hispánico aanraden! www.estudiohispanico.com/nl - een vriendin van mij heeft daar ook goeie ervaring mee
Ik ben nog even niet afgestudeerd (nog 2 jaartjes…), maar van de zomervakantie volgend jaar ga ik zeker weer ergens een taalcursus doen, ik denk gewoon weer Spaans, dat is namelijk alweer erg ver weggezakt…
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en als je nog iets wilt weten, vraag maar raak!
Hi! Ik heb geen ervaring met Babel Idiomas, maar heb zelf een taalcursus gedaan in Granada bij Estudia Espana / Euro Estudios. Hele fijne organisatie, alles was goed geregeld.
Mark
ik was via tricolore.nl naar Valencia gegaan, was vrij goed, maar heb geen ervaring met andere organisaties dus ik kan niet vergelijken of ze beter of slechter zijn dan de anderen