Nog meer mensen die binnenkort naar Malaga en/of Malaca Instituto gaan of er al eens geweest zijn? En wat voor verblijfplaats heb je gekozen? :rolleyes:
----------->
roeland
Nog meer mensen die binnenkort naar Malaga en/of Malaca Instituto gaan of er al eens geweest zijn? En wat voor verblijfplaats heb je gekozen? :rolleyes:
----------->
roeland
Hoi, ik vertrek zondag voor 2 weken naar Malaga via Plustaalreizen.
Ik verblijf in een appartement met medestudenten.
Wanneer vertrek jij?
Groetjes Linda
Mijn taalcursus begint 10 oktober dus het zal wel de 9e worden dat ik er ben. Ik blijf wat langer, namelijk 3 maanden. Ik ben ook van plan om samen met anderen in een appartement te verblijven. Ik heb er erg veel zin in! Veel succes en plezier trouwens en misschien zie ik je nog wel; tenminste ik sluit ook niet uit dat ik als nog langer blijf…
Tja je weet maar nooit. Als het bevalt…
Ik heb helemaal vertrouwen in dat het ontzettend leuk gaat worden. Lijtk het je wat om ervaring uit te wisselen via de mail?
Groetjes!!
Hey,
Ik ga komend weekend naar Malaga, ik ga daar studeren. Verblijf eerst in Torremolinos. Maar heb zeker ook wel een kamer nodig. Ik blijf 5 maanden en hoop dat het een te gekke tijd wordt. Ik ben nu in Barcalona en het is hier al lekker weer en helemaal ok, maar Malaga lijkt me helemaal kick.
Misschien leuk om ervaringen uit te wisselen, of lekker een avondje paella te eten.
stuur maar een mail als het je ietsd lijkt
Hey Roeland,
Ik ga ook 9 oktober naar malaga, alleen dan 3 weken.
Ik ga met taalreizen plus.
mailen?