Instituto Andalusi in Malaga is ZEER goed! in alle opzichten. Ga echter niet in de maand juni het is dan zo heet dat je geen voet voor de andere kan zetten. De school is 10 minuten van het strand. Daar zijn geen toeristen, alleen Spanjaarden en (buitenlandse) scholieren. Echt aan te bevelen!
Henriette7
Vertel eens wat meer over Instituto Andalusi, waarom vond je de school ZEER goed.
De zomers kunnen zeer warm zijn in Málaga, echter in 2008 was het toch wel extreem. Neem aan dat de school airco had, en wellicht je appartement of gastgezin ook.
Ben benieuwd naar meer informatie over je verblijf.
pietmeijers
www.pietmeijers.nl
Aan Piet Meijers. Over Instituto Andalusi. Zeer goed alles georganiseerd, vanaf het vervoer vliegveld-gastgezin v.v. tot de excursies en vooral de excursieleider Antonio! Kleine klassen, vlotte zeer bekwame profesores. Iedereen komt voldoende aan de beurt, de lessen worden haast ‘spelenderwijs’ gegeven en ondertussen leert men ook nog. Ik had thuis het eerste leerjaar spaans gedaan bij de volksuniversiteit. In Malaga heb ik in twee weken de hele leerstof van het eerste jaar in Nederland herhaald. Dus het tweede jaar nu bij de V.U. is voor mij een makkie! School ligt 10 min. van het strand. Geen toeristen daar. Met de bus 20 min. naar centrum Malaga. Goed lesmateriaal en nogmaals, excursies met interessante informatie. Naast de school is hun eigen appartementenvilla gelegen, aan het strand hebben ze ook nog drie appartementencomplexen. Ikzelf was in een gastgezin om de hoek van de school, het was wel duidelijk dat deze mensen alleen geld wilden verdienen en Andalusisch spraken zonder er rekening mee te houden dat ik dat niet verstond, en airco hadden ze ook niet (de school wel!) er werd verder geen cent (peseta:-) aan mij besteed.
Medestudenten hadden echter wel allemaal hartelijke gastgezinnen. Ik ben naar Malaga gegaan via Study Travel. Wil je nog meer weten kan je mij een pm sturen. Adios, Henriette7.
Hoi Henriette,
Goed om te lezen. Was beter geweest als je de problemen met het gastgezin even gemeld had. Zeker weten dat studytravel er werk van had gemaakt!
Ik ken de school, hoorde er positieve geluiden over, maar lees ze nu ook!
Bedankt voor de informatie.