SXM maatjes gezocht

Hey Klauwer,

Ik ga stage lopen op de Sister Magda Primary School voor 3 maanden!
Onderdak ben ik nog steeds aan het zoeken… Het loopt allemaal niet zo makkelijk als ik dacht helaas…
Jij zit er nu al? Waar slaap jij dan precies?

Groetjes Lenore

Hallo,

Voor deze maand zit ik nog in een appartementje in Simpson bay. Wegens verandering van werklocatie moetik op zoek naar nieuwe woonlocatie.

Het vinden van een locatie is niet zo moeilijk. je moetalleen wetn waarje moet zoeken. Als jede daily harold island bekijkt, staan erheelveel appartementen met eenredelijke prijs. Ik zal ook even voorje kijken naar een mogelijke ruimte. zodat je in contact met hen kan komen.
het is wel redelijk kort dag…maa r er is heuswel een plekje over.

groetjes,

[quote=“Lenoortje, post:38, topic:74014”]

ik ga ook voor iets minder dan 900 heen… Het ligt er denk aan wel aan wanneer je precies heen wil! Ik vlieg 9 augustus… QUOTE]

Heb nog eens even gekeken, en inderdaad. Als je in juni of augustus wil vliegen zit je onder de 900 maar wil je in juli, zit je niet onder de 1100.

SanneLinde Re: SXM maatjes gezocht

Wat apart ja, het is nu low season hier… ik betaalde in high season nog geen €760…

Oke, dan is het dus helemaal vreemd…

Hi Djoeke,

Bedankt voor je reactie! Als je me wat meer info kunt sturen, graag. Ben wel pas per november beschikbaar dus jou vervangen gaat niet lukken.

Groetjes,
Malou

Hey Sanne,

Als je mij ook de do’s en dont’s wil opsturen heel graag!
lenorerotgers@hotmail.com

Groetjes Lenore

Beste mensen!

Hopelijk ga ik weer terug naar Sint Maarten over een maand of twee. Ik heb er drie jaar geleden al eens stagegelopen en nu kan ik bij hetzelfde bedrijf weer aan 't werk.

Omdat mij geen astronomisch salaris is geboden, ben ik op zoek naar een huisgenoot zodat er minder huur betaald hoeft te worden voor een leuke woning. Ik ga er alleen heen, dus wat dat betreft kan een huisgenoot ook geen kwaad.

Ik ben 24 met een easy-going karakter. Komt er bij iemand misschien ruimte vrij de komende maanden? Het enige wat ik vraag is een eigen slaapkamer.

Groeten!

Robbert