@Jerop; Met wie heb je contact gehad? Dit is namelijk niets voor de Magical die wij kennen.
Heb je het wel over hetzelfde buro? Er zitten er namelijk meerdere…
Denk namelijk niet dat het over dezelfde kan gaan. Is niets voor hen.
@Jerop; Met wie heb je contact gehad? Dit is namelijk niets voor de Magical die wij kennen.
Heb je het wel over hetzelfde buro? Er zitten er namelijk meerdere…
Denk namelijk niet dat het over dezelfde kan gaan. Is niets voor hen.
wij zijn in Diani beach een reisburo binnen gegaan en het daar mee besproken. Het is nu eenmaal gebeurt en we hebben ondanks alles een leuke dag gehad. De volgende keer zou ik dit reisburo weer binnen stappen alleen dan met geld bij mij om het vooraf te betalen. Want als dit prettiger is voor hen dan doen wij dat ook. Ik gebruik over het algemeen de zelfde gids/driver en dan vanaf Eldoret. En hem betalen wij ook altijd vooraf zodat hij ook het nodige al kan betalen vooraf.
Dat verklaart een hoop … Magical Adventures (Lucy) zit in Mtwapa naast het postkantoor, aan de noordkust, 40km en een ferry van Diani vandaan … Wel vervelend dat jullie niet het tripje hebben kunnen maken, ik denk dat betreffende boot vol zat of zo en dat ze daarom geen geld aan wilden nemen … maar ook geen business mis willen lopen…
Maar…zij zitten niet aan de zuidkust… of begrijp ik het nu niet?
Ik heb echt het idee dat je met een ander buro in zee gegaan bent.
Nou dan is er dus sprake van een misverstand. mijn excuses ervoor. Een ander reisburo met dezelfde naam.
Jerop
Dezelfde Lucy Kyalo werkt voor 2 safari bedrijven dus het zou zomaar kunnen.
Magical Adventures en Eunicille (Eunice en Lucy) … Beiden in Mtwapa, naast het postkantoor, niet in Diani … Er zijn heel veel kantoren met Magical in de naam, dat komt omdat het Kenya Touris Board reclame maakt met Magical Kenya …
Ik ben wat later ingestapt in deze “discussie” maar de vraag lijkt mij beantwoord en wat nu volgt Is niet relevant. Het topic kunnen we sluiten.
N.a.v. een klacht een aantal posts verwijderd. Andermans Facebookgegevens publiceren zonder toestemming en waarschijnlijk van de persoon zelf gaat wat ver. Ook wordt het steeds vager over wie er precies wordt gesproken en dit kan soms op een negatieve manier worden geuit.
Voor de zekerheid maar opruiming gehouden.