Wij zijn in december op 3 daagse safari geweest naar Amboseli en Tsavo East. Alles geregeld met Luca vanuit Nederland, ik had haar ook gevonden via dit forum. Alles was super geregeld, email contact ging goed, aanbetaling en uiteindelijk een super safari gehad. Onze driver Nelson is een aanrader, gezellig en altijd 3 minuten te vroeg laat maar zeggen dus altijd overal op tijd vertrekken en aanwezig.
In Amboseli sliepen we in een legertent Kibo Safari Camp heerlijk geslapen en zeer netjes en vriendelijk personeel en in Tsavo East in lodge genaamd Ashnil Aruba Lodge hier was ons uitzicht een grote drinkwaterplas van de dieren en ook hier weer prima eten. Deze locatie heeft heel veel grote hagedissen buiten in super mooie kleuren.
Ik las eerder in een topic dat diegene Magical Adventures duurder vond dan de andere aanbieders, maar daar ben ik het zeker niet mee eens. Ik had verschillende offertes opgevraagd en hoewel de prijzen niet heel veel van elkaar schelen reageerde Lucy altijd direct en hielp mee bedenken wat voor ons de beste safari was en het geld wat je betaald is het zeker waard!
Tip, neem wat ouder kinder- of andere kleding mee, de mensen hebben daar echt niet veel en kunnen alles gebruiken.
Wanneer je foto’s wilt zien of vragen hebt kun je altijd mailen!
Groetjes :dag:,
Yil