Ik las van de week ergens op het forum info over nieuwsbrieven. Kosten waren € 0,89 per inschrijving. Kan iemand me wellicht de link van dit topic geven, ik kan het namelijk niet terug vinden. Ik ben er wellicht in geïnteresseerd …
Ik heb het reeds zelf gevonden … Dank je Stulango ![]()
:chin:
Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel van je, post ze maar hier ![]()
Bestaat er een mogelijkheid om een apart subforum aan te maken enkel gericht op taalreizen ? Ik zie dat nu bij allerlei landen kleine subfora bestaan die hierop toegespitst zijn, maar geen “centraal” forum. Indien gewenst zou ik daar best beheerder van willen worden (mits dit in de avonduren gedaan kan worden) … Is dit iets waar voor het forum open staat ?
Dat kan, maar dat moet wel onder een persoonlijk account, kan niet onder een account met een organisatie naam. Je kunt natuurlijk dan wel in je handtekening verwijzen naar je bedrijf ![]()
Een reisforum kun je hier aanvragen: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=22
Ok begrijpelijk … Is het geen probleem dat dit (in de toekomst) enkel in de avond uren gemodereerd kan worden ?
Nee, dat is geen probleem. Hoe meer tijd je erin steekt, des te beter je taalreizen forum op Wereldwijzer gaat lopen. Als je eenmaal beheerder bent dan vind je op het intranet tips hoe je je forum kunt beheren en kunt uitbreiden.
Krijgen we dit maal weer een nieuwe uitnodiging via de mail of moeten we gewoon op je nieuwe vraag antwoorden ?
By the way, ik heb zondag van Wendy t reglement gekregen voor de functie van forumbeheerder, echter hoor ik niets meer van haar sinds dat moment. Gaat t altijd wat langzaam ?
Marvin
Zoals bij de vraag staat krijg je een bericht als je het antwoord goed hebt ![]()
Bij sommigen gaat het wat minder snel dan bij anderen
Dat gaat over het taalreizen forum neem ik aan? Is dat forum al aangemaakt?
Hey ! Ja inderdaad, wist niet dat ik dat ook hier kon / mocht plaatsen overigens
… Gaat over het taalreizen forum. Ik vroeg me af wat jullie nog van mij verwachten
…
Zolang je met je organisatie account post kun je hier terecht ![]()
En verder: Wendy verandert van functie, ik neem tijdelijk haar functie over.
-
Klopt het dat het Taalreizen forum nog niet is aangemaakt?
-
Heb je nog een account zonder je organisatienaam of wil je de naam van dit account aanpassen?
Aah vandaar
…
- Is inderdaad nog niet aangemaakt, althans, ik ben er nog niet over ingelicht
- Ik zou graag dit account houden en daarnaast dus een nieuwe aanmaken (moet mijn username ergens aan voldoen ? Dan maak ik hem zo aan)
Je kunt een apart account aanmaken (geen organisatie naam) www.wereldwijzer.nl/register.php
Succes.
Nog interesse in de nieuwsbrief inschrijvingen?
Ik moet nog steeds de voorwaarden eens goed doorlezen. T stond er wat lastig mijns inziens …
Als je vragen hebt, laat maar weten ![]()
Ok Jeroen, ik heb het gelezen, maar het is me nog immer onduidelijk. Wordt de nieuwsbrief uit naam van mijn organisatie gestuurd of uit naam van Wereldwijzer ? Is het de bedoeling dat ik een pakkende tekst maak voor mijn te versturen nieuwsbrief die jullie onder de aandacht gaan brengen of lever ik jullie de gehele nieuwsbrief aan ? Hoe weet ik van te voren hoeveel mensen prijs stellen op mijn nieuwsbrief ? Met welk aantal zou ik logischerwijs rekening kunnen houden ? Oftewel, please enlighten me ![]()
Je ontvangt elke maand van ons de e-mail adressen. De nieuwsbrief verzend je dus zelf.
Hoe weet ik van te voren hoeveel mensen prijs stellen op mijn nieuwsbrief ? Met welk aantal zou ik logischerwijs rekening kunnen houden ?
Je kunt rekening houden met ongeveer 70 a 80 adressen per maand.
Heb je de andere organisaties gezien op de registratiepagina die dit al doen? www.wereldwijzer.nl/register.php (even uitloggen of openen in een andere browser, als je ingelogd bent dan kun je uiteraard niet op de registratiepagina
).
Moet ik ook reeds meerdere maanden vastleggen, of is 1 maand proef ook mogelijk ? Ik heb nog geen voorbeeld gekeken nee … Eens zien ![]()
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat dit met de registratiepagina te maken heeft ![]()
Edit: Ik begrijp t al