stulango - Samenwerking

Jeroen ? :smiley:

Het is voor minimaal een half jaar. Daarna kun je per maand opzeggen. Een aantal reisorganisaties doen dit nu al een paar jaar :slight_smile:

Misschien niet geheel wat jullie wensen, maar als ik me commit tot max 50 inschrijvingen ? Zou dat bespreekbaar zijn ? Dit met de optie om tussentijds op te hogen ?

Want het is wel serieuze interesse :smiley:

Dat is technisch niet mogelijk :slight_smile:

Dan pakken we het weer eens anders aan. Een commitment voor 3 maanden ? :smiley: … Of word ik nu echt te lastig ? :smiley:

Wanneer je 1.000 euro vooruitbetaald, dan kan ik je korting geven. Je krijgt dan voor dat bedrag e-mail adressen voor 0,79 euro per stuk.

of…

Wanneer we een overeenkomst kunnen afsluiten voor een jaar, dan krijg je korting; je betaalt dan per e-mail adres 0,79 euro.

Wat ik me afvraag. Zijn het iedere maand 80 nieuwe, of blijft t steken bij zo’n 80. Niet dat ik maand 1 80 adressen heb, de maand erop 160, de maand daarop 240, etc …?

Het zijn elke maand nieuwe adressen die je opgestuurd krijgt. Die kun je dan zelf toevoegen aan de software waar jij je nieuwsbrief mee verstuurt.

Ok duidelijk, dus je betaalt slechts 1 keer per adres ! Ik ga eens goed nadenken.

Paul Heijmering neemt de samenwerkingen over, dus ik ga je hier verlaten :slight_smile:

Even voor de officieel: mijn aanbod vervalt hiermee, Paul kan je een nieuw (wellicht hetzelfde) aanbod doen. De samenwerking voor op Wereldwijzer ga je dan ook met hem aan.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten :slight_smile:

Als je akkoord bent, dan kun je het materiaal dat je moet aanleveren ( zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=154295 ) hier posten.

Ok, hij neemt dit topic ook over ? Of wordt dit gesloten ?

Dit is het stulango topic, dus hij neemt het hier in dit topic van mij over :slight_smile:

Hallo Marvin,

Graag stel ik me aan je voor: Paul Heijmering, sinds kort de nieuwe coördinator samenwerkingen van Wereldwijzer. Ik ben de contactpersoon voor de organisaties, bij vragen en opmerkingen kun je vanaf nu bij mij terecht.

Ik heb gezien dat je met Jeroen in gesprek bent geweest over oa nieuwsbrieven. Ik hoor graag hoe je de komende tijd promotie wil maken voor Stulango. Ik denk daar graag in mee. De wereld van de talenreizen is me bekend, heb een paar jaar voor EF gewerkt…

Tot spreeks!

Hola Paul,

Ik was inderdaad met Jeroen in gesprek over de mailadressen voor een nieuwsbrief. Wat me tot nu toe tegenhoud zijn of wel de kosten per adres dan wel de periode dat ik me eraan moet verbinden. Vandaar dat t even stil heeft gestaan rond dit projectje. Wellicht kun jij me iets bieden wat meer bij ons past ?

Marvin

Hallo Marvin,

Dank voor je bericht. Het gaat erom dat je een goed gevoel gaat krijgen bij Wereldwijzer, en daar wil ik je graag bij helpen. Ik zie op je site overigens geen aanmeldmogelijkheid voor nieuwsbrieven, verstuur je die wel? Als dat zo is en je wilt je bestand uitbouwen, zou ik gewoon 'ns een een paar maanden proberen. We voegen je dan toe aan de lijst met organisaties waarvoor de nieuwe inschrijvingen, onze nieuwe leden, zich kunnen aanmelden. Kosten: 0,89 per ontvangen e-mailadres

Als je geen eigen nieuwsbrief hebt, of het anders wilt doen, hebben we een andere optie: de interne mailing. In dat geval selecteer je een categorie, bv Studie en Stage in het buitenland. De ontvangers van die nieuwsbrieven krijgen via ons een intern bericht, dus een bericht via Wereldwijzer in plaats van via de mail. De tekst maak je zelf. De afzender is Wereldwijzer. Voordeel: je hebt geen eigen nieuwsbrief nodig en je komt bij een nieuw publiek binnen. Kosten: 0,15 per bereikt adres, plus 30 euro set-up kosten.

In beide gevallen zeg ik: gewoon een keer proberen, kijken of het voor je werkt.

Laat me gerust even weten, kan via Wereldwijzer, de mail of telefoon. Ik help je graag.

Klopt ook, die mogelijkheid heb ik ook nog niet en ben me erin aan het verdiepen hoe ik dat op een goede manier kan gaan doen. De interne mailing is iets dat me in eerste instantie wel aanspreekt, kun je daar wat meer in detail over kunnen uitleggen ?

Hallo Marvin,

Nog laat online…meteen maar even een reactie.

Voor het zelf versturen van nieuwsbrieven kun je denken aan Mailchimps. Een gratis pakket, redelijk makkelijk in gebruik, zeker als je nog geen mailadressen hebt. Als je een CRM-pakket gebruikt, kun je kijken of je vanuit CRM kunt mailen. Dan heb je automatisch een koppeling met je adressen.

Ten aanzien van de interne mailing:

De tekst voor een interne mailing is heel persoonlijk. De mailing verstuur je vanuit het dummy account, Maartje. Zij beveelt iets aan. De opzet is in het verleden op verschillende manieren getest en nu steeds hetzelfde. Dit werkt erg goed, Maartje krijgt hele positieve reacties. Een paar voorbeelden:

•   	 			 				Hallo!

Ik zag dat je ingeschreven bent voor de Frankrijk nieuwsbrief. Ik heb misschien een leuke tip voor je.

Want wist je dat je op Facebook vrienden kunt worden met het officiële Frans Bureau voor Toerisme? Je blijft dan eenvoudig op de hoogte van alle nieuwtjes en laatste ontwikkelingen uit Frankrijk. Je kunt er ook terecht voor al je vragen over Frankrijk. En je vraag wordt beantwoord door de echte Frankrijk experts!

Succes en veel plezier met het opdoen van inspiratie over Frankrijk!

Groetjes,
Maartje

•   	 			 				Hallo!

Ik zag dat je bent ingeschreven op de Afrika nieuwsbrief. Ik vroeg me af of je al bekend bent met de Afrika bestemmingen van Emirates?

Je kunt met Emirates vliegen naar 19 bestemmingen door heel Afrika. Laat je verrassen door fascinerend wild life, traditionele stammen en moderne Afrikaanse steden. Voordelen van vliegen met Emirates zijn o.a. de prijswinnende service en het inflight-entertainmentsysteem ICE met e-mail, telefoon en eindeloos entertainment. Wereldwijd vliegt Emirates naar meer dan 120 bestemmingen.

Is dit wat voor je?

Groetjes,
Maartje

•   	 			 				Hallo!*

*Ik zag dat je bent ingeschreven op de Amerika nieuwsbrief. Ik vroeg me af of je al bekend bent met de nieuwe Amerika bestemmingen van ArkeFly?

Afgelopen donderdag vertrok de eerste vlucht van ArkeFly naar Las Vegas en San Francisco. Zondag had ArkeFly haar eerste vlucht naar Los Angeles, die feestelijk door Gordon en zijn band LA The Voices werd geopend.

Samen met Miami en Orlando vlieg je nu met ArkeFly snel en voordelig naar 5 Amerikaanse steden. Retourtickets zijn al boekbaar vanaf 399 euro (rechtstreeks!). Je kunt bijvoorbeeld een mooie rondreis starten vanuit San Francisco, Los Angeles of Las Vegas. Of geniet van de vele pretparken in Orlando en ga cruisen over Ocean Drive in Miami.

Op de website van ArkeFly boek je losse retourtickets en op de website van Arke boek je een mooie rondreis.

Groetjes,
Maartje *

Qua segmentatie gaat het om de nieuwsbrieven die Wereldwijzer dus zelf verstuurt. Bij het versturen worden de forumleden geselecteerd die zich op een bepaalde nieuwsbrief hebben ingeschreven. Bv Afrika, Thailand, Vrijwilligerswerk, etcetera. Leden kunnen zich zowel bij aanvang van hun lidmaatschap als later aanmelden.

Laat me maar even weten! Groet, Paul

Wat voor geschat bedrag per maand gaat daarmee gemoeid ? Ik denk er namelijk over om dit eerst uit te proberen alvorens over te stappen naar een echte nieuwsbrief, maar wil de aanvankelijke kosten eerst nog even in toom houden uiteraard.

Ja, nog laat wakker, ben veel bezig met Stulango en had nog wat zaken af te handelen voor Zuid Amerika, door het tijdsverschil ben je dan nog vaak laat wakker :-).

Marvin

Goedemorgen Marvin, ik heb de concrete oplage opgevraagd van de nieuwsbrief, dan geef ik je ook een concreet bedrag, wel zo handig. Ik meld me later vandaag.