Ontwikkeling stijl 7.0

We zijn bezig met het ontwikkelen van stijl 7.0 voor Wereldwijzer. Als je dit wilt volgen, klik dan hier:

Opzet 1: http://www.wereldwijzer.nl/forum.php?styleid=42

Opzet 2: http://www.wereldwijzer.nl/forum.php?styleid=44

Wil je terug naar de huidige stijl, klik dan hier:

http://www.wereldwijzer.nl/forum.php?styleid=37

Heb je op- of aanmerkingen wat betreft de nieuwe stijl? Plaats het hieronder! We kunnen niet alles toepassen i.v.m. technische beperkingen, ruimtegebrek in de layout, verschil in smaak, etcetera. We bekijken in ieder geval alle suggesties!

De nieuwe stijl is weer enigszins veranderd: nieuw logo en aangepast zoekveld.

Het logo ziet er gaaf uit! Dat nieuwe thema wordt veelbelovend!

1 like

het nieuwe logo is inderdaad mooi alleen krijg je op de homepage nog steeds het oude logo/stijl

Klopt, de homepage is geen onderdeel van het forum, waardoor je daar de oude stijl nog ziet…wanneer we overgaan op de nieuwe stijl dan wordt de homepage ook aangepast.

Jeroen het valt me trouwens op dat in de nieuwe stijl staat vermeld dat ik ben ingelogd als Jeroen??
ik denk dat dit tijdelijk is maar mocht je het nog niet weten bij deze, als ik trouwens reageer is het wel met mijn eigen naam en ik krijg ook mijn eigen profiel als ik op mijn profiel klik het is dus geen ernstige fout :lol:

Dat is allemaal nog tijdelijke invulling :beef: ook de linkjes in de header werken nog niet, maar zo weet ik wat waar moet komen en hoe het eruit komt te zien :dag:

Ziet er netjes uit ! Ben benieuwd…

Ziet er mooi strak uit Jeroen!

Het persoonlijke menu staat nu aan de linkerkant. Het menu moet nog wel verder worden uitgewerkt.

Ziet er echt mooi uit Jeroen,daar is werk van gemaakt!gegroet:georges.:chin:

Gaat de goede kant op!
Met een groter menu (links) werkt de site veel sneller. De compacte header is ook heel fijn: momenteel op mijn laptopscherm zie ik alleen de eerste twee regels van een topic als de pagina wordt geladen (met als gevolg: meer scrollen). Minder scrollen is altijd goed.

Hallo,

Ik vind het er ook erg mooi uit zien. Alleen een vraagje ik neem aan dat er ook nog een klik mogelijkheid komt voor nieuwe berichten. Die gebruik ik namelijk altijd om te kijken als er nieuwe berichten zijn geplaats.

Ja, die komt er zeker.

Verder is het persoonlijke menu nu meer geordend en uitgebreid.

De zoekbalk is nu meer gecentreerd en het menu linksboven is uitgebreid (maar staat nog niet goed).

Had ik hier niet (ook) een berichtje geplaatst met het verzoek om de wijzigingsknop terug te krijgen???

Ik hoop dat het met de nieuwe ontwikkeling ook beter gaat, er zijn zo vaak storingen, dan kom ik ww niet op, of kan niet verder naar de landenforums of ik kan geen pb versturen ect. Wijzigingsknop is ook al tijden weg.

Nee, je had een bericht geplaatst over dat je de link ‘nieuw’ in de nieuwe stijl wilde. Die vind je nu in het hoofdmenu onder zowel ‘forum’ als ‘weblogs’.

Als het goed is zie je de wijzigingsknop weer…? Er stond inderdaad een instelling niet goed.

Die wijzigingsknop is als het goed is terug. Maar die storingen komen me niet bekend voor??? Als je (regelmatig) storingen hebt, plaats dat dan svp in de helpdesk! Natuurlijk moet ww zoveel mogelijk storing vrij zijn en we kunnen er alleen iets aan doen als we het weten.

1. hoe vaak kom je ww niet op? en is dat alleen de voorpagina of geldt dat voor alle pagina’s? is het bv 1 op de 10 keer dat je klikt?

2. vanaf welke pagina wil je dan naar de landenforums? en welke foutmelding krijg je dan?

3. welke foutmelding krijg je als je een pb wilt versturen?

4. hoelang heb je deze problemen al?

Ik heb zelf sinds een tijdje dat het heel soms voorkomt dat een pagina traag in mijn scherm verschijnt…

Ik vind het keuzemenu aan de linkerkant niet prettig.
Als iemand tzt niet de nieuwe lay-out wil, kan je dan ook de oude (huidige) lay-out behouden ? Gebruiker kan dan zelf kiezen wat hij/zij prettiger vindt…