Aanpassing huidige layout

Beste Wereldwijzer bezoekers,

We willen de huidige layout van Wereldwijzer iets aanpassen. Graag zouden we willen weten wat jij graag veranderd zou willen zien. Iedereen heeft natuurlijk andere wensen, maar we kunnen altijd kijken of we er iets mee kunnen doen.

Dus…laat hieronder maar weten wat jouw wensen zijn!

Overigens kun je de ontwikkelingen van de nieuwe layout nu al volgen: selecteer linksonder de pagina waar je nu WW 4.2 ziet in het menuutje WW 4.5.

Mvg,
Jeroen

Ik vind het eigenlijk wel best zo… Het ziet er zo goed uit. Maar ik denk dat jij, Xander en de rest van Wereldwijzer.nl er wel uitkomen!

Gr. Mike

Ik vind het eigenlijk wel goed zo, alles is duidelijk en overzichtelijk!

Ik vind het ook best zoals het is. Alleen de openingspagina is wel erg lang geworden. Misschien een idee om alles per continent op te delen?

Ik sluit me bij de rest aan… Ik vind het ook prima!!

Voor mij hoeft er niet echt iets te veranderen…behalve misschien dat wij niet helemaal hoeven op te zoeken wat onze laatst gelezen post is.(is in TTT wel eens een stuk terugzoeken…)

Ik vind ook alles best, maar hoe het nu is is het goed.
Dit omdat het gebruiksvriendelijk is. Maar goed jullie mogen alles doen als het maar gebruiksvriendelijk blijft.

Groetjes en succes

voor mij hoeft er ook al niets te veranderen en ik sluit mij bij Jac aan dat zolang het gebruiks vriendelijk bijft jullie het mogen aan passen zo als jullie het willen ik heb daar het volste vertrouwen in

groetjes dirk

• aangemelde leden die nu op het topic waar jij je bevindt zichtbaar bovenaan het topic (en niet op de home pagina onderaan)
  • mogelijkheid om bepaalde topics tot je ‘favorite’ te markeren (en je dus niet per see daarin iets gepost hoeft te hebben) zodat je die op je eigen pagina makkelijk terug kunt vinden
  • uitgebreide smiley keuze in de “snel reageren” text balk. nu moet je eerst helemaal naar de uitgebreide editor als je een smiley zoekt waarvan je de sneltoets niet van weet.
  • de oude indeling van het algemene reiscafe terug, waardoor het algemene lounche cafe makkelijker toegankelijk is
  • verder zou het handig zijn als je in je snelmenu in het dropdown lijstje ook meteen ‘nieuw ww bericht opstellen’ kunt selecteren ipv eerst naar ww-mail en dan daar nieuw bericht opstellen te selecteren (9 vd 10 x dat ik naar mn ww mail ga is om een nieuwe mail te maken)
    *verder zou ik niet te veel veranderen aan kleuren of balkjes endergelijken want ik ben net een beetje gewend aan deze kleuren :stuck_out_tongue:
  • owh en van mij mag het snel reageren venster dus wel iets groter en dus uitgebreider (letter grootte en dus die smileys) aangezien ik die het meeste gebruik.
  • verder zou het wel grappig zijn als je een soort van status kunt invullen op je profiel, die dan onder je avator te zien is waar je dan je ‘mood’ of ‘whats on my mind’ kunt aangeven

weet dat de meeste tips niet zozeer met layout te maken hebben, maar toch…
verder zie ik nu nog niet veel verschil tussen 4.2 en 4.5 maar allicht kunnen jullie wat meer van jullie plannen toelichten om te zien of er behoefte/ draagvlak voor is?

Als me nog meer te binnen schiet laat ik het uiteraard weten :stuck_out_tongue:

Ben erg tevreden zoals het er nu uit ziet. Ben er zo aan gewend, dat ik me moeilijk iets anders kan voorstellen.
Succes verder en ik hoop dat de veranderingen niet al te drastisch zullen zijn.

Groetjes Christa

Uhm, ik kan me vergissen, maar het gaat hier om de LAYOUT niet om de structuur van de site. Ik heb 't op die nieuwe layout (ww 4.5) gezet en moet zeggen dat ik die erg duidelijk vind. Heb zelfs het idee dat er niet heel veel zichtbaar veranderd is, maar dat kan aan mij liggen.

Liefs,
Carolina

Allemaal bedankt voor jullie feedback! We proberen zovele mogelijk mee te nemen. De 4.5 layout is nog in ontwikkeling en zal aangezien iedereen redelijk tevreden is zo weinig mogelijk worden aangepast. Waarschijnlijk zullen we nog wel een aantal ‘substyles’ beschikbaar gaan stellen, zodat iedereen een eigen kleurtje kan kiezen, maar dat kan nog even duren :slight_smile:

Als het goed is zie je bovenaan elke pagina een regel met ‘Persoonlijk menu van bloem29’ met daarachter o.a. de optie ‘mail sturen’ waarmee je direct een nieuwe ww-mail maakt…

Niks mis mee,alleen had(een tijd terug)ik al aangegeven om de bezoekers bovenaan te plaatsen,zoals dat in het verleden was; maar dat kon niet ivm reclame…

Weet niet hoe mede-beheerders het ervaren maar als ik aanklik dan is de site trager geworden qua voortzetting…met andere sites heb ik dat niet dus kan niet aan mijn laptop liggen.

Groeten,

Hans.

Nu je het zegt Hans. Ik meen ook al een tijdje dat het allemaal wat langzamer opent. En dat merk ik thuis, maar ook op m’n werk.

Heb ik inderdaad ook. We zijn bezig met een nieuwe server, voor de experts onder ons: een quad core met 4 gig geheugen. Hopelijk in december in gebruik :slight_smile:

Is het mogelijk om per land een index op te zetten? Ik zie vaak dezelfde en al afgehandelde onderwerpen voorbij komen.

groet,
Joe

ik heb em op de 4.5 versie staan en als ik dan rechts bovenin op “foto’s” klik, dan kom ik op de reisverhalen uit… ff aanpassen lijkt me :wink:

Zie dat bij versie WW4.5 de balk bovenaan verdwenen is, dus met o.a. de kopjes Instellingen, FAQ, Nieuwe berichten etc etc.
Of staat die balk bij WW4.5 ergens anders ?

Die is inderdaad verdwenen. Een aantal instellingen staan rechtsboven in je persoonlijke menu en de nieuwe berichten is een link bovenaan. Het scheelt weer wat ruimte en maakt het overzichtelijk voor nieuwe bezoekers die anders verdwalen in de wirwar van linkjes (veelgehoorde klacht).