Twee weken terug hebben we de indelingen van de landen en continenten veranderd en vandaag hebben we zoals jullie zien de layout klaar.
We hopen hiermee dat de mensen wat meer in de sfeer van de vakantie
zitten.
Uiteraard zijn we erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hij s geel!
Vind het nog steeds jammer dat de landen bij de continenten weggehaald zijn. Ik vind dit minder overzichtelijk en moet vaak een hele lijst landen door scrollen (die alleen nog maar groter wordt). Had liever de landen per continent onderverdeeld zien staan…
Greetz
Yeps, nu zie ik 't! Warme kleuren, ziet er mooi uit. Straalt veel meer vakantie uit.
Wat betreft die nieuwe landenindeling, daar kan ik me nog steeds niet in vinden. Zoals ik eerder al gezegd heb: het is niet dat ik er niet aan zou kunnen wennen (alles went…), maar het is gewoon geen logische indeling naar mijn mening…
Komt wel alles zo in dezelfde kleur? Het magazine zie ik nu nog in de oude stijl en dat is toch een beetje raar samen… Vind ik dan…
Haha geloofde mn ogen niet toen ik hier daarnet kwam !
Het is héééééééél leuk, mooi kleur, lekker zonnig, verder heb ik nog geen veranderingen opgemerkt, het is wel wennen zo maar zoals carolina zegt: alles went !
Voor zover ik het nu heb kunnen zien, is er inderdaad niet veel veranderd dan alleen de kleur, (die ik dus heel mooi vind) en hier en daar het lettertype.
Ben benieuwd wat er nog meer gaat veranderen of was dit het?
Bedankt voor de reacties, daar kunnen we wat mee.
Carolina, betreft de stijl van alle andere pagina’s,
daar wordt nog hard aan gewerkt, maar dat kan nog enige tijd duren voordat dat klaar is. Sevgilim, aan dat negatief puntje wordt gewerkt, blijkbaar was er iets fout gegaan. Verder worden er nog wat rubrieken veranderd, zoals reisverhalen, reisartikelen etc, maar daar later meer over.
Ook de meeste landenforums zijn nu wat uitgebreider, zoals de hotelbeoordelingen of wintersportervaringen, die zijn nu aan de landenforums toegevoegd, we hopen de landenforums in de toekomst meer uit te breiden. Veel reisplezier dit jaar allemaal!
Nou XanderR, was eigenlijk niet negatief bedoeld hoor… Ik las net mn eigen reactie terug en vond dat woord ‘negatief’ beetje hard klinken nu gezien. Bedoelde eigenlijk gewoon dat het erg leuk was voorheen als we konden zien wie online was en wie niet… Maar jullie doen hier allemaal jullie best om het hier een gezellig forum te maken en het is jullie gelukt ook, en het lukt jullie trouwens altijd
x
Hey tof! Het magazine is nu ook in nieuwe stijl! Mooi hoor!
Maarreuh… De tekst indeling is wel erg slordig… Je ziet in eerste instantie alleen het stuk t/m de aanraders en dat staat zo best lelijk, vind ik. Ik zou het omdraaien:
Eerst Online Reismagazine en “Op deze pagina vindt u verschillen reis artikelen van de redactie, columns van onze vaste columnist Carolina, persberichten en meer…”