Nieuwe layout Wereldwijzer Reisforums

Beste bezoeker van Wereldwijzer Reisforums,

Sinds vandaag heeft Wereldwijzer Reisforums een nieuwe layout. De nieuwe layout sluit aan bij onze nieuwe samenwerking met reisblogwebsite Reismee.nl.

Mocht je de nieuwe layout niet zien, selecteer dan linksonderaan in het stijlmenuutje de stijl WW 5.0.

Mocht je nog onvolkomenheden vinden een de nieuwe layout, laat het ons dan svp weten door hieronder op dit bericht een reactie te geven!

Even wennen, maar leuk.

Ik ben blij dat ik 4.5 gewoon nog kan kiezen. Vind de nieuwe kleur nietszeggend, saai en absoluut niet bij Wereldwijzer passen. Maar dat is mijn eenvoudige mening maar. En ach, wie ben ik nu eenmaal?!

Stukken beter!

Begint een beetje te wennen, maar ik vind het nog steeds een beetje te kil. Vond dat warme oranje juist zo anders dan andere fora die ik ken, die bijna allemaal met blauw in de layout werken.

Op zich vind ik de nieuwe layout prima maar ik vind het nu wel iets moeilijker om te zien waar nieuwe posts zijn :confused:

Jammer dat het deze is geworden. Ik vind de kleuren niet echt geweldig.
Ik zou liever bij de oude kleur willen blijven.

Nou wie weet als er meer menigen komen :frowning:

Absoluut waardeloze kleuren, geef mij de oude vertrouwde Wereldwijzer kleuren maar, veel rustgevend dan dit, maar onze mening telt niet.

Sorry, maar ben ik nou blond? Jullie kunnen het toch op 4.5 terug zetten? Heb ik en mijn mede forummembers van TTT ook gedaan. Heb je gewoon weer de oude vertrouwde kleuren.

Ik houd het ook liever op 4.5, vind dit erg saai dat lichtblauw.

Wellicht wat saaier, maar zeker mooier dan die oude jaren '70 kleurstelling…

Ik vind het wel strak!
Nieuwe logo en knoppen zien er ook beter uit zo.

Dacht ook even bij het openen waar ben ik nu beland, maar het is een frisse kleurenstelling en overzichtelijk. :wereld:

Agree. Ik ben fan! Grote vooruitgang :slywink: