Nieuw: alternatieve skin

We hebben een skin toegevoegd voor eenieder die hoofdzakelijk van de reisforums gebruik maakt. Je hebt bij de nieuwe skin niet meer het linkermenu. Aan de nieuwe skin zullen nog een paar kleine aanpassingen plaatsvinden, zoals het plaatsen van het bovenmenuutje naar o.a. de fotoalbums, maar je kunt 'm nu al instellen/testen!

Linksonder elke pagina van de Wereldwijzer.nl Reisforums vind je een drop-down menuutje voor skins. Kies daar voor de skin WW2 Stijl.

Laat hier svp even weten wat je er van vindt!

Jeroen
Ben hier helemaal voor, wel ff wennen, maar doe toch niets met die linkerkant!!
Ik laat het zo staan!!
Groetjes

Ik kies er ook voor!! Handig!!

x

op zich wel handig

Nou ik vind het ook wel wat. Overzichtelijk zo en niet meer zo druk!

Roanna

Handig ! Kan ik niet meer op verkeerde dingen klikken waardoor ik weer helemaal ergens anders terecht kom dan het turkijeforum :smiley: Alleen een beetje wennen want bij het vorige is het nu een beetje leeg maar zeker niet onaangenaam !

Go on like that !

Ik houd het bij de “oude” wereldwijzer.nl stijl.
Bij de nieuwe stijl ww2 vind ik de pagina een beetje saai & kaal, wereldwijzer.nl stijl is ‘gezelliger’.

Ik zal 'm ook eens gaan testen, maar ik moet wel bekennen dat ik 'm wel errug “bleek” vind zo op het eerste gezicht… Zie dus nog wel of ik 'm laat.

Overigens, Jeroen, je zegt dat het vooral is voor mensen die gebruik maken van de reisforums. Heeft het nog effect op andere links van Wereldwijzer?

Liefs,
Carolina

…wat bedoel je precies? :retard:

grin sorry, was niet helemaal duidelijk, maar ben er inmiddels zelf al achter nu ik 'm ruim een dag gebruik. Het antwoord is “nee”, het heeft geen invloed op andere Wereldwijzer pagina’s (zoals bijv. de hoofdpagina).

Moet bekennen dat deze skin niet mijn voorkeur heeft. Hoewel ik 'm zeer overzichtelijk vind en ik blij ben dat het menu aan de linkerkant er niet is (dat gebruikte ik vrijwel nooit namelijk), vind ik deze skin echt veeeeeel te sober.

Ik mis de Wereldwijzer kleuren, de oranjebalk links en die mooie foto. Dingen die ik toch wel heel erg vind passen bij deze site.

Hoeft natuurlijk niet precies hetzelfde te zijn, maar het zou leuk zijn als ook deze meer overzichtelijke skin toch iets meer raakvlak heeft (qua kleuren) met de originele site.

Maar dat is mijn mening…
Ik ga dus weer terug op de oude versie.

Liefs,
Carolina