Iemand nog tips voor de layout van Wereldwijzer? Is de layout van www.nationaalvakantieforum.nl iets voor Wereldwijzer?
Natuurlijk ,mooie warme kleurtjes
Goh Jeroen, dat doet me denken aan de oospronkelijke Wereldwijzer layout
Vind het eerlijk gezegd nogal gedateerd uitzien. Lijkt het zo smal t.o.v. het huidige forum, of komt dat door het ontbreken van een sidebar?
Oorspronkelijk: WereldWijzer Reisforums (Powered by Invision Power Board)
En jij bedoelt denk ik: https://web.archive.org/web/20060718031443/http://www.wereldwijzer.nl/
Of bedoel je: Wereldwijzer.nl - powered by vBulletin
Of: Wereldwijzer.nl Reisforums - powered by vBulletin
Per jaar een layout :-p
Maar…de huidige vind je dus beter dan die van www.nationaalvakantieforum.nl ?
Ja, nummertje twee of drie De mooiste vond ik qua sfeer altijd die vierde, want weet nog dat ik erg moest wennen aan de nieuwe kleuren erna.
Het is niet persé de kleur hoor, maar de huidige layout is wat strakker, vooral bij het hoofdmenu in de kop. De huidige kleurstelling is mooi rustig/zacht voor het oog. Ik ben persoonlijk niet zo voor het aangedikte 2D effect, maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Nationaalvakantieforum oogt, naar mijn mening, wat oubollig !
De huidige WWZ-layout vind ik beter dan de voorgaande op ‘web.archive.org’
Ik zou opteren voor een strakke en moderne look. Niet te veel kleurtjes, modern leesbaar lettertype en … uiteraard overzichtelijk !
Met eventueel een hippe sidebar en/of classy achtergrond, zonder overdaad dus.
Niet makkelijk, hé !
Eens met roberts, ik evenmin …
Wat versta je precies onder aangedikt 2D effect? Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen?
Ik vind de kleuren van het Nationaalvakantieforum zelf afschuwelijk. Maar ja, smaken verschillen.
groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:
Waarom wil je een nieuwe layout Jeroen? Gewoon omdat het kan? Een vernieuwing hoeft geen verbetering te zijn. En mocht je dingen willen wijzigen, dan zou ik alleen die dingen aanpassen die echt iets toevoegen.
Met 2D bedoel ik de zgn dieptes en schaduwen bij knoppen etc. Het net alsof ze bol zijn.
Te plat (flat design) is mi ook niets voor een forum, maar iets er tussen lijkt me het fijnst voor het oog.
Wat Jenny ook schrijft, de huidige is niet verkeerd hoor.
o ja ik vond de wereldkaart trouwens leuker dan die stewardessen. maar dat heeft niet echt met de layout te maken
Persoonlijk vind ik het wel erg blauw…het spreekt m.i. niet echt tot de reisverbeelding…
O, het zijn stewardessen! Nooit begrepen… :biggrin:
Dat zegt genoeg over het plaatje
Suggesties voor een ander plaatje / logo?
De huidige layout is m.i. prima leesbaar en ook makkelijk in gebruik. Logo boeit mij nooit zoveel.
OK, kleuren dus zo laten. Ben nu wel bezig om de voorpagina aan te pakken: http://www.wereldwijzer.nl/index9.php
Ik vind de linker kolom erg breed.Daarnaast vind ik het forum vandaag hééél traag. Geen idee of het met de wijzigingen in de layout te maken heeft, maar het is wel irritant.
-
-
- Updated - - -
-
Ik vind de linker kolom erg breed in het n.Daarnaast vind ik het forum vandaag hééél traag. Geen idee of het met de wijzigingen in de layout te maken heeft, maar het is wel irritant.
-
-
- Updated - - -
-
Ik vind de linker kolom erg breed in het nieuwe forum. Nu kijk ik zelf alleen naar ‘nieuwe berichten’, dus ‘last’ heb ik er niet van. Daarnaast vind ik het forum vandaag hééél traag. Geen idee of het met de wijzigingen in de layout te maken heeft, maar het is wel irritant.
Hmmm… bij mij is ie gewoon snel… Er zijn overigens geen significante wijzigingen in de layout…