Discussie: welke desktop skin?

Blijft altijd een mooi onderwerp van discussie…welke desktop skin?

Nu: www.wereldwijzer.nl/?styleid=118

Standaard: www.wereldwijzer.nl/?styleid=110

De huidige versie is imo duidelijker.

1 like

Vind het niet heel erg belangrijk maar heb een lichte voorkeur voor nu

1 like

Ach, eigenlijk verkies ik de ‘standaard’ versie. Oogt strakker en er moet minder gescrold.

En sowieso, als er geopteerd wordt voor banners, dan graag vaker actualisatie.

Even off-topic :
Op zich geen erg, maar 'k zeg het toch maar : enkele landenforums worden wel vermeld onder ‘Alle landen’, maar niet onder de respectieve continenten.
Ontbreken :

[ul]
[li]Afrika : Namibië forum[/li][li]Zuid-Amerika : Colombia forum & Uruguay forum[/li][li]Azië : Jordanië forum[/li][li]Europa : Montenegro forum[/li][/ul]

1 like

heb er weinig verschil in.

1 like

Dat vind ik ook wel een voordeel.

En sowieso, als er geopteerd wordt voor banners, dan graag vaker actualisatie.

Hoe bedoel je?

Even off-topic :
Op zich geen erg, maar 'k zeg het toch maar : enkele landenforums worden wel vermeld onder ‘Alle landen’, maar niet onder de respectieve continenten.
Ontbreken :

[ul]
[li]Afrika : Namibië forum[/li][li]Zuid-Amerika : Colombia forum & Uruguay forum[/li][li]Azië : Jordanië forum[/li][li]Europa : Montenegro forum[/li][/ul]

Lopen de beheerders van die continenten te slapen? :koffie:

Sneller wisselen. Bijvoorbeeld, elke week één van de vier banners vervangen. Afstemmen op recente thema’s, nieuwe discussie van de maand, blogs, reisquiz …

1 like

Yep, mee eens. Dan moeten we dat op een rijtje zetten en afspreken wie wat doet. Wat zou jij op je willen nemen? :slight_smile:

Die opmerking laat ik maar voor jou rekening, hè :slight_smile:
Ennuh … forum beheerders kunnen, dacht ik, geen subforums aanmaken ?

Banners plaatsen, doet een webmaster, toch ? Veel kan ik daarbij niet doen, hè.

Tuurlijk wel. Iedereen kan wat doen. Paar jaar geleden deed iemand anders de banners, nu doe ik dat tijdelijk. Banners heb ik trouwens nu naar de zijkant gezet, zodat op een wat kleiner beeldscherm het nu duidelijk is dat het om een forum gaat (eerder moest je eerst naar beneden scrollen).

Het moet niet te druk worden op een scherm, maar er moet ook niet te weinig op staan. Balans zoeken. Ik vind zelf de standaard skin ook wel fijn omdat er minder poespas is.

Het verschil is klein, mij maakt het niet zoveel uit, maar “nu” versie is misschien iets beter.