Ik woon, leef en werk al acht jaar in het latijnsamerikaanse , lees centraal amerikaanse , Guatemala . Indien interesse in het land … altijd welkom !
Patrick
Hoi!
Dat klinkt erg interessant!Daar zou ik wel wat meer over willen weten,mijn email is explicitmax@hotmail.com.Hoop dat ik snel wat hoor,en we`ll see from there.Groeten,Max
Mijn naam is Ann en ik ben op zoek naar mezelf en naar een vakantiejob in het buitenland. Dit lijkt me zeer goed combineerbaar. Ik ben bijna 19 en wil nu wel eens van de wereld beginnen proeven en genieten. Ben dan ook erg geïnteresseerd in uw aanbod, wat dit ook moge wezen. Ik ben bereid om mijn handen uit de mouwen te steken en deze ook vuil te maken indien nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn van me een e-mail terug te sturen met eventueel verdere informatie?? Dank je!
Hallo,
Ook ik ben ongelofelijk geïnteresseerd in een vakantiejob in Guatemala en heb er veel voor over om dat waar te maken! Maar eerst zou ik willen weten wat ik daar kan doen en voor welke periode want als student ben ik natuurlijk beperkt in mijn tijd. Ik spreek Spaans, ik studeer toerisme, en zie het wel zitten om dat eens een maand te gebruiken!
Laat je me iets weten ?
Vele groetjes uit België
Silke
Hoi Patrick,
Ik wil eind dit jaar een tijd gaan reizen en ben eigenlijk op zoek naar een land in Midden of Zuid-Amerika en naar een project of eventueel werk.
Ben erg benieuwd naar wat jij daar doet en hoe het leven er is. Kan je me daar iets over vertellen.
Waar woon je bijv. preces…?
Liefs Merel
Ik ben benieuwd naar de mogelijkheiden in guatamala, wil graag werk en talencursus combineren. Heb jij advies of iets in de aanbieding. Please let me know.
Dag Patrick,
Momenteel ben ik op zoek naar vrijwilligerswerk in Midden -of Zuid -Amerika. Wellicht kun je een advies geven hoe ik dat het best kan vinden in Guatemala, aangezien ik dit niet via een dure commerciële organisatie wil regelen. Alle andere adviezen m.b.t. tot vrijwilligerswerk in dit land of algemende adviezen zijn van harte welkom!
Groeten,
Sander Verschure
hey Patrick,
Ik heb zeker interesse in Guatemala. Met name werken en/of studeren in dit land om mijn Spaans te verbeteren. Ik studeer nu voor het tweede jaar latijns Amerika studies in Utrecht maar volgend jaar wil ik een jaar doorbrengen in Latijns Amerika om met eigen ogen te zien waarover ik leer. Als je suggesties voor me hebt in Guatemala wat betreft werk, cursussen of studeren aan de universiteit…dan hoor ik dat erg graag!
Alvast bedankt!
groetjes kristel
Hay!!
Ik ben van plan om twee maanden naar Guatamala te gaan, om daar les te volgen, vrijwilligerswerk te doen en te reizen, nu ben ik echter gewaarschuwd voor de politieke situatie daar, is dit terrecht of hoef ik me geen zorgen te maken??
Ben benieuwd naar je visie!!
Groetjes martine
Eventuele snelle reactie heeeel erg gewenst mijn optie op het ticket loopt snel af!!
Hi There!
Interessant zeg! Ik ben zelf net een maand naar zuid_Afrika geweest maar wil t liefst zo snel mogelijk weer weg om de rest van de wereld te zien. Mijn beste vriendin en ik willen graag werken/rondreizen voor een half jaar in zuid en midden Amerika. Nog tips/ideeen/adviezen voor ons?
Groetjes Krissie
Beste Patrick,
ik ben zeer geinteresseerd in werken in Guatemala. Ik vraag me alleen af wat voor werk het precies is en wanneer en voor hoelang het is.
Mijn emailadres is diablo1993@hotmail.com.
Ik hoop snel wat van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Elisabeth Both
hallo Patrick,
Wat geweldig dat je daar woont en werkt in dat mooie land. Het lijkt mij ook wel wat…vanaf november ligt de wereld aan mijn voeten en dan wil ik graag naar latijns-amerika. Zou jij mij meer informatie kunnen geven over wat voor werk er daar te vinden is en hoe het leven daar is?
Dank je wel!
Groeten Rian.
hai Patrick,
ik ben van plan om samen met een vriend voor een half jaar naar Guatamala te gaan. Eerst naar de stad Antiqua, om daar voor een of twee maanden een taalcursus te volgen en te wonen in een gastgezin. daarna willen we graag vrijwilligerswerk gaan doen. Heb jij ideeen waar dat goed kan? En is het makkelijk om daar dan een verblijfplaats te vinden? ik hoop snel op een reactie.
groetjes Evelien, evelien_van_w@hotmail.com
Hallo Patrick,
Ben 22 jaar en zou dolgraag wat meer informatie krijgen. Heb ervaring in horeca en verkoop zowel in België als in New York. Weet dat Guatemala een heel verschil vergeleken met die wereldsteden, daarom is het dus ook een compleet nieuwe uitdaging voor mij! Zou dolgraag wel een paar maand willen werken in Guatemala.
Hoplelijk krijg ik snel een reactie zodat ik m’n spullen kan pakken en wegwezen maar.
Ben eventueel ook geïnteresseerd in vrijwilligerswerk.
Groetjes, Eva
evavandelande@hotmail.com
Wij willen over 2 tot 3 jaar naar het buitenland emmigreren en zijn ons nu al aan het orienteren.
In princpe zijn we nogal avontuurlijk ingesteld, maar door omstandigheden (ziekte) moeten ons we toch een en ander afvragen, zoals bijv. : Hoe zit het in ons toekomstige land met de gezondheidsvoorzieningen, verzekeringen (ook voor je ouwe dag), werk, wonen, of het leven in het algemeen duur is of niet en of je daar dan ook naar verdiend, wordt je in die omgeving redelijk geacepteerd als buitenstaander, wat zijn de scholingsmogelijkheden voor kinderen? etc. etc.
Mocht je interesse hebben ons een en ander uit te leggen, dan zouden wij dat geweldig vinden.
Nog veel plezier in je land onder de zon en misschien tot mails.
jackyenvinnie@home.nl
Ik ben zeer geinteresseerd in dit aanbod. Graag zou ik meer info ontvangen. Ik zelf ben 23 jaar en afstuderend rechtenstudent. Deze zomer hoop ik mezelf in het buitenland te kunnen ontplooien en mezelf nuttig te maken. Zeer recent heb ik een cursus Spaans gevolgd, ook Frans, Duits, Engels en Nederlands beheers ik goed. Ook beschik ik over horeca-ervaring en kan goed met allerlei verschillende mensen opschieten!
Graag snel bericht op: R.C.Hannema@uvt.nl
Originally posted by PATRICK VERCOUTERE@20-04-2003, 18:44:26
** Ik woon, leef en werk al acht jaar in het latijnsamerikaanse , lees centraal amerikaanse , Guatemala . Indien interesse in het land … altijd welkom !
Patrick **
hallo Patrick,
Ik en een vriendin willen in het najaar gaan reizen en werken in midden- zuid-amerika. Kun je ons iets meer vertellen over het land, mogelijkhden om te werken, verblijfplaats enz.
groetjes
Rieneke
rienekedekroon@hotmail.com
Originally posted by PATRICK VERCOUTERE@20-04-2003, 18:44:26
** Ik woon, leef en werk al acht jaar in het latijnsamerikaanse , lees centraal amerikaanse , Guatemala . Indien interesse in het land … altijd welkom !
Patrick **
hallo Patrick,
Ik en een vriendin willen in het najaar gaan reizen en werken in midden- zuid-amerika. Kun je ons iets meer vertellen over het land, mogelijkhden om te werken, verblijfplaats enz.
groetjes
Rieneke
rienekedekroon@hotmail.com
Hey Patrick.
Ikzelf ben zeer geinteresserd om in Guatemala het e.e.a. aan te pakken. Ik spreek Spaans en ben vaker in Latijs Amerika geweest.
Als je wat info hebt; jasperg77@yahoo.com
Adios
Ola, wil graag individueel drie weken rondtrekken door Guatemala, in de periode september/oktober. Heb veel verschillende berichten vernomen over de veiligheid aldaar. Kan iemand me uit eigen ervaring vertellen hoe hij/zij dat ervaart. Met de aankomende verkiezingen in november zou het niet al te veilig zijn?!?