Werk In Guatemala

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ben namelijk op zoek naar werk in Guatemala (betaald) Ik ben nu 2 keer geweest en ben net afgestudeerd aan de NHTV en wil heeeeeeeel graag werk vinden in Guatemala, als iemand wat weet? aanbevelingen heeft etc!!! Let me know!

Hoi Denise,

Eigenlijk heb ik dezelfde vraag. Heb je al wat gevonden? Of weet iemand anders meer?

groetjes,

Ko

Hola,

Ik sta al enige tijd met een oproep: werken voor een nederlands bedrijf in Guatemala bij de andere rubriek:wonen en werken in het buitenland!
Ik woon bijna anderhalf jaar in Guatemala en een betaalde baan is zo gevonden…het probleem is een redelijk goed betaalde baan!
Ik werk op dit moment als internationaal contactpersoon/secretaresse voor een spaanse school in Antigua, en aangezien er ruim 60 scholen zijn was die baan zo gevonden, vergeet niet dat mijn salaris 140 euro per maand is en mijn huur 180 euro dus reken maar uit!
Door mijn comissie hou ik mijn kop boven water maar het is stressen!
Mijn vorige baan betaalde stukke beter, zo rond de 400 euro per maand als manager in kledingzaak ook in Antigua.
Nu ben ik dus bezig via de ambasade nederlandse bedrijven te mailen op zoek naar een beter betaalde baan, toch liever euro’s op mijn rekening dan die paar quetzales!
Ik weet niet wat jullie voor werk zoeken, ik heb wel een vriendin hier die met spoed een manager voor haar hostel zoekt, engels sprekend, maar wordt ook niet ruim betaald en je werkt 7 dagen per week in het begin.
Naast de school waar ik werk zoeken ze met spoed een internationale secretaresse en verder barst het van oproepen voor bartenders en horecapersoneel.
Effe een vraagje…waarom staat jullie oproep bij het reisgenotenforum??
Anyway je mag me altijd mailen als je hulp nodig hebt, mijn advies is gewoon hierheen komen en op zoek gaan, al heb je maar tijdelijk een minder betaalde baan!
Oja dat schiet me me ook nog te binnen, omdat ik niet aan het strand van Monterrico wil wonen heb ik die baan afgeslagen maar ik weet dat ze een nederlandse hotelmanager zoeken voor het nederlandse hotel Utzaba, Monterrico!

SUCCES!!
Birgit