Stage februari 2013

Ja leuk zal ik doen. Ik heb thuis geen internet dus ben niet altijd bereikbaar. Tot donderdag!

Groetjess

Hallo allemaal,

Ik verblijf momenteel aan de blauwdasstraat te Paramaribo. Ik zou het leuk vinden om met andere studenten in contact te komen om een wat te gaan drinken ofzo.

Groetjes Kelly

Hoi meiden,

Ik kan niet wachten als ik dit zo lees!! Nog een weekje en dan ben ik er ook (26 feb)!! Ik sluit dan graag een keer aan voor een biertje bij het Vat of een salsa-dansje in Havanas! Klopt het dat het zo regent daar?

Groetjes,

Amber
(amber jagers voor als je me op facebook toe wilt voegen)

Ey Katrijn en Joris,

Wij hebben jullie volgens mij nog niet ontmoed. Hoe is het in AZP? Ik ben benieuwd want begin op 1 april. Vanavond hebben we met een groepje bij wyndham garden afgesproken. daar is een pool party. gratis entree.
Kijk maar op mijn fb ginger meijer.

groetjes Ginger

Beste studenten,
Ik ben van de sociale werkplaats Unu Pikin en helaas zijn ‘onze’ stagiaires niet gekomen. Daardoor ben ik met spoed op zoek naar iemand anders die hun taken wil overnemen: begeleiden van de leerlingen van het voortgezet speciaal onderwijs. Dus ben jij op zoek naar iets anders, ken je iemand van wie de stage niet voldoet, weet je wie nog 1,5 dag pw. extra uren moet maken? Neem contact op!
Voor meer info kun je kijken op www.stichtingunupikin.nl.
Groet, Susanne

Welkom allemaal
naar ons mooi en overheerlijke Land Suriname.
Ik ben Karamali Raul, eigenaar van Celestial Beauty Tours, ik heet jullie van allen harte welcome.
Als je denkt tripjes te doen in Suriname, de meeste touroperators zijn over priced vind ik. dezelfde activiteit en tour dat zij aanbieden kan ik veel goedkoper omdat ik met groepjes werk en kortingen geef en ook nog geloof in kleine winst zoete winst terwijl andere het maximale eruit willen halen.
3 tours zijn vast:
Blanche Marie 4 dagen
ralleighvallen 3 dagen
Dolfijnen spotten
Als u mij niet gelooft mag u zelf de prijzen vergelijken met de rest, ik zorg er altijd voor dat er ervaren lokale gidsen aanwezig zijn en ook nog dat u een onvergetelijke ervaring overhoudt bij tripjes met Celestial Beauty Tours.
Indien u mij wilt bereiken:
Bell op : +5977159395 of +5978764132
email: ra_karamali@hotmail.com

als u mij persoonlijk wilt ontmoeten kunt u komen naar “Joosje Roti Shop” aan de zwartenhovenbrugstraat. tevens uw plek voor de lekkerste roti’s in Suriname( 1 van de oudste roti shops in Suriname) en vragen naar Karamali Raul.
Ik ga alle informatie over de tours geven en tevens ook de groepskorting mogelijkheden en vertrekkende tours.
hoop dat ik u een onvergetelijke tijd kan geven in Suriname en dat u ervan geniet.

Wat zijn de prijzen dan van de trips die u noemt?

hangt totaal af als u mee gaat met een vertrekkende tour of zelf eentje wilt plannen met eigen datum. als u zelf eentje wilt kiezen moet u well de minimale aantal mensen hebben.
De meeste trips kunnen vanaf 5 mensen gedaan worden grotere groepen zullen een groepskorting krijgen of de actie dagen of vroege boekingen gebruiken.
Blanche Marie 4 dagen is euro 250 bij 5 mensen.
ralleigh vallen is 225 euro.
Dolfijnen spotten is euro 20(eigen eten en drank) of euro 30(met eten en drank)

Hoi allen!

Gisteravond ben ik in Suriname geland. Ik ben hier drie weken om data op te halen en te verzamelen voor mijn afstudeeronderzoek. Ik verblijf naast de campus, dus niet in een backpackers hostel in de binnenstad waardoor het lastiger is mensen te ontmoeten. Iemand op dit forum zin om een keer iets leuks te ondernemen, zoals een drankje in de stad doen bijv?

Groetjes,
Anneloes

Hoi anneloes welcome in Suriname. Add me op facebook karamali mohamed raul dan zie je de aktie prijzen of vertrekkende tours indien je interesse mocht hebben

Hoi allemaal, zijn er mensen die zin hebben in Dolfijnen spotten tour met een stop bij Plantage Rust en Werk inclusief warme maaltijd en drank