Hee,
Ik ga in februari in mijn eentje naar Paramaribo om daar t/m juli 2013 stage te lopen. Zijn er meer mensen die in deze periode gaan? Het lijkt mij leuk om van tevoren al met wat mensen in contact te komen. ![]()
Groetjes,
Esther
Hee,
Ik ga in februari in mijn eentje naar Paramaribo om daar t/m juli 2013 stage te lopen. Zijn er meer mensen die in deze periode gaan? Het lijkt mij leuk om van tevoren al met wat mensen in contact te komen. ![]()
Groetjes,
Esther
Hallo Esther, als je met nog iemand bent heb ik een leuke woning in een woonwijk te huur aangeboden.
je mag op mijn naam klikken en de foto`s van de woning bekijken.
groet,
Sharda B
Ey Esther!
Dat is nou mooi. Ik ga van 25 januari tot 24 mei ook voor het eerst naar Suriname. Wat voor een stage ga je lopen?
Ik ga er in de laatste ander half maand vrijwilligerswerk doen in het Academische Ziekenhuis Paramaribo als verpleegkundige.
Mij lijkt het ook leuk om van te voren al wat mensen te leren kennen. Misschien kunnen we elkaar op fb toevoegen?
xx Ginger
Beste Esther en Ginny,
Wij hebben nog enkele plekken in ons studentenhuis beschikbaar. Je kan naar de mogelijkheden informeren (info@studentenkamersparamaribo.nl). Zie ook onze website voor meer informatie over de kamers. http://www.studentenkamersparamaribo.nl
Met vriendelijke groet,
Hallo Esther,
Ook al bijna klaar voor vertrek? Ik ga ook naar Suriname/Paramaribo van begin februari tot begin mei. Ik ga er naartoe om 10 weken vrijwilligerswerk te doen. Heb je al een verblijfplaats geregeld, ik woon in die 10 weken in de Mozartstraat in Paramaribo. Wie weet komen we elkaar in die periode daar wel tegen!
Groetjes Mirthe
Ey Esther,
Ben benieuwd wat voor een werk je gaat doen? Ga je ook alleen heen?
Groetjes Ginger
Hey,
Wij zijn ook net in Suriname aangekomen voor een stage in het AZP.
Het lijkt ons ook wel eens leuk om af te spreken als jullie hier zijn. Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Groetjes,
Katrijn en Joris
Hey allemaal!
Ik vertrek over twee weken ook voor 5 maanden naar Paramaribo om daar stage te gaan lopen en het lijkt mij ook wel leuk om wat mensen te leren kennen!
Groetjes,
Milou
Hoi allemaal,
Ik vertrek, samen met nog 6 andere meiden, ook naar Paramaribo over 2 weken. Net zoals Mirthe slaap ik ook in de Mozartstraat. Ik ben al wel met een groepje andere maar zou het ook zeker leuk vinden om andere mensen te leren kennen.
Groetjes
Joyce
Hee!
Ik ga vanaf 5 maart tot en met 1 juni naar Suriname. Ik verblijf in de Berliozstraat, vlakbij de Mozartstraat. Misschien leuk om daar in contact te komen!
Caroline
Super leuk allemaal! Ik vertrek vrijdag naar het lekkere warme Suriname tot eind mei. Kan niet wachten ![]()
Waarom gaan we niet met een groep de Chinese o&n vieren op 10 feb. Lijkt me best lachen. Of anders in maart het holi phagwa feest van de Hindoestanen. Gewoon een drankje doen is natuurlijk ook prima.
Groeten ginger
Hallo
Ik ga ook naar suriname/Paramaribo. ik vertrek 2 februari tot 18 juli en verblijf ook in de Mozartstraat.
Ik ga vrijwilligerswerk doen in een kinderhuis.
Zijn jullie er helemaal klaar voor?
Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.
Groetjes Rosa
heey mensen,
ik heb vorig jaar 3 maanden vrijwilligers werk gedaan in een kindertehuis, ik ben benieuwd waar jullie gaan werken ?!
in mei kom ik voor 3.5 week terug naar Su:) het is heerlijk daar, jullie gaan het allemaal super vinden,
groetjes Christine
Hoi Rosa,
Wat leuk, ik vertrek ook 2 februari. Wie weet hebben wij dan wel dezelfde vlucht vanaf Schiphol?!
Heb het idee dat ik er nog niet helemaal klaar voor ben, maar heb er al wel ongelooflijk veel zin in… In welk kinderhuis ga je vrijwilligerswerk doen?
Groetjes Mirthe
Hoi Christine,
Ik ga vrijwilligerswerk doen bij het kinderhuis Arya Dewaker. Waar heb jij destijds gewerkt?
Groetjes Mirthe
Hee mirthe,
wat toevallig! Ik vertrek ook vanaf schiphol vlucht om 11:45. Ik vlieg nog met 2 andere meiden eentje woont ook op mijn adres.
en mijn kinderhuis is lobi pikien.
Ja dat gevoel heb ik dus ook, maar het komt vast allemaal goed!
kan ik je ergens anders nog contacten?
Groetjes Rosa
Hee allemaal,
Poehh sorry late reactie.
Ik ga van 6 februari t/m 22 juli en ga wonen aan de kwattaweg.
Ben spannend he, nu het zo dichtbij komt, maar heb er ook veel zin in!
Is jullie mkv allemaal al binnen?
Groetjes Esther
Rosa je kunt me opzoeken via Facebook: Mirthe de Bresser!
We hebben inderdaad dezelfde vlucht dan, echt toevallig. Op welk huisnummer in de Mozartstraat wonen jullie?
Groetjes Mirthe
Hee Esther en Mirthe,
Ja mijn MKV is binnen! Dan gaan we beetje hetzelfde!
Ik heb er ook heel veel zin in.
Mirthe ik ga je opzoeken!
liefs xxx
Hoi meiden (Esther, Ginger, Mirthe)!
Ik heb 7 jaar geleden een half jaar stage gelopen in Suriname. Een fantastische tijd gehad en ik ga 26 februari eindelijk weer terug naar Switi Sranan! Wel ga ik alleen, dus ik zou het leuk vinden om met wat andere meiden in contact te komen om samen te genieten van een biertje bij 't Vat (een bekend cafe) of een trip te maken naar het binnenland. Als jullie willen kunnen jullie mij toevoegen via Facebook:
Ik ben een relaxte, spontane meid van net 27 jaar. Je kan me op facebook vinden op Amber Jagers.
Hebben jullie allemaal al verblijf?
Groetjes,
Amber