Jullie hebben een MKV, en weten jullie toevallig of het uitmaakt als ik een Toeristenvisum heb?!
Want ik heb namelijk op mijn paspoort het volgende staan ‘TM’, dat staat voor toeristenvisum.
Hopelijk stuit ik nu op het laatste moment niet op problemen!!
Ik ga je zeker even toevoegen op FB. Ik heb een verblijf aan de Mozartstraat, Paramaribo.
Wat leuk dat je na zo’n lange tijd terugkomt naar SU, ga je dit keer voor het reizen of heb je andere plannen?
Groetjes Mirthe
ps: heb je ondertussen toegevoegd, nu hopen dat ik de goede Amber Jagers heb
leuk, ik ken het eigenlijk niet. Wat gaan je werkzaamheden daar zijn, of weet je dat nog niet?
ik heb vrijwillgerswerk gedaan in Nos Kasita, was best heftig daar.
Je hebt de goede toegevoegd hoor :)! Ik wilde ook graag op de Mozartstraat verblijven, maar het complex zat helaas al vol :(. Nu nog op zoek naar woonruimte. Als ik het zo snel heb gevolgd ga je dus in een kindertehuis werken? Je gaat een fantastische tijd hebben, ik heb niets voor niets al zeven jaar heimwee naar Su :).
Als je wilt kun je als je in Suriname zit en een surinaams telefoonnummer hebt hem aan me sturen per FB. Dan kom ik als het je leuk lijkt eens langs bij de Mozartstraat :).
Voor nu vast een goede vlucht (je vertrekt al snel toch?)!!
Klopt Amber, ik vertrek a.s. zaterdag 2 februari al! ik vind het allemaal best spannend… zo’n eerste verre reis niet wetende waar je terecht gaat komen. Ik zal mijn Surinaamse nummer naar je opsturen, lijkt me leuk als je langs komt!
Bedankt en jij nog succes met het zoeken van je woonruimte. Ik ben benieuwd, dus hou me op de hoogte
MKV is voordat je meer dan 90 dagen in Suriname verblijft, ik weet niet tot hoe lang jij er bent?
Ik weet niet voor hoelang een toeristenvisum geldig is.
Als je binnenkort al vertrek kan je volgens mij nog een ander visum regelen in Frans Guneya ofso.
Hoop dat het allemaal is orde is!
Ik heb je toegevoegt op fb maar weet ik niet of ik de goede heb?
Het begint al op te schieten voor ons! heb jij alles al klaar?
Ik verblijf op numer 89 en jij?
Je hebt de goede toegevoegd hoor
Ik ben nog steeds met mijn inhoud van mijn bagage aan het switchen maar dat komt wel goed!
Nu nog even mijn tickets printen en dan denk ik dat ik een heel eind ben. En hoe staat het er bij jou voor?
We zitten in hetzelfde huis Rosa, want ik woon ook op nr. 89, en wonen die twee meiden waarmee jij gaat ook daar? ( oeps zie het al, 1 van de 2 wel)
Ik ben ook gisteren (2feb), met de vlucht van 11.45 vanaf Schiphol aangekomen in Paramaribo. Eind juni zal ik weer richting Nederland vertrekken, ik blijf hier dus 5 maanden om stage te lopen bij een reisorganisatie.
Ik verblijf in de Richardstraat, als ik het goed heb is het een zijstraat van de Kwattaweg.
Misschien is het leuk om een keer met elkaar af te spreken om wat te drinken of ergens iets te eten? Ik ben ook te vinden op Facebook: Milou Kerkvliet!
Ik ben maart/april ruim een maand in Suriname (Zilverstraat),
(ik ben er elk jaar in okt/nov… nu voor het eerst een andere periode) en wil daarom die schildpadden perse zien.
Matapica of Galibi… maart/april zou een gunstige periode moeten zijn dat ze hun eieren gaan leggen.
Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met die tours, of wellicht helemaal zelf met een groep stagiaries zoiets gaan plannen?