Kun je daar geen “garafa de gas” kopen en tijdelijk aansluiten op je woning totdat het probleem is opgelost?
Jajjajaa, ik had het al gelezen op fb…
Kijk Jack, je moet het van de positieve kant bekijken. Je vrouw kruipt natuurlijk nu heel dicht tegen je aan…lekker romantisch toch?
Alle2 met een dekentje op de bank voor de TV met kaarsjes om je heen… Suerte!!!
PS Ik zie op het weerbericht dat het alleen maar kouder wordt bij jullie.
Een primitief leventje leiden heeft ook wel eens wat, herinnert je aan wat al je klanten doormaken als er weer eens een vliegtuig weigert te vertrekken of een boot bijna zinkt. 's Lands wijs, 's lands eer. In Nederland worden zulke problemen natuurlijk wat praktischer aangepakt, maar daar staat weer een hele lijst met andere nadelen tegenover, de wisselvalligheid van het bestaan achtervolgt je waar je ook maar heen gaat…
Enne… ‘‘la puta que le parió het weerbericht’’… ay, ‘ave de mala racha’
Oefff… Vandaag hoorden we dat het minstens tot dinsdag zal duren voordat ze hier zijn voor het her-aansluiten :tear:
Dan is het nog maar de vraag of het daadwerkelijk ook allemaal zal funcioneren:zon02:
Het is (nog) niet te geloven, vandaag zijn ze langsgeweest om alles “af te sluiten” in de buurt en morgen gaan ze dan huis voor huis alles al aansluiten. Goed, eerst zien dan geloven, maar mensen die zelf aan het prutsen zijn geslagen (gewoon de hoofdkraan weer opengooien) hebben hier al gas! Niet dat ik dat ga doen, dat ene nachtje kunnen we nog wel wachten. De houtkachel brandt alweer (en we hebben nog een kuub hout hier liggen) en we hebben ons vandaag bij een vriend in het centrum lekker kunnen douchen met warm water. ´s Nachts is het ook prima te doen onder het dekbed en lekker dicht tegen elkaar aan :slapen:
Hij die jarig is… krijgt kadootjes! Of een KADO in dit geval, een “chulengo”, de Patagonische variant van een barbecue. Of kennen ze dit ook onder deze naam in Cordoba Jan? Mijn schoonmoeder in Corrientes had in ieder geval geen idee wat een chulengo was ![]()
Hoe is het weer daar in Bariloche?
Gefeliciteerd nog overigens.
Koud en vooral nat. Maar boven ligt inmiddels een mooi pakkie sneeuw. In het dalstation nog niet helaas…