Sherwood dreams resort

Ja het weer zal daar zeker beter zijn.
Wij moeten nog wachten tot October.

We zitten nu een week in Sherwood Alles blijft super, we zijn gisteren in het internationaal restaurant gaan eten. Dit is werkelijk één van de betere à la carte dat ik al gedaan heb. Eerst lekkere hapjes, daarna een zalmcarpaccio, daarna een argentijnse steak van 300 gram( ook turkse steak, vis of kip te krijgen) en dan lekkere vanilleijs met advocato. Woensdag gaan we naar de Italiaan. Ongeveer hetzelfde maar dan nog een soepje erbij.
Personeel is en blijft supervriendelijk.
Voor de mensen dat nog komen, handdoeken worden tot 9uur weggehaald, als je er niet bijblijft. en dit gebeurd elke dag opnieuw. Nog altijd heel weinig russen, veel belgen en hollanders.

3 likes

vraagje is er ook een disco aanwezig mijn dochter van 16 zou dit graag weten :hihi:

Het Italiaanse restaurant is ook heel lekker!! Mensen die we daar hebben leren kennen waren ook naar het internationaal geweest en vonden dit ook lekker.
Ja inderdaad, de handdoeken worden iedere dag weggenomen als je er niet bij zit, ook al ben je maar gaan ontbijten… Toen wij er waren is er een rel geweest hierrond… mensen die hun handdoeken weggenomen waren kwamen terug maar er lagen al andere mensen, amai… wat een rel zeg!!! Terwijl die laatste er niets konden aan doen natuurlijk, want die zetels waren vrij…

Er is er eentje aanwezig maar ik weet niet of daar veel volk op af komt… is gelegen boven de poolbar/snackbar - ziet er wel niet erg disco-achtig uit, moet ik zeggen!!

1 like

zo de online incheque is gedaan . eindelijk is het morgen zover.

Een heel prettige vakantie!!! Geniet ervan!:dag::dag:

weet er iemand of er een minimale leeftijd voor de fitnessruimte is? wil graag fitnessen maar ben pas 15 en in sommige hotels is de fitness pas vanaf 16 jaar…

vanaf 1 augustus komen er een hoop belgen en nl, waaronder ik, die vast veel gebruik zullen gaan maken van die discotheek, dus geen zorgen :stuck_out_tongue:

1 like

zeg je toch dat je 16 bent

daar trapten ze 2 jaar geleden niet in, alhoewel dat nu misschien wel wat makkelijker is…

Net gearriveerd,voor nu alleen nog maar WAUW!!
Bij aankomst niks gelijk inchecken,gaat u eerst even zitten en neem wat te drinken.
Pluspunt vind ik ook niet van die ellendige plastic bandjes om je pols.
Kamer is mooi,wanneer je je kamer binnen loopt sta je eigenlijk dan ook
Gelijk in de badkamer.
Nu lekker slaapje doen,bedden zijn wel wat aan de harde kant!
Zit nu ook gewoon op de kamer via wifi van de lobby,perfect!!

2 likes

Inmiddels paar dagen hier,het bevalt ons tot nu toe prima,service is goed,eten ook prima,elke avond tot nu toe wel iets anders te krijgen.
Cocktail kaart ook al aantal dingen van geprobeerd.
Enigste minpuntje vinden wij de gehorige kamers,de tv van de buren is erg goed te horen en daar was ik vanmorgen om kwart over 6 niet echt blij mee!!!
En smiddags uit het zwembad willen we altijd even lekker rusten en dan staat hij weer aan de andere kant hard.
Maar Greet en André ook van dit forum zitten verdieping boven ons die horen niets,dus het zegt of iets over ons hahaha of over de buren die naast je heb.
Wat we ook als leuk ervaren zijn de extraatjes waarmee ze langs je bedje komen bij het zwembad,gisteren bv appeltjes in glazuur,kersen en vandaag met een amuse hapje van zalm.
Nou wij gaan nog even genieten…

1 like

We zijn vandaag terug thuis van SD. En we hebben een superleuke vakantie gehad. Prijs/kwaliteit is dit een tophotel. Elke dag kwamen er nieuwigheden bij. Ook de handdoeken aan het zwembad zijn vervroegd van 9u naar 8u30.
Gratis internet op de kamer. (voorlopig toch nog). Personeel zelden zo vriendelijk geweten, Saban van de guest relations springt voor je als je iets vraagt. Dit hotel is voor mij een dikke 9 op 10 waard.

hallo allemaal , hier onze bevindingen tot nu toe.
we zijn hier nu 5 dagen en genieten volop. bij aankomst was het even pfffffffffff kun je hier wel ademen met die warmte. na aankomst savonds toch nog heerlijk om 24.00 uur een soep en een hapje. lekker toch na zon reis. bij het incecken verliep alles soepel. eerst relaxen met een drankje en dan de sleutel pas. Het hotel is prachtig ( kleine afwerkpuntje nog ) het eten geweldig en zeer uitgebreid ( de bakker is jaloers op zon assortiment ) het personeel super vriendelijk. na de eertste dag op een bedje langs het zwembad was de hitte ons teveel en hebben voor de rest van de dagen een paviljoentje gehuurd. waua wat een luxe. ze doen alles voor je. drankjes - eten alles wordt naar je toe gebracht. onze ober hasan is ech een toffe gast. gisteravond voor het eerst naar de animatie geweest en kregen een echt dansspektakel te zien. toppie en zeer profesioneel. vanavond naar het intercontinental restaurant. het zwembad is ook ruim van opzet alleen smiddags is het water gewoon lauw. wij kletsen lekker met mary - alex en dante. het is echt zijn 5 sterren wel waard. alleen is dit voor ons de eerste keer turkeij en hebben echt moeite met de warmte. wie nog komt zal zeker genieten hier en wie geweest is begrijpt wat wij nu meemaken hahaha verwennerij. het strand is zand/kiezel. helaas sporten weet ik niet doen wij niet aan hihi. zo dit is het voor dit moment . als we thuis zijn zal ik alles een cijfer geven.

groetjes vanuit het zonnig turkeij van ons

2 likes

special foto`s http://www.mijnalbum.nl/Album=ANGC64BB

onze vakantie http://www.mijnalbum.nl/Album=47AUWN36

voordelen : mooie accomodatie - zeer vriendelijk personeel - ruime kamers - mooi zwembad
nadelen : bedden heel hard - lift vaak buiten gebruik - niets in de omgeving ( buiten 2 kleine bazaars )
aanrader : pavijoentje huren bij het zwembad , lekker schaduw - trip met speedsboot naar site vanuit het strand

1 like

WAT ZIJN DE PRIJZEN?
SPEEDBOOTTOCHT - PAVILJOENTJE HUREN AAN HET ZWEMBAD - WELLNESS

ZIJN ER VOLDOENDE STRANDBEDJES AAN HET STRAND EN IS ER OOK DRINKEN EN ETEN TE KRIJGEN AAN HET STRAND?
ALVAST BEDANKT! :dag:

De paviljoentjes kosten 50 euro per dag.Sedert gisteren worden er voor de nieuwkomers armbandjes uitgedeeld.Aan het strand is het geen probleem voor strandbedjes op elk uur van de dag,aan het zwembad is dit wat moeilijker.De welness is niet echt duur en je kan nog afdingen en is supergoed.Veel belgen,nederlanders wat duitsers en enkele engelsen en een paar polen,het gaat er dus rustig aan toe.:vak02:

1 like

speedboottocht : € 35,00 volwassenen en € 15,00 kinderen ( haha onze dochter van 22 mocht voor kinderprijs )
Paviljoentje € 50,00 per dag ( maar voor ons met die hoge temperaturen zeker waard geweest )
Welness zijn wij niet geweest ( vraag aan mwest die heeft hamam gedaan )
op het strand waren altijd wel wat lege strandbedjes - bij het zwembad lag alles vol.
eten en drinken is er volop ( aan het zwembad komen ze zelfs lang de bedjes met vanalles )

1 like

zo vanmiddag weer thuis gekomen…wat hebben we genoten,zal morgen even wat uitgebreider schrijven…
zal alleen even snel op de vragen antwoorden.

parasailen was 60 euro voor 2 personen!!maar de moeite waard!!!evt 3de persoon mag mee op de boot om te filmen en fotoos te maken.
jetski-en betaalde we 40 euro voor 2 personen.(15 min)
hammam betaalde ik 75 euro voor het scrubben-schuim-gezichtsmasker-en gehele lichaammassage.(tijdsduur was 2 uur in totaal)
maar je kan zelf ook soort van pakketjes samen stellen met wat je graag wil.

mijn zoontje is op dinsdagochtend met de kidsclub meegeweest op de bananenboot en dan betaalde je 7 euro.
kinderen zandposters maken bij de kidsclub 5 euro
kinderen tshirt zelf inkleuren 10 euro

taxi van het hotel naar belek elke avond om half 9 brengen en half 12 weer ophalen is voor 5 euro per persoon (minimaal 4 personen-ben je met 3 betaal je dus minimaal voor 4)
taxi maar kleine winkelcentrum (niet die van +/- 750 meter verderop maar die van ongeveer 1 km verderop) betaalde we 5 euro heen 5 euro terug.

fotoos op het park laten maken kosten 7 euro per stuk of bv 5 plus 1 gratis.

2 likes