hey allemaal
voor ons nog vier weken en kijk er al naar uit ze na al deze positieve commentaren
wij vrtrekken op 12 september zijn er nog belgen rond deze periode
groetjes gina
Hey, wij vertrekken 19 september naar sherwood dreams!! We kijken er naar uit!!! Ik denk dat het er super gaat zijn, je hebt altijd mensen die overal commentaar op hebben, maar de meeste mensen zijn toch heel tevreden.
Vorig jaar zijn we naar Granada Luxury resort geweest, en daar was het ook super geweest!
Sherwood Dreams is prachtig resort, alleen héél héél druk, daarom na het te gaan bekijken waren we blij dat we wegens overboeking in Sensimar(18+) zaten.
In Sensimar is het de rust, het genieten, we werden gediend als koningen met kwam ons spontaan verwennen met drankjes, hapjes, heerlijk ruikende verfrissingsdoekjes aan het zwembad, heerlijk ontspannen…
Wij hebbeb daar zaligste vakantie beleefd ooit!
Fleurtje
Sherwood dreams en Sensimar, zijn die van dezelfde eigenaar??? Mag je van Sherwood dreams ook naar Sensimar gaan??? Ik dacht dat ik dat eerder hier op het forum gelezen had.
Je mag van Sensimar naar Sherwood voor alle faciliteiten maar niet omgekeerd. Eerder deze zomer waren er geen armbandjes voor beide hotels, maar doordat er veel mensen kwamen zwemmen in het héél mooie zwembad van Sensimar en het restaurant op Gala-avonden/Turkse avonden overdruk zat door Sherwoodgasten die stiekem kwamen eten krijgt men sedert een paar dagen bij Sherwood er wel eentje zodat je zeker niet meer binnen kan. Sensimar is armbandvrij
:-)
en zo zalig!
fleurtje
inmiddels een paar dagen thuis,en wat hebben we een heimwee terug (uiteraard speelt het weer daar ook een rol in)
maar zoals ik al eerder aan heb gegeven vonden wij het hotel echt super!!
kamer met zijzeezicht voor 3 personen was prima,ruim genoeg voldoende kasten.
de badkamer blijft opzich een beetje vreemde opzet maar heeft voor ons geen problemen opgeleverd,maar het is dus wel zo als je uit de douche komt je direct in de open ruimte van het halletje/kamer staat.dus een ruimte om je "prive"aan/uit te kleden is er niet.
de kamers zijn gehorig,wanneer de telefoon van de receptie gaat om andere kamers naast je of zelfs kamer verder op dan hoor je dit (dit is niet prettig als mensen zich bv snachts laten wekken door de receptie voor vertrek)
en wanneer de tv beetje hard staat hoor je dit ook heel erg.
lift is in onze laatste week bijne elke dag kapot geweest,dan word het trap lopen of helemaal omlopen om met de andere lift te gaan.
deze 2 dingen (gehorigheid en de lift) zijn voor ons de enigste 2 minpunten die wij kunnen verzinnen.
ligging is voor vele ook een minpunt,maar dit weet je vantevoren,en de taxi brengt je waar je wezen wil.en tja…dat kost geld,maar het is dus te doen.
wij vonden het winkelen in belek erg leuk,mooie fontein aanwezig met lichtshow en de fontein danst op muziek.
ook is daar een grote grot aanwezig met verlichting en een waterval waar je in kan.
voor 5 euro p/p kan je vanuit het hotel (min.4 pers) om half 9 naar toe en kan je na 3 uur weer opgehaald worden,prima geregeld.
het eten in het hotel vonden wij ook erg goed,genoeg keus en uitgebreid.
eten overdag is er ook vollop,dus honger hoef je echt niet te hebben.
ijs tussen 2 en 4,horentje of bekertje,div smaken en je mag meerdere bolletjes.
zwembaden prima,glijbanen geeft veel plezier voor de kinderen,ook op eigen veiligheid letten deze verantwoording kan je niet geheel bij het hotel leggen.
niet bij beide glijbanen de hele dag toezicht.
zwembad water is alleen in loop van de ochtend met deze temperaturen al snel niet meer verkoelend,maar warm!!!(ook wel klein minpuntje)
restaurant waar je 1 keer per week mag eten was ook erg lekker,eerste keer ging het alleen beetje erg snel (stonden we na nog geen 3 kwartier weer buiten)
met groot respect gekeken naar het annimatie team deze werken van smorgens vroeg tot savonds laat,en allemaal met een glimlach.shows zijn erg leuk.
mijn zoontje heeft ook erg genoten bij de kidsclub.
personeel bij de bars in het hotel zelf is ook erg vriendelijk,word ook goed opgelet dat kinderen geen cocktails meekrijgen met alcohol!
cocktails zijn trouwens ook erg lekker!!
tja wat kan ik nog meer vertellen…we vonden het echt super,wanneer de prijs net zo zou zijn als dit jaar zouden we zeker terug gaan maar naar horen zeggen kunnen we dat wel vergeten.
dan schijn je zomaar de helft meer te betalen…
iedereen die nog gaat,onwijs veel plezier…
Wij hebben het hotel Sherwood Dreams bezocht, mochten ook alle faciliteiten gebruiken, maar we bleven voor de rust in Sensimar. Onze kamer lag vlak bij de lift en vlak boven de ingang met uitzicht op het aquapark en zicht op de ingang van Sherwood Dreams. Van rumoerigheid hebben wij niets gemerkt. Ik moet je gelijk geven het is een prachtcomplex ideaal en een paradijs voor gezinnen mét kinderen.
Bij ons in het hotel hadden we geen last van geluidshinder op de kamer, ook het zwembad bleef aangenaam koel ![]()
Voor ons een droomvakantie, we wilden er gewoon blijven!
fleurtje
Wij zijn sinds 2 weken terug uit Sherwood dreams,
Wij zijn gaan kijken bij het Sensimar hotel, maar vonden dit eigenlijk een dode boel!
Maar goed nu is de vraag aan de mensen die geweest zijn in de periode rond eind juli
Er is de donderdag 28 of vrijdag 29 juli een mega grote ijstaart het restaurant in gereden, die trouwens heel erg lekker was!
Heeft iemand daar een foto van, wij waren de camera vergeten!
Groetjes :d
Denk het dat ik daar wel iets van heb, wij waren daar toen ook
ga straks eens kijken gr Angelo
Update: te rap gelezen is de taart van sensimar die ik heb… sorry
Dit was elke donderdag en heb er 2 keer ferm van gesmuld. spijtig, een foto heb ik er niet van maar het was echt lekker.
ik heb er wel een foto van alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem hier te plaatsen,dus mocht je de foto willen stuur dan even in een priveberichtje je email adres dan zal ik hem even mailen
Hoi Sandra!
Wij waren van 22 juli tot 5 augustus in Sherwood Dreams en hebben het fantastisch gehad.
Ook wij hebben gesmuld van de gigantische ijstaarten!
Ik heb wat foto’s kunnen maken, maar omdat het snel druk werd rondom de koks zijn ze niet heel geweldig geworden.
Ik heb ze bijgevoegd.
Groetjes,
Joke :dag:
inmiddels gelukt geloof ik om de foto toe tevoegen.
zitten er hier mensen uit belgie op het forum die ook in de periode tussen 26 juli en ongeveer 15 augustus in sherwood zijn geweest ze waren met ze 3-en en hun zoontje heet jens (of jenz)
we hebben wat leuke fotoos waar hun zoontje op staat en mijn zoontje zou ze zo graag doorsturen.
(en uiteraard graag weten hoe het met zijn vriendje gaat)
ooooo nog twee weekjes en ik pak ook in ze
kijk er zo naar uit
zijn er nog rond twaalf september
ginake
Bedankt
Beter iets dan niet :d hij was inderdaad erg lekker ![]()
Ook bedankt
Is fijn om elkaar zo te kunnen helpen ![]()
Hoi,
Bijgaand nog 2 foto’s.
Gr. Adrie
Wie vertrekt er nog maandag 05/09 zoals ik? Of zijn daar aanwezig tussen 05/09 & 12/09
almost holiday :vak02:
ooo spijtig wij komen aan op 12/09
in ieder geval een fijne vakantie
groetjes gina