Sherwood dreams resort

Ik heb ergens gelezen dat de Markt elke Woensdag tot 17:00 u is.
Nog een paar Dagen dan zal ik het wel zien. :zon02:

zijn terug van donderdag, martk is inderdaad tot 17u00

1 like

Hallo iedereen,
Ik ben momenteel in de Sherwood, en vindt het fantastisch. We zijn al in verschillende 5sterren hotels geweest, en deze is toch ook top. Het eten is inderdaad wa beperkter dan andere hotels, maar hetgeen ze serveren is lekker. Voor de rest vind ik het een mooi hotel. Wij hadden een promokamer, maar toch hebben wij zeezicht. Voor de mensen dat al geweest, we hebben wel van die witte tralies voor ons, maar dat pakken we er graag bij.:zon02:
Veel flatscreens in de verschillende bars. En het personeel is supervriendelijk. Pintje leeg, ze komen al een nieuwe brengen. Zo hebben we het graag. Voor de mensen met kinderen, hier vervelen ze zich niet. Der is een kleine kermis aanwezig met oa een treintje, botsauto’s, vliegers, een rad en piratenboot. verder zijn der 2 zwembaden met verschillende afrijzers. Der is een speeltuin, maar na de middag, best even niet gebruiken, wegens te warm,haha. Verder zoals eerder al gezegd, lekkere ijsjes en wafels te krijgen. Eigenlijk teveel om op te noemen. Voor de mensen dat nog moeten vertrekken, maak jullie geen zorgen, dit is echt wel een tophotel; begrijp die negatieve kommentaren van die duitsers toch niet goed.
Ciaokes, van een tevreden mens

6 likes

Leuk om te horen, gaan nu vertrekken naar zaventem jihaaaa…

:vak02:Enkel vraagjes:

Is er 's morgens vers fruitsap?
Zijn er al mensen geweest die een type 23 geboekt hadden met 2 slaapkamers en 2 badkamers? En wat hebben die in de plaats gekregen?
Zijn de glijbanen zo spectaculair als op de foto’s (tekeningen) op hun website?
Is er gratis ijs (1 uurtje per dag)?
Heb je op de kamers WIFI?
Is er een fitness?

nog enkele vraagjes:

In de boek van Sunjets staat dat het hotel 15km van het centrum van Side ligt en 30km van Antalya, dat zal wel een fout zijn. Ik lees hier dat de meesten naar Belek gaan maar dat is ook een 30-tal km of niet?
Zijn er mensen die de a-la-carterestaurants gedaan hebben en was dit de moeite?

's morgens gratis vers fruitsap, is wel zo in een dispender maar het is vers geperst
Glijbanen zijn inderdaad wel spectaculair - mijn dochter en echtgenoot hebben ze gedaan en vonden ze fijn
Ijs in de namiddag gratis - er zijn alle dagen een 6-tal smaken te krijgen
op de kamers is er wifi maar dat kost 5 euro per uur - in de lobby gratis
er is een goed uitgeruste fitness naast de SPA

2 likes

ik denk inderdaad dat het verder afgelegen is van Side - het ligt op een 45-tal km van Antalya - wij hebben er 1u15 over gedaan van de luchthaven naar het hotel - wel nog 4 andere hotels aangedaan - op de terugweg hetzelfde
Van Belek is het met een taxi ongeveer een 20-tal minuutjes - wij hebben 35 euro betaald - heen en terug - ze zetten je af aan een winkel en daar kan je vragen of ze de taxi bellen voor de terugrit - je moet pas betalen als je aan het hotel aankomt. Heel handig

1 like

hier een antwoord op je vragen.
er is s’morgens inderaad vers(wel verdund) fruitsap,ook in de vitaminebar(aan fitness-welness) kan je vers fruitsap krijgen,hier zelfs onverdund.
type 23 BESTAAT NIET,je krijgt een gewone fam.kamer(dik in orde) of 2 st.kamers.
de glijbanen zien er helemaal anders uit dan op de site,maar je kan je er goed op amuseren.
er is in de namiddag schepijs gedurende een viertal uurtjes dacht ik.
er is fitness,wifi weet ik niet,neem mijn laptop nooit mee.

hopelijk heb ik hiermee je vragen beantwoord.

1 like

Hoi, wij vertrekken binnen 14 dagen nm op 1augustus
we hebben ook een brief gekregen dat kamer type 23 niet bestaat, maar dat we 2 stand. Kamers krijgen naast elkaar.
is er al iemand geweest met het zelfde probleem en hebben jullie inderdaad 2 kamers naast elkaar gehad
zou niet graag hebben dat mijn kinderen vb 2verdiepingen hoger of lager liggen

We hebben het hier weer getroffen. Bij aankomst zoals verwacht geen kamer voor ons in Sherwood Dreams. Kregen toen het voorstel om naar de geburen van Sensimar te gaan (zelfde eigenaars zoals we reeds weten).

We krijgen toegang tot zowel Sherwood en Sensimar van alle faciliteiten, zoals eten, fitness, drank… enkel slapen is in Sensimar. Stonden er eerst wat twijfelachtig tegenover maar na 2 dagen de rust in Sensimar dolblij dat we verhuist zijn. Toch een gratis upgrade van 800€. Zijn gisterenavond naar SD geweest en was niet te doen van de drukte, overdag is het daar wel rustiger maar stoelen snel bezet.

Heb in al die jaren Turkije nog nooit een hotel gehad waar het rustig is aan het zwembad, restaurant enz… Om 10u deze morgen nog bıjna geen enkele stoel bezet aan het zwembad. Ook de grote van het zwembad hıer ıs ongelooflıjk bıjna een voetbalveld maar gelukkıg wel nıet ın dıe vorm.lol2

Er staat een bewaker op het pad ın de tuın, zodat nıemand van sherwood naar sensımar gaat. Omgekeerd ıs geen probleem.

Dus jullie kunnen met een gerust hart naar hier komen. Beide hotels zijn top maar senısmar ıs rustıger en meer luxe dan sherwood dreams.

groetjes en tot later

Over het eten ervaren ze hetzelfde, heerlıjk maar beperkte maar voldoende keuze. Bedıenıng ıs top.

2 likes

Hallo,
wij zijn gaan kijken in de Sensimar en het is er inderdaad heel rustig, maar wij hadden een dochter van 19 mee die graag aan de animatie meedoet (ook mijn echtgenoot trouwens), dus was ik toch nog blij dat we toch in de Sherwood zaten.
De bewaker kijkt er enkel op toe dat er geen kinderen naar de Sensimar gaan, wij hebben er totaal geen probleem van ondervonden, wij mochten gewoon doorstappen. Ook 's avonds zijn we naar daar eens geweest en geen problemen ondervonden.
Allez, geniet nog van jullie vakantie!!
Wij zijn hier ondertussen aan het vergaan van de kou!!:crybaby:
groetjes,
An

2 likes

Nu worden volwassen personen ook tegen gehouden door de bewaker.

1 like

Ik ben vandaag ook is gaan kijken in de sensimar, en ben ook zonder problemen daar geraakt. Wat ik wel raar vind is wifi. Ik kan niet begrijpen hoe ze in godsnaam weten als je op de kamer de wifi gebruikt? Ik geraak altijd op het internet zonder een code te gebruiken. Zowel op de gang, de kamer of op het terras kan ik probleemloos het internet gebruiken. Hoe controleren ze dat dan vraag ik mij af? Voor de rest nog steeds een supervakantie. Wel heel warm.

vraagje…voor wie in Belek is geweest,is het de moeite om er heen te gaan?qua winkels??
gezelligheid???
nog 1 weekje…en dan vertrekken we eindelijk…>>> :zon02:

ik heb een vraagkje. wie heeft bij zijn boeking ook een 1/2 dag excursie gekregen en wat hebben jullie gedaasn als keuze.

nog 1 week kou en dan op naar de zon

Wij zijn eens een avond naar Belek geweest, is wel tof, heel veel winkeltjes - wij zijn dan ook iets gaan eten en drinken in de MOOD’s, heel gezellig en tof!! Wij hebben 58 euro betaald voor 2 steaks, 1 grote pizza en gegrilde kip - met drank erbij!!! Heel lekker en spotgoedkoop!!

2 likes

Wij konden ook gewoon op internet op de kamer enzo via wifi en hoefden achteraf niets te betalen toen we weg gingen. Misschien hebben ze dat nog niet helemaal goed geregeld en weten ze niet dat je er nu ook zo op kan!

zijn er in het hotel sigarretten te verkrijgen en weet iemand de prijzen.

we gaan aftellen , nog 4 nachtjes slapen hahaha

hallo,

in het winkeltje waren sigaretten te verkrijgen maar ik weet de prijs niet.
wij hebben ze op het vliegtuig gekocht, 52 euro voor 2 sloffen Marlboro
wij wensen jullie een heel prettige vakantie, het zal ginds alleszins veel beter zijn dan hier qua weer…:vak01:

groetjes,
An