hoi daphne , lucht op die goede berichten van jou !!
hoe is het strand ? hoe herken je je plekje waar je je handdoek op heb gelegd. want die zijn toch allemaal hezelfde ??
tot hoelaat kun je sàvonds eten ( wij vliegen laat )
nog veel plezier daar
hoi daphne , lucht op die goede berichten van jou !!
hoe is het strand ? hoe herken je je plekje waar je je handdoek op heb gelegd. want die zijn toch allemaal hezelfde ??
tot hoelaat kun je sàvonds eten ( wij vliegen laat )
nog veel plezier daar
Ik ben gisteren even op het strand geweest. Het strand is heel erg dichtbij. Wanneer je bij het zwembad ligt kun je er zo even heen lopen. Het zijn wel kiezel steentjes voor in het water. Het water is wel erg lekker van temperatuur. Verder neem ik ook altijd voor elke persoon 1 eigen handdoek mee. Deze leg ik dan altijd aan het eind van het bedje. Omdat de handdoek niet op het hele bedje past. En zo word het voeteneind niet erg warm en herken je ze ook goed weer. Het is niet perse nodig hoor. Heel veel mensen doen dit niet. Je kunt s avonds eten tot half tien . Wij vlogen ook laat maar kregen in het vliegtuig wel iets eten en ik had een bus pringles in de handbagage gedaan. Je kunt om twaalf uur s nachts hier ook nog wat kleins eten. Wij hebben toen iets soep met brood gegeten .
Ik denk dat we ons niet zo druk moeten maken om de kleinste dingetjes. Elk hotel, ook de duurdere Royal Dragon, Royal Wings of Titanic, heeft wel iets of wat negatiefs. Het is maar hoe jet het zelf benaderd, denk ik.
Veel mensen noemen het eten in SD eentonig zag ik op Zoover, maar thuis eet je toch ook meerdere keren per week brood of bijv aardappels e.d.?
Laat het gewoon op je afkomen en geniet van je vakantie, het mooie weer, strand, zwembad en het feit dat je zelf niks hoeft te doen!
hallo,
zoals beloofd een berichtje vanuit de SD; alles hier super!! Het hotel valt heel goed mee - heel lekker eten, zowel 's morgens, 's middags als 's avonds! Heel veel keuze, heel vriendelijke kelners, Saban aan de guestrelations spreekt inderdaad een aardig mondje Nederlands, je kan hem ook alles vragen, hij probeert al het nodige te doen om je te helpen. Heel veel Belgen (Vlamingen), een aantal Nederlanders, Duitsers en Turken. Wij hadden kamers met zijdelings zeezicht geboekt en hebben een kamer met zicht op de Sensimar en de glijbanen - heel mooi zicht!! Zaterdag hebben we geboekt in het Italiaans restaurant.
Later nog meer nieuws maar in elk geval wie nog moet vertrekken, geniet ervan!!!
groetjes,
An
Allez de positieve reacties doen inderdaad deugd. Ikzelf ben in mei nog naar de amara beach resort geweest. En was aan het twijfelen om toch om te boeken. Maar nu ik jullie reacties lees, ben ik gerust, en gaan met binnen een weekje met volle goesting naar de Sherwood dreams resort.
je zou toch bijna gaan denken dat de mensen op de duitse site in een ander hotel zitten als de nederlanders op dit forum.
ik vind de berichten op de duitse site nog steeds zo negatief…
leggen die de lat dan zoveel hoger als wij nederlander?
ahoewel ik nu begrijp dat er ergens een stuk plafond naar beneden is gekomen??
misschien moest ik maar gewoon niet meer lezen op dat forum…
hoe is het momenteel met het handdoekje leggen??
nog 17 dagen en dan kunnen we eindelijk met onze eigen ogen aanschouwen hoe het is >>>
ben juist terug van de sherwood dreams,het was mijn 5de turkse verblijf in een 5* hotel.
-als je rond 7.30-8u handdoeken gaat leggen heb je nog plaats genoeg aan het zwembad,tot 9u kunnen ze wel weggehaald worden als je er niet bijblijft,rond 9.10 ligt alles wel vol.
-kamers zijn mooi en groot genoeg,wij hadden een fam.kamer.
-het hotel is nieuw en zeer proper met een goede service,wel nog mankementen,er waren toen wij daar waren 2 airo’s uitgebroken wegens lekkage,gevolg 2 grote gaten in de muur,ook waren de glijbanen 2 dagen defekt.
-het eten was voor ons een kleine teleurstelling tegenover de andere turkse hotels,de buffetten waren duidelijk kleiner en weinig variatie,bv. voor-en nagerecht waren telkens voor 95% hetzelfde.
-massa’s belgen en nederlanders.
ook belangrijk -voor al diegene die een fam.kamer met 2 badkamers geboekt heeft,-ZE BESTAAT NIET-,ik had dit al gelezen op de duitse site,en had dit aan neck.voorgelegd,er zou geen probleem zijn,ze garandeerden dat ik deze kamer wel zou hebben,NIET DUS,geloof ze niet.
al bij al vind ik de prijs/kwaliteit wel OK en hebben we er een mooie tijd beleeft
ik denk dat ik het voornaamste verteld heb,heeft er nog iemand vragen,mail maar
Beste,wij gaan al veschillende jaren naar turkije,en alhoewel het eten wel verzorgd en lekker was,deel ik toch een andere mening,tegenover onze andere hotels was het hier toch duidelijk minder dan we gewoon waren op gebied van uitgebreidheid EN variatie en we hebben nog mensen ontmoet met dezelfde mening.
Natuurlijk de prijs was ook vrij laag dus prijs/kwaliteit nog OK ,maar als ze volgend jaar een paar 100 euro’s opslagen,en aan de buffetten veranderd niks,dan is het toch echt te min voor een turks 5* hotel
Nog 2 vraagjes:
Voor het avondeten moet je geen lange broek dragen hé? Want zie da ni zitten om met zo’n warm weer een lange broek te dragen.
Vrienden van ons zitten in Belek. Kost een taxi enkel naar belek inderdaad 30 euro? Want dat vind ik redelijk wa geld voor een enkel rit.
Alvast bedankt voor de info.
Nog 5 dagen en het feest kan beginnen
Een lange broek hoeft echt niet,eentje tot aan de knieen is al goed.
Ivm de taxi,dat weet ik niet,we hebben er geen genomen maar wil je in belek geraken moet je wel een taxi nemen,staan juist voor het hotel,ONDERHANDELEN,hé.
heeft er iemand uitstapjes gemaakt. wat is het mooiste om te doen ?
Hallo,
Wij zijn eveneens pas terug uit SD en ben het helemaal eens met wat ‘Cueppens’ meldt. Prima hotel, met uitstekende en vriendelijke (is vaak anders in Turkije) bediening, ruime kamers, zwembaden met glijbanen super, strand en zee proper. Verschillende ruime bars met frisse dranken en cocktails, ijsjes, wafels, gratis wifi, etc. Kortom we hebben een prima vakantie beleefd. Wij vonden ook enig minpuntje het eten, wel lekker en veel maar toch weinig variatie, iedere dag hetzelfde (zeker de barbecue met vooral kip). Hebben in Turkije op dat gebied al beter gegeten (zelfs in goedkopere hotels). Als besluit zou ik zeggen dit jaar door de promo hebben we zeker waar voor ons geld gekregen maar als het volgend jaar bijv. 30 % duurder zou zijn, dan kiezen we zeker een ander hotel.
Wij hebben de jeepsafari gemaakt,tof als je je wilt vuil EN nat maken,de chauffeurs maken er een sport van om je regelmatig een nat pak te bezorgen,maar in warm weer is dit super,tegen het einde stoppen ze ook aan een waterval waar je kan zwemmen SUPERRRRRR.
Ik zou willen wild water varen deze zomer, iemand ervaring mee??
Bij mijn voorgaande reactie waren wij pas 2 dagen hier dus toen was het eten voor ons nog ok. Nu delen wij ook jou mening. Het eten is inderdaad bijna elke dag hetzelfde. Nu nog een laatste keer gaan eten en dan terug richting België
Kunnen we de uitstappen met bankcontact/visa betalen??
ja geen enkel probleem
ja geen enkel probleem
wij hebben aan het hotel 35 euro betaald naar Belek maar dat was wel heen en terug te betalen bij de terugrit bij aan komst in Belek krijg je een briefje aan de stop waar je u terug aanmeld voor de terugrit zij verwittigen dan terug de taxi
weet iemand of de markt op woensdag voor het hotel alleen overdag is of ook sávonds?