zou toch leuk zijn als er weer eens wat nieuwe resencies geplaatst worden,helemaal niemand van het forum inmiddels alweer terug?
ja ben ook benieuwd. hoe zit het eigelijk met de ligbedden bij het zwembad. is dat al beter geworden ??
Het zal daar te goed zijn zeker dat ze geen tijd hebben om iets op het forum te plaatsen :zon02::zon02:
ik lees ook op het duitse forum,nou is mijn duits niet zo geweldig en de vertaler die ik er overheen gooi is ook niet geslaagd voor ze examen duits volgens mijā¦
maar wat ik er nou uit las is dat de glijbanen helemaal niet zo veilig zijn en al wat gewonden heeft gegeven,en dat iemand de spiegel in de badkamer had aan geraakt en toen een electrische schock kreeg,en dat er veel spijkers nog uitsteken in de vloerenā¦
al met al dingen waar ik niet vrolijk van wordā¦
ben dus wel nieuwsgierig naar wat nederlandse/belgische forumleden van hier die zijn geweest
Ik heb het ook gelezen op het duitse forum. Eerder deze week is er iemand in het ziekenhuis opgenomen nadat ze in de badkamer de spiegel aanraakte en toen onder stroom stond.
Het lijkt er op dat er nog steeds veel kinderziektes zijn maar dat het wel per week verbetert.
Voor ons echter toch een reden om om te boeken naar een ander hotel.
Wij mogen dus van de lijst geschrapt worden ![]()
Ik lees ook geregeld op de Duitse site met de āvertalerā.
Begin ook wel bang te worden om te gaan.
Wij gaan wel pas in september en HOPEN dat het tegen dan toch veel beter zal zijn.
'k heb ook al overwogen om een ander hotel te boeken, maar 'k vrees dat dat toch een bom geld zal kosten.
Wij hebben nu al een viertal hotels gedaan in Turkije (Limak Lara, Cornelia de luxe, Kumkoy Beach en Royal Wings) en nog nooit negatieve ervaringen gehad. Sowieso zal je toch vergelijken met vorige hotels.
Zo te lezen is de tuin niet zo groot en moet je echt wel 's morgens vroeg een ligbed reserveren, iets wat we nog nooit mee gemaakt hebben in de hotels waar we reeds geweest zijn.
Ik ben ook benieuwd wat Belgische/Nederlandse gasten die daar reeds geweest zijn, vinden van dit hotel.
Naar welk hotel gaan jullie nu?
En heb je dan veel moeten bijbetalen?
Groetjes, Ella
Wanneer je op holidaycheck kijkt zie je dat daar over het algemeen wel hele positieve berichten op staan. Dit zijn ook hele duidelijke beoordelingen. Ik zelf ga morgen dus ben ook heel benieuwd. Anders met zn twee het maar gezellig maken. In ieder geval lekker weer
Hele fijne vakantie!!!laat je even weten hoe je het heb gehad??
lees nu ook aldoor over oorontstekingā¦dus ben nu wel toe aan positieve berichten!!!
hele goede reis en lekker genieten!!! en tot horens :zon02:
Ik hoorde dat daar internet is dus ik zou proberen om maandag of dinsdag direct wat te plaatsen. Het zou vast wel niet zo zijn dat alles negatief is. Lees maar op holidaycheck. Daar staan ook hele positieve dingen. Vorig jaar trouwens ook in turkije geweest en toen hadden er ook veel oorontsteking. Ik weet niet waar dat aan ligt. Maar niet teveel onder water gaan. Hopelijk valt het allemaal mee. De foto s zien er opzich wel goed uit. Iig genieten van het mooie weer.
hallo,
ben ook al maanden het Duitse forum aan het volgen⦠ik denk dat de Duitsers over het algemeen niet zo heel snel tevreden zijnā¦
Wij vertrekken morgenvroeg ook naar de Sherwood en ik laat zeker iets weten.
Ik denk nu niet dat het zo heel slecht zal zijn hoor⦠het verbetert er iedere dag zo te lezenā¦
Groetjes,
An
Goede reis en geniet ervan.
Als je eens wil zien hoe het daar nu werkelijk zit met die kamers type 23 met 2 badkamers die niet bestaan.welke mogelijk we hebben om 2 kamers eventueel naast elkaar te hebben of een andere manier ?
hallo,
we gaan daar zeker eens naar kijken en laten zo mogelijk (indien internet goed werkt in de lobby - anders op de kamers is het 5 euro per uur!!! dat is wel heel duur niet?) deze week iets weten.
groetjes,
An
Hallo Iedereen,
Wij zijn momenteel in SD en hebben het hier heel erg naar onze zin. Wij zijn hier sedert donderdag 30 juni. Ik moet zeggen dat ik na het lezen van al de reacties op travelamigos e.d.met een bang hartje vertrokken ben maar tot hiertoe is alles goed meegevallen. Wij hadden een kamer met zijdelings zeezcht geboekt via Neckermann Nl en die hebben we gekregen. Je ziet wel aan de afwerkingen hier en daar dat het snel is moeten gaan maar daar ga ik mij niet aan ergeren. Het hotel zit vol met Belgen, Nederlanders, Duitsers en heel weinig Russen. Op het Duitse forum staat er veel te lezen over slechte kwaliteit van het water en dat er veel oorontstekingen zouden zijn maar daar hebben wij nog niets van gemerkt. Het eten is goed, ontbijt heeeeel uitgebreid, ,s middags zijn wij nog nietnin het hoofdrestaurant gaan eten want daarbuiten heb je nog de mogelijkheid om snacks te gaan eten (pizza, hamburgers, verse kip van t spit, spagetthi, hotdogs, lekkere wafels,ā¦) Het buffet ,s avonds is ook lekker alle dagen is er vlees, vis e.d. Per week dat je hier verblijft mag je in het a la carte restaurant gaan eten, er is een Italiaans en een Internationaal maar dat hebben we nog niet gedaan.
De ligging van het hotel is misschien een minpuntje maar dat wisten we. Op,wandelafstand zijn er twee kleine dorpjes met een aantal winkeltjes. Belek zelf ligt op 10km maar is met een bus bijna niet bereikbaar, met de taxi zou je volgens de hostess 30 euro betalen.
Dit is onze 15de keer dat we naar Turkije komen en ik moet eerlijk zeggen dat we al betere hotels gehad hebben maar ik vind wel dat we appelen met appelen moeten vergelijken. Vaak worden er vergelijkingen gemaakt met hotels als de Royal Wings e.d. maar die hebben nog wel een andere prijs.
Prijs- kwaliteit is dit een zeer goed hotel. Wij genieten met volle teugen van onze vakantie en hopen dat het voor iedereen zal meevallen
:zon02::zon02::zon02:
Wij vertrekken op 16 july, en vind dat de meningen nogal verdeeld zijn. Sommigen zeggen superhotel, anderen weeral overwegend negatief. We zullen maar hopen dat alles zal meevallen.
Wij smorgens 17 juli, bijna zoverā¦
Die negatieve berichten kloppen echt niet allemaal! Ik ben ook in royal dragon geweest en natuurlijk was dat qua eten wat beter maar daar betaal je ook veel meer voor. De prijs kwaliteit verhouding is. Echt heel goed. De service is echt super. Vind ik he beste tot wat ik tot nu toe in turkije heb gehad. Ben al in veel hotels geweest. Ook titanic. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. Maar het is hier echt goed! Ik was vooraf ook wel even bang! Maar helemaal niet nodig!
nou dat klinkt hoopvol,wij zijn ook naar de titanic geweest en vonden dat ook erg goed,dat jij dit zelfs misschien nog wel beter vind maakt me super blij :cheer:
hoe is het momenteel met handdoekje leggen??
en de airco op de kamers daar las ik ook zulke verschillende berichten van?
en dat ze zoān herrie maakte?
vind super je berichten te lezen,veel plezier nog :vak02:
De airco kun je gewoon zelf bedienen en ik vind niet dat hij meer lawaai maakt dan wat ik in andere hotels heb gehad. Het lijkt eerst een beetje of het regent. Heel zacht maar je hebt hier zeker geen last van. Tenminste die op onze kamer niet. Wij gaan s ochtends als we om acht uur wakker worden eerst even na beneden onze handdoeken er op leggen dan klaar maken en ontbijten en dan maar het zwembad. Er is dan nog wel genoeg plek om acht uur. Mij valt dit nog wel mee allemaal. Ik heb zeker wel eens gehad dat we om zeven uur moesten leggen. Ik vond titanic vrij groot en niet erg gezellig. Ik vond het ook niet echt leuk aangekleed buiten. Ik vind he er hier mooier en gezelliger uit zien. Ook vind ik het personeel veel vriendelijker en ze werken echt hard. Allemaal zijn ze erg goed en je ziet ook echt dat ze er lol aan hebben. Dit heb ik wel eens anders gezien. Ik heb bij het eten ook nog niet veel vieze tafels gezien. Wanneer je iets op hebt word het direct op gehaald. Misschien dat er meer personeel bij is gekomen maar je word goed helpen. Het enige is dat je wel in de rij moet voor eten maar dit komt dat bijna iedereen tegelijk eet. Als je meer vragen hebt hoor ik het wel!
Hoe zit het met het reserveren van de ala Carte restaurants??
Is er echt iemand bij de receptie die Nederlands spreekt??
Hoelang duurt de transfer van vliegveld naar hotel?
Groetjes