dank je wel . is hetgene er in de koelkast staat op je kamer vrij of moet je dit betalen
Het zijn 2 identieke hotels, waarbij de 1 op familie en de andere op koppels gericht is. Het eten zal wel gelijkaardig zijn. Wij hadden Sensimar geboekt, maar zijn omgeboekt naar SD. (wegens verlating opening) Wij zijn ook nat geworden in het midden van de eetzaal, toen het eens een voormiddag regende.
Gratis en dat vullen ze dagelijks aan.
De safe is ook gratis in Sensimar en in Sherwood niet.
ligt er aan bij wie je boekt wij hadden hem gratis. (Neckerman D)
Hallo,
Wij gaan van 27 juli t/m 10 augustus naar SD
Nu was mijn vraag:
Wij hebben een boeking van 10 personen gedaan en daar 4 kamer voor nodig
Hoe kan ik en aan wie vragen of het mogelijk is ze bij elkaar te hebben
Groetjes sandra
Wij blijven tot 13 juli eigenlijk nog de volledige dag want we hebben een avondvlucht :dag:
Groetjes,
An
Hey Sandra,
Wij hebben ook 2 kamers geboekt en ik heb een mail gedaan naar het hotel met de vraag om toch op dezelfde verdieping onze kamers te hebben⦠heb antwoord gekregen dat ze dat gingen proberen⦠Is in het verleden altijd al gelukt op die manier, ben dus eens benieuwd als we volgende week maandag toekomen hoe het daar gaat zijnā¦
Groetjes,
An
Ik heb vernomen dat gasten van de sensimar naar de sherwood dreams mogen komen.
Zou dat ook omgekeerd het geval zijn?
Zouden wij ook mogen aan het zwembad liggen van sensimar en eventueel daar eten?
Blijkbaar zou het nogal druk zijn aan het zwembad van de SD, zodat je 's morgens vroeg al een bedje moet reserveren.
Dat zorgt toch wel voor wat stress op je vakantie.
Wij zijn al altijd naar hotels geweest waar dat niet getolereerd werd en waar je ook nog rond 10u een paar ligbedden kon vinden.
Sensimar zal waarschijnlijk niet zo druk zijn, daar er geen kinderen toegelaten worden, vandaar de vraag of je daar ook aan het zwembad zou mogen liggen.
Hallo an,
Heb je voor mij misschien een email adres?
In welke taal heb je het mailtje gestuurd??
Bedankt sandra
Hey Sandra,
volgende mailadressen heb ik al gebruikt, het eerste om te vragen voor de kamers op dezelfde verdieping en van het tweede heb ik antwoord terug gehad:
[EMAIL=āguestrelation@sherwoodresort.com.trā]guestrelation@sherwoodresort.com.tr en [EMAIL=āgulcanbalkar@sherwoodresort.com.trā]gulcanbalkar@sherwoodresort.com.tr
Ik heb de mail in het Engels gedaan en in het Engels antwoord gekregen.
groetjes,
An
De valiezen zijn gepakt morgen 0600 opstijgen in Brussel
fijne vakantie
Hallo an,
Bedankt voor de email adressen
Welke informatie heb jij allemaal gestuurd ?
Vaker hebben wij het probleem dat wij Op een lowcost kamer gelegd worden!!
Dat is nu al 2x gebeurt en dat terwijl wij voor een gewone kamer betalen
Dat is zeer storend en zo heb je een slecht begin van je vakantie toch ??
Groetjes Sandra
Graag gedaan! :dag:
ik had ook gevraagd of we een kamer konden krijgen met zee- en zwembadzicht. Als je de fotoās ziet op het Duitse forum met zijdelings zeezicht, amai dan kijk je bijna uit op een woestenij⦠Blijkbaar zou dit ondertussen verholpen zijn maar ja⦠Maar daar heb ik antwoord op gekregen dat ik dat op de dag dat we toekwamen moesten vragen ofwel via ons reisbureau. Jetair heeft me laten weten dat die kamers allemaal volzet waren. Ben dus eens benieuwd als we daar maandag toekomen. Wij hebben nog nooit een kamer gekregen die we niet geboekt hadden.
Wanneer vertrekken jullie en via welk reisbureau hebben jullie geboekt?
groetjes,
An
jullie zitten ondertussen al hoog en droog (hier is het goed aan het regenen ondertussen!!) maar toch een fijne vakantie gewenst!!! >>>
Wij hebben geboekt bij reisbureau van der biesen in Heerlen Limburg
Die hebben voor ons bij de duitse its geboekt!
Dat scheelde veel met de Nederlandse prijzen.
Ja ons is het nu al 2x overkomen en meestal mij en me vriend!!
Wij vertrekken 27 juli nog minder dan een maand!!!
Groetjes Sandra
Ja het schijnt dat de prijzen in Nederland en Duitsland goedkoper zijn dan hier bij ons in BelgiĆ«. Wij wonen te ver van de Nederlandse grens en een Nederlandse luchthaven om daar te boeken, van bij ons is het maar een klein half uurtje rijden naar de luchthaven dus jaā¦
Ik wens jullie een heel fijne vakantie toe en ik post zeker mijn bevindingen na onze vakantie!
groetjes,
An
An,
Je kunt vanzelf online boeken in nederland en toch vanaf zaventem vertrekken.
Wij hebben dit aangevraagd onmiddellijk bij onze boeking
Mvg,
fleurtje