Sherwood dreams resort

het is wel all-in in belek

Ha oke, juist, er is nu ook een Lykia hotel in Belek …

Het is een kwestie van voor en tegens tegen elkaar afwegen:
Voor:

• het aquapark schijnt super te zijn
  • waar vindt je bij je hotel een lunapark ? (echt niet bij alle hotels hoor)
  • op Zoover staat een beoordeling over een familiekamer met verbindingsdeur
    Tegen:
  • als je echt niet het risico wilt lopen om ieder bij een kind te slapen dan zou ik omboeken. Maar voor mij zou dit niet opwegen tegen de voordelen.

Verder blijft een feit dat SD voor een bodemprijs wordt aangeboden dit seizoen. Omboeken zal vaak naar een duurder hotel zijn en bovendien ben je de eventuele vroegboekkorting die je had dan kwijt want de prijzen van boeken op dit moment tellen dan.

Veel succes!

Ik vind dat neckermann mij een degelijk tegenvoorstel moet doen,want zij zijn wel in de fout gegaan want volgens het hotel wisten zij ervan,dus van een grote opleg bijbetalen kan dan toch geen sprake zijn.

ik heb even een vraagje. kun je beter lira meenemen of daar met euro`s betalen

euro’s nemen ze daar overal graag aan.

Ben benieuwd naar de afloop.
Heb zelf ook een familiekamer met 2 badkamers geboekt maar ga uit van de omschrijving van Sina op Travelamigos. Dus 2 standaardkamers met verbindingsdeur en/of gezamenlijk halletje. Zo heb je dan alle faciliteiten zoals omschreven in de Neckermann gids.
Neckermann noemt dit familiekamers en het hotel noemt dit 2 standaardkamers met tussendeur.
Een jaar of 5 (en langer) geleden waren de familiekamers vooral zulke kamers (2 kamers naast elkaar met tussendeur)
Ik denk dat het ter plaatse krijgen van een familiekamer met 1 badkamer het enige is wat ze als gegronde klacht zullen zien. (want dan krijg je minder als waar je voor geboekt en betaald hebt)
Hopelijk kan je na overleg met het reisburo met een gerust hart op reis vertrekken en heb je een topvakantie!
Heb je trouwens het mailadres van het hotel op internet gevonden? Heb ook gezocht maar kan niks vinden.

Nogmaals veel succes!

mail naar eminekaracay@sherwooddreamsresort.com(guestrelations)

1 like

Het hotel is zeker nog niet klaar, er is op de bovenste verdieping(kamers 4100 en meer)zeker niet aan te raden wegens lawaai van de afkoelingsmotoren voor airco/keuken/elektriciteit boven op het dak.
Aanpassen van de uren dat deze werken moet zeker gebeuren.(bv van 8.00 tot 22.00 u )wij hebben daar soms van 6.30 tot 0.30 u die geluiden gehoord wat zeker niet kan op een vakantie !!!
Er zijn ook zeer gevaarlijke plaatsen in het groot zwembad ,de hoeken aan de trappen en ligbank zijn zeer scherp !!!
Toch hebben wij daar een :zon02:mooie vakantie beleefd, het personeel is super.
Groeten aan alle die daar waren :dag:.
Jack Daniel’s

wij hebben onze euros gewisseld in lira
als je iets koopt kom je dan veel goedkoper uit hoor!
maar ik zou niet wisselen in het hotel of op de luchthaven

luchthaven = 1 euro 1.94lira
hotel = 1euro 2.00lira
belek centrum = 1euro 2.24 lira
dat is een groot verschil hoor!
ze nemen natuurlijk heel graag euros aan omdat zij dan meer verdienen.
bv= een souveniertje kost 10 euro.zij verdienen dus 22,40 lira
maar als je in liras betaald geef je maar 10 of 15 lira = 5 a 8 euro …
ik ben van turkse afkomst daarom dat ik dit weet.
iets wat ik in belekcentrum heb meegemaakt :
"ik wou een handtas (louis vuitton-nep natuurlijk) hij zijn die kost 180 lira voor jullie.
en op het kaartje stond 180 euro.dus kan je je inbeelden hoeveel winst die maken???
:))

3 likes

Heb ondertussen contact gehad met neck.,ze hebben ginds contact gehad met hostess en hotel,ineens zouden we de geboekte kamer toch krijgen,hoewel het meisje v/d guestrelations. tegen mij zei dat ze niet bestaat,ik begrijp het ook niet meer.
Nu kunnen we alleen maar afwachten wat het wordt en het beste hopen.

Vandaag een brief gehad van Sunjets dat het kamertype 23 geen 2 badkamers bevat. Bij aankomst zal ik automatisch 2 standaardkamers krijgen, zonder meerprijs. De hotelier zal zijn uiterste best doen om 2 kamers naast elkaar te geven.

Ik ben ook van gisteren thuis van ons normale reis van Sherwood, maar dit is eventjes anders uitgedraait(wel in positieve manier deze keer). We kwamen dus aan in Sherwood zoals gepland en we mochten al direct gaan zitten en het begon al direct met : ‘we’ve got a little problem’. het hotel was dus overboekt en wij moesten naar het Sensimar hotel dat daar vlak over ligt. In begin was dat toch wel een teleurstelling, maar Sensimar is normaal iets duurder en we mochten wel van 2hotels gebruik maken en kregen ook een gratis massage voor 2 personen. Dus hadden we een kamer in Sensimar en eigelijk als ik eerlijk ben kan ik niet echt een verslag geven hoe Sherwood is want we zijn bijna altijd in Sensimar gebleven omdat dit zo geweldig was. Sensimar is een hotel waar kinderen niet toegelaten zijn, dus het was echt rustig aan het zwembad en je had altijd wel een plaatsje, terwijl als we naar Sherwood keken dat het daar echt niet te doen was aan het zwembad. Voor de rest zag het er allemaal wel goed uit in Sherwood, alleen de kamers heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.

2 likes

*Beste,

Ik las op andere sites dat Sensimar helemaal niet ok is. Dat de kinderen van Sherwood Dreams het zwembad gebruiken, dat er water binnen loopt, eten onvoldoende,…?
Wij gaan er ook naartoe, ook na overboeking in Sherwood en dit maakt me natuurlijk ongerust na het lezen van dergelijke negatieve berichten.

Hoe zit het eigenlijk juist?

Mvg,
Fleurtje*

Wel, ik heb ook zo een stil vermoeden dat ons dat gaat overkomen. In maart telefoon gekregen dat we naar Sensimar zouden overgeboekt worden, is dan uiteindelijk toch goedgekomen en konden we toch naar Sherwood. We komen maandag 4 juli aan en zijn eens benieuwd hoe het gaat lopen… Maar indien uw vakantie ok was dan valt dat toch heel goed mee. Allez, ik laat zeker nog iets weten na 4 juli!!

***Ben benieuwd naar jullie ervaringen en in welk hotel jullie eigenlijk gaan zitten.
Hoelang blijven jullie er?

Mvg,
Fleurtje***

Hier zitten we ook met dat gevoel, ook eerst overgeboekt en dan toch naar SD. Als ze het zo spelen dan wil ik…

Ja ik heb die slechte reacties op andere sites ook gelezen, maar het was echt rustig aan het zwembad, kheb idd wel paar keer mensen van onder de 18 gezien, maar daar had je totaal geen last van. Van water binnelope heb ik niks gemerkt, maar ze zijn ook elke dag nog bezig om dinge om de laatste mankemente weg te werken. Zo zat er toen we toekomen geen lamp in 1 vd nachtlampjes, de dag erna zat er wel 1 in zonder dat we het al gevraagd hadden. De lift deed de eerste dagen ook soms heel raar en dit was de laatste dagen voor we vertrokken ook al beter. Bij het eten was er misschien niet heel veel variatie, maar ik vond het goed genoeg en heb mijn buikje altijd goed rond geten:D Maar ik zou me geen zorgen maken als ik u was ofwel hadden wij juist een goede kamer maar dat denk ik niet en tegen dat jij daar bent zijn die klein ‘kinderziektes’ wss allemaal al weggewerkt.

2 likes

2 vraagjes :

internet hoe zit het daarmee.
is het bier goed daar hahahaha

Bier is prima en koud
Internet in de LOBBY is gratis maar valt van tijd tot tijd uit
(maar ja is Turkije en gratis)
in de kamer moet je er voor betalen.

2 likes