ja daar heb je wel gelijk in.
ik heb geen kluis gehuurd.elke dag 3 euro?dat vond ik te veel.
ik liet alles in mijn koffer en die deed ik op slot ![]()
en de airco
jaja dat was weer een ander verhaal.
maar ik vond het daar zo leuk dat ik dat ben vergeten te vertellen.
en afentoe viel de electriciteit uit en dan ging de lift nieā¦
maarja tis een nieuw hotel dus ze moeten er nog een beetje aan werken ![]()
Zijn er anders nog ervaringen opmerkingen? Kwestie voor me in te leven voor eind deze week! ![]()
Ik heb zonet gelezen op zoover dat de grote fam.kamers met 2 badkamers niet zouden bestaan in de SD,weet iemand of dit waar is?
Heb net gezien bij Neckerman Belgie dat de winter 2011/2012 ook al boekbaar is, en ze bieden inderdaad geen familiekamers met 2 slaapkamers en 2 badkamers aan blijkbaar ! Dus ik vrees dat ze er toch niet zijn . Hierbij de kamertypes volgens Neckermann:
**Logies: **
[ul]
[li]kamers (27 m², max. 2 volw. + 2 kind. (2A) of 3 volw. + 1 kind (3A)) met douche, airconditioning, haardroger, telefoon, satelliet-tv, minibar (zie all inclusive), safe (te betalen), internetverbinding (te betalen), balkon of terras, aan landzijde[/li][li]kamers met lateraal zeezicht (2B, 2B)[/li][li]beperkt aantal kamers tegen promotieprijs zonder lateraal zeezicht (max. 2 volw. + 1 kind (2S))[/li][li]superiorkamers: 1 grote kamer, zithoek en privébubbelbad op het terras, lateraal zeezicht (32 m², max. 2 volw. (2C))[/li][li]tweepersoonskamers voor alleengebruik (1A, 1B, 1C)[/li][li]familiekamers op de bovenste verdieping: 1 grote kamer met tweepersoonsbed, eenpersoonsbed en extra sofabed, lateraal zeezicht (40 m², max. 2 volw. + 2 kind. (2C) of 3 volw. + 1 kind (3C))[/li][li]familiekamers met 2 slaapkamers en 1 badkamer, zonder zeezicht (40 m², max. 2 volw. + 2 kind. (2A) of 3 volw. + 1 kind (3A) of 4 volw. (4A))[/li][/ul]
@ Tineb
Zijn er Vlaamse kranten te verkrijgen in de Sherwood? Mijn dochter heeft wel haar pc mee maar ik lees 's morgens toch nog altijd graag mijn krant!!
Ik denk wel dat in de meeste hotels Vlaamse kranten zijn maar jij bent er al geweest en kan me dit vertellen hƩ?
Alvast bedankt :dag:
An
Nog 24 dagen en wij vertrekken!! Ik tel de dagen al af >>>
ik geloof dat ze het nieuwsblad hebben.
maar buiten het hotel op 5 minuutjes wandelen is er een krantenwinkel
(rechtdoor tot op het einde van de straat en dan rechts)
en daar heb je zowel kranten als tijdschriften.
Bedankt, thuis hebben we ook het Nieuwsblad dus komt goed uit
Wat raar?
Op het duitse forum stonden er geen fotoās van de familikamer mt 2 badkamers omdat er op dat moment geen kamer beschikbaar was om te fotograferen.
Ben toch wel benieuwd nu hoe het precies zit.
ik ook,heb aan sina(travelamigo) dezelfde vraag voorgelegd,maar ze heeft nog niet gereageerd,ik zou niet graag ginds aankomen en daar voor voldongen feiten gesteld worden.
wij hebben ook familiekamer met 2 slaapkamers en 2 badkamers geboekt type 23 en mijn zus ook en dit bij sunjets.dit was met lateraal zeezicht dacht ik.
Hey, is er al iemand naar de wellness geweest??? Kan je me zeggen welke soorten massages ze daar hebben en wat de prijzen zijn?? Zijn het vaste prijzen of moet je afdingen?? En hoelang duurt een massage??
Alvast bedankt!
Bij Sunjets voor de winter nog maar 1 type familiekamer te boeken nl :
Type 22: familiekamer (2-4 pers.) met lateraal zeezicht: 2 slaapkamers
Ze spreken dus niet meer van 2 badkamers ?
ps : hoe was jullie vakantie in Amara Dolce vita ?
Gtz
Carina
Vanmiddag uitgebreid gelezen op travelamigos.
Voor wat betreft de familiekamer met 2 badkamers geeft men het volgende antwoord
(ik heb geprobeerd het zo exact mogelijk te vertalen) :
De familiekamer met 2 badkamers zijn ietwat gecompliceerd:
Als familiekamer met 2 badkamers krijgt men:
2 standaardkamers die volledig en compleet zijn ingericht en die gelegen zijn aan het eind van een gang en een gezamelijk halletje hebben.
Van deze kamers zijn er overigens niet veel.
Morgen nacht zijn wij er ook mee weg :zon02:
Laat eens weten hoe jullie het gesteld hebben.
Een aangename reis gewenst.
Heb slecht nieuws gekregen,wij hadden een fam.kamer met 2 badkamers geboekt bij neck.holland maar we hebben vandaag een mail gekregen v/h hotel zelf dat deze kamers er niet bestaan.
Het hotel stelt voor om gewoon 2 st. kamers te nemen of een gewone fam. kamer als deze vrij is.
De 2de vind ik gewaagd,want als we ginds aankomen en er is geen vrij,hebben we pech.
1ste optie is ook gevaarlijk en niet correct want de kinderen zijn nog te klein om apart te slapen dus zal er eentje bij mij en eentje bij mijn partner moeten slapen(dat is toch niet de bedoeling van een fam.kamer)+,wie zegt dat de kamers naast elkaar liggen en niet verspreid?
Wij denken eraan om een ander hotel te vragen en dus omboeken,wat denken jullie?
Dus m.a.w. het hotel is nu al een maand open en ze komen er nu pas achter en 2 weken voor jullie vertrek dat dit kamertype niet bestaat ??? Heel vreemd allemaal, en wat heeft Neckermann hier op te zeggen, het is toch de taak van de touroperator om dan voor een alternatief te zorgen (ook al is het hotel hier in fout) ? SD is voor heel het seizoen volgeboekt (en overboekt) en nu zouden ze plots wel 2 kamers kunnen geven ⦠Ik begrijp er eerlijk gezegd niets meer van ! Zou proberen dat ze kunnen garanderen om voor een familiekamer te gaan maar als ze zelf al zeggen āALS er 1 vrij isā heb ik daar ook wel mijn twijfels over.
Hopelijk komt er voor jullie een degelijke oplossing, veel succes ā¦
Neckermann is in fout, wie weet wat ze doorkrijgen. Zij moeten de boel controleren. Probeer een familliekamer ter krijgen een een compensatieā¦
Wij hebb n schrik van ginds voor voldongen feite gesteld te worden die ons niet aanstaan,daarom zou ik willen omboeken naar bv lykia world.
Maar Lykia world is geen all inclusive hotel, maar enkel te boeken in vol pension als ik het goed voor heb ?