Sherwood dreams resort

Een vraagske: Is het bij het avondeten verplicht een lange broek te dragen of mag een deftige short/bermuda ook ok?

Heb op het Duitse forum gelezen dat een deftige bermuda ook mag.

Wij zijn terug :slight_smile: !!
We hebben een SUPEERR vakantie gehad.kwou echt niet terug naar huis :frowning:
We gaan volgend jaar zeker terug (msss nu in september al ?? wie weet :slight_smile: )
bij aankomst kwamen ze wel “100” keer vragen of je iets wilt drinken
veel aandacht gehad.
we hadden een zeezichtkamer (uitzicht op zwembad en zee)
mooie kamers (alles nog splinternieuw natuurlijk)
daarna avondeten,was allemaal heel lekker (de eerste 2dagen was het buffet precies elke keer hetzelfde maar ze hebben me precies gehoord :stuck_out_tongue: de volgende dagen veel keuze allemaal heeel lekker dessertbuffet overheerlijk)
turkse avond in het restaurant was superlekker!maandag en vrijdag!
ontbijt ook heel lekker (vooral de pannekoeken) vers sinaasappelsap (de eerst dagen was het lang wachten voor een glaasje fruitsap want met een klein machientje zat daar ene zich (ocharm) doodtepersen!
daarna hadden ze van de morgen de sinaas geperst lekker koud geen lange wachtrij!
het zwembad was fijn (niet te koud) 's morgens rond 10.30u (denk ik ) watergym.11.30u poolgame (by tarik) leuk om te zien mijn man deed vaak mee je leert andere mensen kennen … (buiten de russen die wil je niet leren kennen)
veel engelsen veel duitsers hollanders en belgen viel mee
en ja de russen waren er ook (heel onvriendelijk,…bij het spelen heel agressief…in het resaurant namen ze het eten alsof er niemeer zou overblijven en nadien nog met hun bordjes naar hun kamer :slight_smile: )
maar ja mij stoort het niet!
vriendelijk personeel die werken enorm hard ('s morgens zag je hun tot in de nacht en 's morgens om 8 uur waren ze er weer)
animatie was goed.woensdags is er markt.zeker gaan.
we zijn naar belek gegaan (maar niet met de taxi aan het hotel) 30 euro per persoon (die zijn gek) we zijn met een vriend meegereden en bij terugkomst hebben we een taxi uit belek genomen voor 26 lira (12 euro) voor ons 2.
met de dolmus gaat ook 2,5 lira tot aan serik en in serik vraag je naar de dolmus die naar belek centrum rijd ook 2,5 lira.
je kan best uw euros in het centrum wisselen op het luchthaven 1euro = 1.94 lira in het hotel 1euro = 2lira centrum 1euro = 2,24lira
we hebben een boottocht naar side gedaan.side is mooi om te zien maar toch doe ik het nooit meer.ik had beter een dagje genoten in het hotel.
overal kan je iets drinken,eten,wafels,ijs,gozleme,hamburger,…
kamers:elke dag nieuwe lakens,nieuwe handdoeken,frigo gevuld,…
vriendelijke poetsvrouw…dan maaktte ze een hartje,zwanen een waaier met rozenblaadjes,… leuk om te zien als je je kamer binnenkomt.
a la carte resaurant was ook goed.
we hebben terra restaurant gekozen (internationaal)
het 3de dessert is een aanrader (gebakken ijs)
een goei plekje aan het zwembad kan je vinden als je vroeg opstaat :slight_smile:
twas heel mooi weer de laatste dag had het enorm geregend.
tvliegtuig mocht nie vertrekken door het weer.

euhmmm…ik denk dat ik alles heb gehad ???

als je iets wilt weten mag je het altijd vragen.

voor degene die nog gaan
veel plezier (kben jaloers :slight_smile: )
voor degene die nog gaan boeken
zeker doen!!!

:vak01:

12 likes

iedereen liep daar rond in een bermuda of short :slight_smile:
dus maak je geen zorgen het mag!
(a la carte restaurant mss niet)
maar da is maar 1 x in de week als je reserveert natuurlijk!

veel plezier!!!
:vak01:

1 like

Hallo,

hoeveel a la carte restaurants zijn er en mag je in allemaal gaan eten of mag je maar in 1 gaan?
Wij vertrekken 4 juli… het begint te naderen… joepie!!>>>

2 a la carte restaurants. Je mag 1x gaan eten indien je 7 dagen gaat, 2x indien 14 dagen.

2 likes

zo te lezen hebben jullie een leuke reis gehad en is alles goed verlopen.Bedankt voor de informatie en voor ons kan het aftellen stillekes beginnen.:dag:

2 likes

ja twas echt leuk!!ik kan blijven zagen over ons vakantie :slight_smile:
veel plezier!! :dag:

zijn er veel winkeltjes in de buurt van het hotel en is het de moeite wij vertrekken op 28 juni
bedankt voor alle input

heeft iemand van jullie de Haman al bezocht in het hotel of daarbuiten?

Als we dat allemaal horen zouden we onmiddellijk vertrekken.
Maar we moeten nog wat geduld hebben . Tot in oktober.

Heb gelezen op het Duitse forum dat er in de buurt wel winkeltjes zijn - als je de hoofdstraat uitkomt kan je naar links en naar rechts en langs beide kanten zijn winkeltjes. Maar blijkbaar kan je op de markt de beste koopjes doen. In de winkeltjes zijn ze ook blijkbaar nogal opdringerig… Ook in het hotel zelf zijn een paar winkeltjes en blijkbaar vallen ook daar de prijzen nogal goed mee…
Wij vertrekken binnen een maand - Joepie :vak01:
Nadien zet ik zeker een commentaar op zover.be

Nog 5dagen en we vertrekken, ben benieuwd :zon02:

op wandelafstand (5-10min) is er een grand bazaar
daar kan je geld afhalen van de automaat goedkoop bellen naar het buitenland internetcafe,apotheek,souvenierwinkeltjes(2-3),kleren,…
tis niet zo “grand” maar je kan er wel wat vinden.
woensdags is er markt die is zeker de moeite waard.
veel handtassen en kleren (allemaal fake maar wel kwaliteit)
polo,adidas,all star,abercrombie,tommy hilfiger,louis vuitton,burberry,…) :slight_smile:

in het hotel heb je een winkeltje waar je sigaretten en dergelijke kan komen.
dan is er ook nog een winkel die lederwaren verkoopt( jassen enz…)
en een winkeltje die handtassen en schoenen verkoopt (maar vergeleken met de markt zijn die winkeltjes wel duur)
de markt heb ik op 1 dag wel 4 keer gedaan.
goedkoop en kwaliteit
kheb een adidas allcourt jasje gekocht de echte kost 99 euro ik heb dezelfde (fake natuurlijk) voor 25 lira (dus 12euro)
:slight_smile:

1 like

ja wij zijn gaan kijken naar de hamam
er is ook een sauna,stoombad,fitness…
allemaal mooi
maar voor een massage betaal je 30 euro extra ofwel neem je een pakket die kost 50euro.
de rest is gratis :stuck_out_tongue:

veel plezier!!! :slight_smile:

1 like

Weet er iemand welke badproducten er zijn (shampoo,douchegel,enz…)?
Vorig jaar hadden we zelfs tandpasta +borstel,scheergerief,after-sun ea op de kamer,hadden we dat geweten hadden we dat natuurlijk niet moeten meenemen.

Zijn er s’avonds ook ingehuurde acts van buiten het hotel?

Hallo allemaal,

Ik ben een weekje terug van SD en zou ook graag mijn mening geven (om een of andere reden werd mijn beoordeling op zoover verwijderd). Ik gaf in totaal een 7 op 10. Er zijn verschillende positieve punten maar toch ook enkele negatieve punten (wat natuurlijk allemaal erg persoonlijk is).

De kamer is zeer modern, maar er waren nog verschillende gebreken. Zo hadden we enkel heet water op de eerste dag en lekte de douche (en geen klein beetje). Positief is wel dat het diezelfde dag nog gemaakt werd. De airco werkt alleen op bepaalde uren, waardoor wij het om 9 uur smorgens snoeiheet in de kamer hadden. Daarnaast moet je de airco ook op heat zetten ipv op airco en high is zwak en low is harde airco. Aangezien niemand aan de receptie daar iets van zegt, is het dus even uitproberen voor het werkt. De kluis kost 3 euro per dag om ze te huren, maar die steekt gewoon los in je kast. Als je nu echt wilt, dan kan iemand ze dus gewoon de kamer mee uitnemen. Voor de rest stonden er 4 bedden (terwijl we maar met 2 waren). Ruimer werd de kamer niet, maar dus wel kleiner.

Het eten was lekker, vooral het ontbijt. Er was zelfs nutella choco. Het middag- en avondeten waren al iets minder gevarieerd, maar wel nog lekker. Alleen het dessertenbuffet kon me echt niet bekoren (enkel zoete gebakjes en fruit). De bediening was wel super, er stond altijd iemand klaar om je snel te bedienen, ook al zaten er veel gasten. Als je 's avonds om 19.00 uur ging eten, moest je al wel lang in de rij staan, daarom gingen wij rond 20.00 uur. Ook wel jammer dat je zag dat de frietjes en ajuinringen zo uit de diepvrieszak kwamen, die dingen hadden ze best wel achter de schermen kunnen frituren. De snacks tussendoor waren te veel om op te noemen, er was kip aan het spit, hamburgers, hotdogs, frietjes… En daarna koekjes, ijs en wafels.

De animatie was ook heel uitgebreid, elke activiteit werd twee keer per dag herhaald en ze waren niet te opdringerig. Aan het zwembad zelf was jammer genoeg wel weinig plaats. Iedereen lag vlak bij elkaar en er waren te veel gasten voor te weinig stoelen. Zo zag ik verschillende gasten gewoon met hun handdoek op de grond liggen.

Al bij al een leuke vakantie, maar voor ons eigenlijk al iets te druk. Ik hoop dat ze binnen enkele weken al wat beter geroutineerd zijn om jullie toch nog net dat ietsje beter te ontvangen dan ons!

Een hele fijne reis nog!

Groetjes

Tine

7 likes

aan de lavabo hangt er dove wasgel.
en in de douche hangt er lux(zo noemt die merk) shampoo-douchegel (2in1)

welk hotel zijn jullie vorig jaar geweest?
leuk dat ze al die producten hebben voorzien.

1 like