Sherwood dreams resort

Juist terug van Sherwood Dreams. Het was dik in orde allemaal. Het is wel een heel verschil met een week geleden, je zag elke dag vooruitgang en kleine afwerkingen. Voor iedereen die nog vertrekt, veel plezier, het zal wel genieten worden. :zon02:

4 likes

ja dat zal wel lukken maar neem dan wel shoenen mee de liggen nog al wat kiezels
je kan er zeker een paar uur lopen das geen probleem.

2 likes

En een ochtendloopje, kan dit miamigos???

ja wandelen is goed te doen
link of rechts af gaat prima maar wel schoenen aan doen ivm kiezels op de waterlijn. zand is erg grof en loopt niet fijn op blote voeten.

Na al die eerste reacties en foto’s , kan ik niet meer wachten om ook te vertrekken !
Maar ik moet nog even geduld hebben.

Aan iedereen die binnekort al vertrekt; Ik ben jaloers én heel véél plezier !! :vak02:

heeft er al iemand gesnorkeld in zee? en zo ja is het er mooi om te snorkelen??
Er is geen pier naar het water toe vanaf het hotel toch??

is er een goede duikschool in de buurt ??

Geen duikschool gezien (enkel watersporten; banana, jetski, parasailing,…) en ik denk niet dat er veel te snorkelen valt. In de verte (kan moeilijk inschatten wat de afstand was) lag wel een pier.

ik zag jullie bericht met de vraag wat er voor kinderen te eten is. Het kinderbuffet stelt niet zo veel voor, zijn eigenlijk elke dag de patatjes met de kipnuggets of iets dergelijks. Wij pakten voor de jongste altijd aardappelpuree en zochten daar groente bij. Ging erg goed! Maar ze hebben ook rijst, en allerlei soorten pasta.
Veel plezier en je vader hoeft zich echt geen zorgen te maken, het is daar super!! Wij zijn net terug en hebben het heerlijk gehad.

1 like

Aan al diegenen die al ginds geweest zijn stel ik voor om op vakantiereiswijzer en zoover eens een verslag te schrijven en punten te geven,zo kunnen de mensen die nog moeten vertrekken een beter beeld krijgen van het hotel.

zou inderdaad heel handig zijn, de meeste mensen zoeken toch op zoover of vakantiereiswijzer naar beoordelingen van een hotel…

zou geweldig idee zijn en plaats er e.v. een paar fotokes bij!!

1 like

niet gezien, Maar is ook niet echt een gebied om te duiken
er kan wel via Neckerman een (proef) duik gedaan worden
mogelijk is dat een optie voor jullie

Het was fijn in sherwood foto’s zie gabyenpeter.nl

dat hebben we ook gedaan
Het was fijn in sherwood foto’s zie gabyenpeter.nl

foto’s zie gabyenpeter.nl

Hallo,
Aan de mensen die al in sherwood dreams geweest zijn, ik had een vraagje!
Ik heb een foto gezien van een kamer met een bubbelbad, is dat standaard of zijn dat speciale kamers? Ik heb een kamer met zeezicht geboekt.
Alvast bedankt, groetjes!!!

Ik denk dat dit een kamer is van Sensimar Belek, ook nieuw hotel er vlak naast…

zal wel een speciale kamer zijn standaar hebben ze volgens mij een douche

Waar vond je deze foto als ik vragen mag?

niet op een foto ben er zelf geweest vande week terug gekomen.

foto’s zie gabyenpeter.nl