Sherwood dreams resort

ja die van mij is ook weg .
maar was een 100% goede beordeling.
foto’s zie www.gabyenpeter.nl

Dat is vaag… Ik heb uw foto’s al bekeken. Bedankt voor de bijdrage! :slight_smile:

:dag: WIJ VERTREKKEN MORGENVROEG!!!
als wij terug zijn zal ik met veel plezier mijn fotos en commentaar met jullie willen delen!ik bedank jullie voor al de informatie die ik hier heb kunnen lezen ! theeft echt veel geholpen >>> :vak02:

2 likes

een hele:zon02:>>> fijne en vooral zonnige vakantie!!

1 like

hele fijne vakantie en we wachten mt plezier op je verhalen en fotoos

goede reis>>>

1 like

een hele fijne vakantie :dag:

1 like

hoi allemaal , op zoover staan 2 beoordelingen en ruim 50 foto’s

Hallo gzd!

Wij vertrekken ook morgenvroeg, dan zien we elkaar in de luchthaven :wink:

1 like

wij ook maar dan naar huis.
nog even de laatste update.
weer is goed / hotel op zeker.
nadeel weinig ruimte en bedjes bij het zwembad
moest heden morgen om 7.30 al een plekje reserveren.

verder top vakantie gehad.

1 like

2 Pics - more on http://www.travelamigos.de

Hoi wij zijn weer terug op NL bodem
hebben een top vakantie gehad.
100 + punten en een paar - punten voor dit hotel.

• eten , drinken , kamers verzonging enz enz enz
  • Drukte bij het zwembad (lees hutje mutje) , handoekje leggen in de morgen en de ligging van het Hotel.
    foto’s zie gabyenpeter.nl (staan er zat !)
3 likes

Weet iemand of de All Inn telt de ganse dag wanneer je een avondvlucht hebt? Heb net gezien dat onze middagvlucht een avondvlucht geworden is als we vertrekken…

Je kunt zelfs d.m.v. bijbetaling je kamer wat langer houden, tot bijv de avond! Je mag ook gebruik maken van alle All-Inn! Je hebt tenslotte zo’n bandje om je pols en pas bij het weggaan uit het hotel hoef je die in principe pas af te doen.

1 like

Hebben wij ook al aan de hand gehad er was niemand die er een opmerking over gemaakt heeft,toen zijn wij ook nog gaan eten en drinken , AI is tot het vertrek inbegrepen volgens mij, je kan zelfs voor een halve dag , een kamer huren voor een paar uur maar in sommige hotels is dat nogal prijzig .

Grt Liliane

1 like

Ja wij hebben dat 2 jaar na mekaar ook gehad een avondvlucht en toen was er ook nog de ganse dag AI. Maar ik hoorde al van sommige hotels dat men daar moest betalen als men nog iets wou eten of drinken.
Dat is inderdaad meestal heel prijzig om een halve dag bij te boeken… Vorige jaren hadden wij daar (SeaLight Resort in Kusadasi - heel erg goed!!) mensen leren kennen waar we ons 's avonds mochten douchen en omkleden - was dus niet nodig om iets bij te boeken tot 's avonds. Zal eens een mail doen naar het hotel om te vragen hoeveel ze vragen voor een halve dag. :dag:

ben heel benieuwd tot hoelaat het avondeten is. wij vliegen om 15.20 s`middags er naartoe dus komen pas laat aan daar.

tot 21.30,wij hebben ong. dezelfde vluchturen en zullen dus te laat komen voor avondeten,en zullen moeten wachten tot het middernachtbuffet.

middernachtbuffet ??? we zijn kampeerders dus weten niet hoe het eraan toe gaat in een resort hihihi

Het is ULTRA all in dus 24 uur pd
na 24 uur is de bar op -1 open en v.a 24.00 uur is daar ook een midden nacht snack (broodje met beleg en soep)

hoop dat je wat aan het antw hebt.

3 likes

Ik vraag mij af of je daar een fijne standwandeling kunt doen ?