Wij op zondag 17 juli, kunnen jullie plaatsje vrijhouden aan het zwembad lol2
wij gaan van 16 juli tot en met 26 juli :vak01:
als de zwembaden klaar zijn zal dit geen probleem zijnlol2
Wij vertrekken op 30juni ,dus dat wordt al maar nipt als ik de commentaren lees van Chantal,maar ik verwacht dat het ook wel in orde zal komen tegen dan ,als ze lang genoeg mogen doorwerken want in turkije bestaat er zoiets als een bouwstop die op 15 mei begint.
Dus valt het te bezien wat ze onder bouw bedoelen,als er dan ook niet meer aan de tuin mag gewerkt worden,zitten ook wij misschien nog met problemen.
het ziet er toch naar uit dat de mensen die in de maand mei gaan met aanpassingen zullen moeten doen , want gezien de fotos redden ze dat nooit voor 8 mei , jammer hoor. het hotel op zich ziet er goed uit. maar strand ? ik kan het niet vinden op de fotos
hoi,
het weer is goed hoor. het was vandaag rond de 30 graden.Volgens de vooruitzichten blijft het goed dus dat is het probleem niet,
Wij gaan zondag weer naar huis maar wil zaterdag nog even foto’s maken en die dan weer plaatsen.
We hadden Sensimar Belek geboekt van 17.05 tot 24.05. (zoals in ander topic te lezen is)
De openingsdatum is opgeschoven met 2 weken, waardoor we overgeplaatst worden.
Na weken achter Jetair aan te gaan, hebben ze 2 alternatieven voorgesteld, waaronder dit hotel. (En Sensimar Kemer) We hadden wel een luxekamer in Sensimar Belek geboekt, maar dat is bij Sherwood Dreams niet van toepassing. Daarom krijgen we het te veel betaalde teruggestort.
We moeten morgen beslissen, indien we al dan niet akkoord gaan of kiezen voor een volledige terugbetaling. Maar zo te zien is dit hotel ook nog niet volledig af. :paranoid:
Openingsdatum van 8 mei zou nu toch bevestigd zijn volgens recentste berichten op het Duits forum, heb hier toch ook mijn bedenkingen bij als ik die foto’s van dinsdag zie …
Misschien als ze dag en nacht, en met man en macht, er aan aan werken, dat het toch nog af zal geraken tegen zondag…
Laten we maar het beste hopen voor de mensen die vertrekken dit weekend !
hoi, wij vertrekken op 14 juli voor 14 dagen met 1 meisje van 10 en een jongentje van bijna 7, hoop dat t er dan netjes bijligt
Ik zou dan niet voor sherwood dreams gaan als ik u was…de foto’s spreken voor zich dacht ik zo…wij zitten nu in chrystal family en ik moet zeggen een dikke 10 hoor!
Zijn er mensen die gecancelled zijn die hun reis volledig hebben betaald of juist het voorschot? 10mei moet ik de rest storten. Maar vrees dat ze gewoon ons zullen annuleren maar ze wachten op hun geld vermoed ik…
Met de opening zit ik niet in maar met annuleringen wel…
Wij hadden het hele bedrag al betaald en hebben alles binnen twee dagen teruggestort gekregen.
Hadden het via Neckermann geboekt.
@chantal; ben je vaker in hotels daar in de omgeving geweest? Als ik de foto’s bekijk van Crystal (het alternatief wat wij ook aangeboden kregen) maak ik niet direct een vergelijk met SD. Wij zijn in Royal Wings, Delphin Palace, Delphin Diva, Cornelia de Luxe geweest en dit beviel perfect. Aan de hand van beoordelingen en foto’s had ik het idee dat Crystal Family daar niet aan kan tippen…
Op het Duitse forum staat dat Sina naar de manager van het hotel gebeld heeft, het hotel gaat overmorgen zeker open. Volgende week zullen we dus hopelijk de eerste beoordelingen over het hotel krijgen ![]()
Hallo,
Ben nieuw op dit forum omdat ik wat info zocht ivm Sherwood Dreams. Wij hebben geboekt vanaf 28 juni tot 9 juli en hopelijk zal het in orde zijn tegen dan want aan de foto’s te zien kan ik mij moeilijk inbeelden dat het reeds volgende open zou gaan.
dit is onze 2 de keer turkije in een 5 sterrren resort.
Ik kan dus niet oordelen over de hotels waar u geweest bent maar wij zijn hier dik tevreden…Ik lees dat ze sd toch open doen dit weekend…nou ik ben benieuwd…ik heb er een hard hoofd in. Ik ver wacht dat er volgende week van alles te vinden is op het forum…
wij gaan dezelfde periode als jullie vertrek om 6uur in brussel met een zoon van 15 jaar zijn uit Leopodsburg
Ook wij gaan van 28 juni tot 11 juli met onze 2 kinderen van 7 en 11 en zijn van de kempen.
vanmorgen weer even naar sd gewandeld…ik moet zeggen er is sinds afgelopen dinsdag veel gebeurd…maar of het ook klaar is om de gasten een hotel te bieden dat af is…
Chantal,weet je soms hoeveel grote glijbanen er zijn ,ik tel er maar 3,de middelste tel ik maar als 1 + de 2 buitenste(draaiende),of zijn er nog ?
And?
I told you, they will finish today.
Best regards
Sina
Hello Sina,
we have made a reservation for the 19th of may, can you tell me if the Hamman (spa) will be ready at that time.
thank you:vak02: